מדפים מותאמים אישית למגוון רחב של לקוחות
זה לא במקרה שאפגרייד מדפים נחשבת לאחת מהחברות הרציניות ביותר בישראל בכל הנוגע לבניית מדפים המותאמים אישית לעסקים. החברה הזו מתמחה במתן הכוונה מקצועית והבנת הדרישות של קהל הלקוחות שלה, כל זאת במטרה לצייד אותם בפתרונות המדפים המתאימים להם. אפגרייד עובדים עם מגוון רחב של עסקים, החל מתעשיות המזון והפרחים ועד למכוני מחקר ורפואה, שנהנים מתמיכה מקיפה של הצוות המקצועי. הודות לשיתוף הפעולה התמידי שבין הלקוח לחברה, הם עונים לו על מגוון של צרכים, מה שמבטיח פתרון מדפים אופטימלי.
מהפכה במחסן
במהלך השנים האחרונות, אפגרייד שינתה בצורה משמעותית אינספור מחסנים ועסקים ברחבי ישראל. התוצאה של הסידור והארגון המחודשים, מעבר לבחינה הפיזית, הייתה שדרוג משמעותי של חללים שעד הסידור היו מבולגנים וקשים לתפעול. מנהלי מחסנים רבים יעידו על כך שהשינוי שהם הכניסו לעסק שלהם שיפר בצורה משמעותית את התחושה הכללית, ובהמשך הוביל לעבודה טובה הרבה יותר. ההשפעה של הגישה החדשנית הזו של אפגרייד, ששמה דגש נרחב על יצירת סביבת עבודה נעימה ומסודרת בתור בסיס לצמיחה עסקית, והפתרונות היעילים בדמות המדפים המותאמים, מובילים באופן ישיר להגדלת הרווחים של לא מעט עסקים.

1 צפייה בגלריה
מדפים מותאמים אישית למגוון רחב של לקוחות
מדפים מותאמים אישית למגוון רחב של לקוחות
מדפים מותאמים אישית למגוון רחב של לקוחות
(צילום: PEXELS)

שדרוג מחסנים והפיכתם לחללים דינמיים
העבודה של אפגרייד עם העסקים השונים מתרחבת אל הרבה יותר מייצור והתקנה של מדף. החברה מתמחה בתכנון והקמת מערכות מדפים מודולאריים, עם יכולת התאמה ממוקדת עבור כל חלל – גדול או קטן, בצפון או בדרום, למעלה ולמטה, ובעצם לכל אחד. המומחיות של צוות העובדים, בשילוב עם המוצרים האיכותיים שמספקת החברה, מוכיחים את המחויבות של אפגרייד לספק את הפתרונות המקיפים הטובים ביותר, שהם הרבה מעבר למכירת רהיט.
הדרך להצלחה עוברת דרך שיתוף פעולה עם אפגרייד!
ניתן לומר בפה מלא שהסיפור של אפגרייד מוגדר לא פעם עם החיוכים הבלתי נשכחים שנותרו על פניהם של הלקוחות המרוצים שלהם. חיוכים אלו מסמנים לא רק את הארגון הפיזי שאפגרייד הכניסה לחייהם, אלא גם את החיסכון הרב שהחברה סייעה להם להשיג, בעיקר בכל הנוגע לניצול יעיל של מקום ומרחב, זמן וכסף. התשוקה שלהם בכל הנוגע לייעול מחסנים מסייעת לעסקים רבים להגשים את המטרות העסקיות שלהם בצורה טובה יותר, עם עלייה ברווחים ושיפור התוצר הסופי. אז אם גם אתם מחפשים את הדרך לעלות על הגל, שווה לכם לפנות לאפגרייד.
מוגש מטעם: אפגרייד