מה זה שולחן שוק?
שולחן שוק הוא למעשה קונספט שהפך לפופולרי במדינת ישראל במהלך השנים האחרונות, קונספט זה מוצע על ידי מטבחים וחברות קייטרינג רבות בישראל ומהווה תחליף להכנת מזון בבית עבור אירועים חגיגיים בהם משתתפים אורחים רבים. חברת הקייטרינג שאיתה תבחרו לעבוד במהלך האירוע תכין עבורכם מגוון מאכלים שונים בהתאם לסגנון בו תבחרו, כל המנות יגיעו למקום האירוע בזמן שתבחרו כשהן ארוזות באופן הרמטי ואתם תוכלו לעצב את שולחן השוק בכל צורה שתרצו.

1 צפייה בגלריה
שולחן שוק
שולחן שוק
שולחן שוק
(צילום: FREEPIK)

אילו מאכלים ניתן לשים בשולחן שוק?
כיום ניתן למצוא בישראל חברות רבות המספקות מגוון סגנונות שונים של שולחנות שוק הכוללים סוגי מאכלים שונים. כעת נציג בפניכם חלק מן הסגנונות והמאכלים הפופולריים ביותר:
• שולחן פינגר פוד – כאשר אנו מדברים על פינגר פוד אנחנו למעשה מדברים על מנות קטנות אותן ניתן לתפוס עם יד אחת ולאכול במספר ביסים בודדים. במידה ותבחרו בשולחן פינגר פוד לאירוע שלכם אתם לא תצטרכו לערוך שולחנות עם צלחות, מפות, סכינים, מזלגות וכן הלאה, זאת מאחר וניתן לאכול מנות פינגר פוד באמצעות הידיים בלבד.
• שולחן שוק חלבי – תוכלו לבחור באפשרות של שולחן שוק חלבי הכולל בתוכו מגוון רחב של מאכלים חלביים ביניהם: סוגים שונים של קוראסונים, סוגים שונים של בורקסים, סוגים שונים של גבינות, סושי, פסטות, דגים נאים וכן הלאה.
• שולחן שוק בשרי – תוכלו לבחור באפשרות של שולחן שוק בשרי הכולל בתוכו מגוון רחב של מאכלים בשריים ביניהם: המבורגרים, שניצלים, פסטלים, עראיס, קבבים, נקניקיות וכן הלאה. תוכלו להוסיף לשולחן השוק גם לחמניות ומגוון רטבים כדי לשדרג אותו.
• שולחן שוק טבעוני – תוכלו לבחור באפשרות של שולחן שוק טבענוי הכולל בתוכו מגוון רחב של מאכלים טבעוניים ביניהם: סלטים מסוגים שונים, טופו, ירקות צלויים, קציצות טבעוניות וכן הלאה.

מוגש מטעם: מתוקה