פינוי דירה עמוסה פסולת עקב אספנות כפייתית
אם ראיתם דירה של אגרן כפייתי, אתם בוודאי מבינים שעבודת הפינוי מהווה אתגר משמעותי. לא ניתן להתעלם מהבעיה ותמיד מגיע הרגע שבו יש לפנות את הדירה. מכיוון שאגרנות כפייתית היא בעיה נפשית, האגרן אינו מסוגל לפנות את הדירה בעצמו. וגם אילו רצה בכך, ואילו זכה לסיוע של כל בני המשפחה,עדיין מדובר בקושי פיזי ולוגיסטי.
השאירו את העבודה הקשה עבורנו. במקרה של פינוי אספנות כפייתית מדובר בעבודה מסוכנת שלא ניתן לעשות ללא צוות מיומן.
צריכים עזרה עם אגרן כפייתי? התקשרו אלי עכשיו 050-7454504
1 צפייה בגלריה
שי פינוי דירה
שי פינוי דירה
שי פינוי דירה
(צילום: שי פינוי דירה)
פינוי דירה אחרי פטירה בחולון ברגעים הקשים של החיים, כאשר אדם קרוב הולך לעולמו, אתם עסוקים באבלות וההתמודדות עם האבדן. זהו לא רגע שתרצו בו עוד עבודה קשה, בטח שלא פינוי דירה של נפטר. לצד העבודה הרבה והקשיים הפיזיים, זה גם קשה לכם מבחינה נפשית. אתם תדרשו לימי עבודה ארוכים בהם תמיינו את כל חפצים. כל חפץ הוא גם זיכרון וזוהי חוויה קשה.
אנחנו כאן על מנת לחסוך לכם את אי הנעימות והכאב המלווה לעבודה זאת, וכמובן לעשות את העבודה הפיזית המייגעת.
צוות פינוי דירות וותיק ומנוסה פינוי דירה בחולון הוא אינו עבודה לחובבנים. חברת שי פינוי דירה מביאה איתה ניסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום פינוי הדירות. אנו מחזיקים צוות מקצועי וקבוע אשר רכש ניסיון רב בעבודות מסוג זה - הצוות שלמו מפנה דירות בהצלחה מציוד ישן ולא תקין בצורה מהירה ויסודית.
אנו מעניקים לכל לקוח פתרון פינוי בהתאמה אישית, לפי מאפייני הדירה ולפי הצרכים המיוחדים של עבודת הפינוי. והכל במחירים משתלמים.
מפנה בתים אחרי מעבר לדיור מוגן לקראת מעבר לדיור מוגן ישנה עבודה רבה. ההורים העוברים לגור בדיור מוגן אינם זקוקים לכל החפצים שאספו במשך כל תקופת חייהם. כמו כולנו הם אספו דברים רבים בביתם, ועכשיו צריך למיין ולפנות. בוודאי שלא תרצו להוסיף להם עוד לחץ ועוד עבודה בתקופה זו של שינוי והסתגלות, אנו נעשה זאת עבורם.
למרות שאין לכם שימוש ברוב החפצים בדירה, רבים מהם יכולים להיות בעלי ערך למשפחות נזקקות. לכן במסגרת עבודות הפינוי אנו ממיינים ומשתדלים לתרום את כל מה שאפשר לאלו אשר באמת זקוקים לזה.
ניקיון בתים מזוהמים ומלוכלכים הבית מלא בחפצים מיותרים הממלאים את כל שטחי האחסון? הבלאגן יצא משליטה עד שאפילו לא ניתן לנקות את הבית? הנכס עמד ללא דיירים במשך שנים ונותר מלוכלך ומזוהם? זהו הזמין להכניס צוות עבודה מקצועי אשר ישים לזה סוף. אנו נבצע עבורכם את פינוי הדירה ואחריו ניקוי יסודי. כאשר נסיים תוכלו סוף סוף ליהנות מהדירה ומאיכות החיים, תוכלו להשכיר או למכור את הבית.
כמה עולה פינוי דירה בחולון פינוי דירה בחולון הוא שירות הכרחי ואינו יקר. אך על מנת לתת לכם את הצעת המחיר עלינו לבדוק את היקף העבודה, כך נדע כמה זמן זה ייקח וכמה אנשי צוות ומשאיות עלינו להביא. מסיבה זו איננו יכולים לזרוק סתם כך הצעות מחיר מבלי לבקר בנכס ולהתרשם ממאפייניו. עלינו לדעת האם יש צורך לפרק רהיטים גדולים, האם יש צורך במנוף, האם אנו יכולים להשתמש במעלית, האם ישנן בעיות גישה וכו‘. כל אלו משפיעים על מורכבות העבודה, הזמן והעלות.