כל סוגי הנדל"ן המסחרי במקום אחד
בחברת אור זיו נכסים, תיווך נדל"ן מסחרי, עוסקים ומתמחים בכל סוגי הנדל"ן המסחרי, משטחי מסחר ותעשייה, דרך משרדים ונכסים מניבים ועד לשיווק פרויקטים מסחריים. ההתמחות הענפית של החברה בתחום הנדל"ן המסחרי, מאפשרת לכל אחד ואחת מלקוחות החברה, ליהנות ממעטפת מורחבת של שירותים המותאמים לסוג ואופי נכסי הנדל"ן המסחרי הרלוונטי לגביהם, ואין זה משנה אם מדובר בצד המוכר, הקונה, המשכיר או השוכר.
היצע גדול של נדל"ן מסחרי בכל רחבי הארץ
לרשות החברה, היקף גדול של נכסים מסחריים להשכרה לצד נכסים מסחריים למכירה בכל רחבי הארץ, תוך התמקדות בנכסים מסחריים המותאמים לצרכי לקוחות החברה. בין היתר, תוכלו למצוא משרדים להשכרה בראשון לציון לצד משרדים למכירה בראשון לציון וערים מרכזיות נוספות במרכז הארץ. כמו כן, תוכלו למצוא חנויות למכירה לצד היצע גדול של חנויות להשכרה בכל רחבי הארץ, לרבות, חנויות הממוקמות בשכונות מגורים חדשות ומתפתחות בכל רחבי הארץ.
מעטפת מורחבת של שירותים לאורך כל הדרך
כחברה מובילה ומנוסה בתיווך נדל"ן מסחרי, באור זיו נכסים, פיתחו עבורכם שיטת עבודה ייחודית (ומוכחת) המשלבת בתוכה מגוון רחב של שירותים מקצועיים לאורך כל הדרך. מעטפת השירות המורחבת של החברה כוללת בתוכה את אנשי המקצוע המובילים ביותר בתחומם הקשורים באופן כזה או אחר להשלמת עסקת הנדל"ן המיועדת, לרבות, אדריכלים ומעצבי פנים, עורכי דין ושמאים, יועצים פיננסיים ויועצי משכנתאות, מתכננים ומפקחים ואנשי מקצוע נוספים בהתאם לאופי וסוג העסקה.

1 צפייה בגלריה
תיווך נדל"ן
תיווך נדל"ן
תיווך נדל"ן
(צילום: PIXABAY)

ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך
בחברת אור זיו נכסים, תוכלו להבטיח לעצמכם ליווי מקצועי ויחס אישי לאורך כל שלבי העסקה, משיחת הטלפון הראשונה, דרך כל שלבי המשא ומתן ועד לסיום העסקה, מעמד חתימת החוזה ואכלוס הנכס. בשלב זה, חשוב לציין ששירותי החברה וביניהם תיווך נדלן מותאמים באופן פרטני לכל לקוח/ה, ואין זה משנה אם מדובר ביזמים, קבלנים ולקוחות מסחריים התיווך המסחרי בכל רחבי הארץ. הליווי המקצועי והאישי המוצע לכם על ידי נציגי החברה, מתאפיין בין היתר בלמידה מעמיקה של צרכי הלקוחות, תוך התאמת סוגי השירותים הקיימים לצרכי הלקוחות.
מגוון רחב ודינמי של נכסים מסחריים למכירה/השכרה
כחברת תיווך מובילה בתחום הנדל"ן המסחרי, היקף הנכסים המסחריים העומד לרשות החברה הינו רחב ודינמי והוא מתעדכן באופן תדיר וקבוע. בין היתר, הנכסים המשווקים על ידי החברה כוללים משרדים להשכרה בחולון לצד משרדים למכירה בחולון, וזאת לצד משרדים למכירה או השכרה בערים נוספות במרכז הארץ וביתר חלקי הארץ. בכל רגע נתון, תוכלו למצוא באמצעות החברה את סוג הנכס הנדרש לכם בתחום הנדל"ן המסחרי ולהסתייע בשירותי החברה לצרכי מכירה או השכרה של נכסי נדל"ן העומדים לרשותכם.
אור זיו נכסים - הופכים עולמות בשבילך
בחברת אור זיו נכסים הלקוח תמיד במרכז, כאשר כל צוות המשרד פועל לטובת האינטרסים הנדל"ניים של הלקוח מהרגע הראשון ועד לסיומה המוצלח של עסקת הנדל"ן הנדרשת לו. אם גם אתם רוצים להיחשף לפעילות הדינמית של החברה בתחום הנדל"ן המסחרי, זה הזמן ליצור קשר עם מנהלי החברה ולתאם לעצמכם פגישת ייעוץ ראשונית ולא מחייבת.

מוגש מטעם: אור זיו נכסים