מה גורם להצפות?
ניתן לומר כי הגורמים להצפות הם: מזג אוויר סוער וניקוז לא מספיק איכותי, אשר גורם למי הגשמים להציף את האזור כולו ולא פעם גם לחלחל לבתים וכן, בעיות שונות במערכת הביוב. מערכת האינסטלציה היא מערכת המאפשרת מצד אחד לשאוב מים נקיים לבית באמצעות הברזים ומצד שני, לנקז את המים העכורים לתוך הביוב. המערכת המדוברת למעשה מבוססת על צינורות שהיכולת שלה מוגבלת שכן, יש כמות מים ספציפית אשר יכולה לעבור בכל אחד מהם וכן יש מגבלה בלחץ של המים שכל אחד מהם מסוגל לספוג.

1 צפייה בגלריה
משתלטים על ההצפה בקלות ובמהירות
משתלטים על ההצפה בקלות ובמהירות
משתלטים על ההצפה בקלות ובמהירות
(צילום: Barik5ive באתר PEXELS)

ניתן לומר כי צינור שנסתם הוא צינור שהמים יתקעו בו. יחד עם זאת, בשל העובדה שעוד מים ימשיכו לזרום בו, המפלס שלהם יעלה ויגיע מעל לפני השטח. במקרה הזה תיווצר הצפה של מי הביוב. כאשר יש סתימה מורכבת בביוב, לרוב תהיה הצפה של מי ביוב ולכן, מעבר לעובדה שיהיה צורך לשאוב את מי הביוב שצפו, יהיה גם צורך לטפל בסתימה על מנת שמצב כזה לא יקרה שוב. שירותי ביובית הם השירותים הרלוונטיים עבור שאיבת הצפה מכל סוג.
מה חשוב לדעת על שאיבת ביוב?
שאיבת ביוב היא למעשה פעולה אשר מבצעים באמצעות שירותי ביובית שכן, הביובית היא כלי שמטרתו היא לטפל בתקלות ביוב וכן לשאוב מים באמצעות ציוד מיוחד. הביובית הוא רכב, לרוב מדובר על משאית שעליו מותקנים צינורות, משאבות איכותיות ומיכלי איסוף. הביובית פותחת סתימות ביוב באמצעות הפעלת לחץ מים גבוה בקווי הביוב. הפעלה של לחץ מים גבוה פותחת את הסתימה ומאפשרת מעבר חופשי של המים. הביובית גם תשאב את מי הביוב שצפו באמצאות המשאבה האיכותית והחזקה שיש בה לתוך מיכל האיסוף.
כמובן ששירותי ביובית רלוונטיים גם עבור שאיבה של מי גשמים. הביובית שואבת את מי הגשמים שהציפו את המקום ומנתבת אותם למקום אחר בצורה הטובה והיעילה ביותר
כיצד בוחרים שירותי ביובית?
בין אם אתם זקוקים לשירותי ביובית עבור שאיבת הצפות ובין אם אתם זקוקים להם עבור מתן מענה לבעיה אחרת חשוב מאוד שתבחרו אותם בצורה נכונה. הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם בבחירת שירותי ביובית: ראשית כל, חשוב מאוד שתבדקו האם מדובר על שירותי ביובית זמינים. כאשר מתחוללת הצפת ביוב, יש צורך במענה מידי שכן, אין ספק שאף אדם לא רוצה להישאר בקרבת מי ביוב שמציפים את המקום. מדובר על ריח רע, מזיקים, חרקים, חוסר אפשרות לעבור בשכונה או ברחוב ועוד. לכן, אין ספק כי הזמינות של שירותי הביובית בכל זמן עבור מתן מענה היא חשובה. מעבר לכך, חשוב מאוד לבדוק האם מדובר על שירותים מקצועיים, מחיר אמין, האם מדובר על חברה מומלצת ובעלת מוניטין בתחום ועוד.
מוגש מטעם ביובית