כיום נשים רבות עושות שאיבת שומן במרכז, ולא בפריפריה, מהסיבה הפשוטה – המומחים הגדולים ביותר בתחום זה יושבים במרכז.
העניין עם מרכז הארץ, ובדגש כמובן על תל אביב, הוא שמדובר במגנט לאנשים, מקום מרכזי ובו יושבים המונים. היכן שהקליינטים, שם גם המומחים, ולא לחינם המומחים הגדולים בישראל לכל תחום מעדיפים, על פי רוב, לחיות ולטפל באזורים מרכזיים אלו, שם הם יכולים להגיע לכמה שיותר מטופלים. לכן לנו לא נותר אלא להגיע אליהם לטיפול, ומכיוון שלא מדובר בדברים יומיומיים, וטיפולים שעושים "כל שני וחמישי", הרי שאין עם כך בעיה, ועדיף להגיע למומחים במרחק נסיעה מאשר להתפשר על פחות מומחים רק בגלל המרחק מן הבית.

1 צפייה בגלריה
שאיבת שומן
שאיבת שומן
שאיבת שומן
(צילום: pixabay)

איזה טיפולי שאיבת שומן ישנם כיום?
עולם הטיפולים האסתטי נרחב ועשיר, ובעוד ששאיבת השומן הבטני היא אכן תחום מרכזי ואטרקטיבי במיוחד, הרי שבתהליך החיטוב ושיפור המראה, ועימו התחושה והבריאות הכללית, ישנם עוד הרבה מהלכי שאיבת שומן שאפשר לבצע:
• שאיבת שומן בסנטר – עם השנים רבים מאיתנו סובלים מתופעה המכונה "סנטר כפול". אין מה להרחיב במילים על התופעה המוכרת, שהרי אם אתם סובלים ממנה אתם מודעים לה, וגם אם לא "זכיתם" לסנטר הכפול, אין לנו ספק כי נתקלתם בו בעבר אצל אנשים אחרים. לסנטר הכפול מראה מאוד ספציפי, שאינו נחשב למחמיא במיוחד, ורבים בוחרים להעלים את הסנטר הכפול על ידי שאיבת גבשושית השומן בסנטר, והידוק המראה של קו הלסת.
• שאיבת שומן מהירכיים – הירכיים הפנימיות שלנו נוטות לצבור שומן, ולעיתים הרבה ממנו. שאיבת השומן מהירכיים מתבצעת, לרוב, בכדי ליצור מראה יותר סימטרי של הירכיים, במקביל להקטנת כמות השומן וחיטוב והידוק הירכיים הפנימיות, מה שמשפיע כמובן על מראה הירכיים והאגן.
• שאיבת שומן מהגב – נכון מאוד, שאיבת השומן מהבטן אומנם פופולארית, אך גם הגב שלנו נוטה לצבור שומן, אצל חלק יותר מאשר אצל אחרים, ולעיתים אפילו אצל אנשים ששומרים על אורח חיים בריא. גם בזה אפשר לטפל על ידי שאיבת השומן מהגב.
אז איך ניגשים לזה?
דבר ראשון יש לקבוע תור אצל רופא מומחה בתחום שאיבת שומן במרכז הטיפולים שלו ולהגיע לאבחנה וייעוץ. כאשר פוגשים את ד"ר בני מייליק, מקבלים את כל המידע המקיף והספציפי ביותר לפי המקרה שלכם, כולל התאמה של איזה טיפולי שאיבת שומן אתם יכולים לעבור, ולמה לצפות.
כל אחד ואחת מאיתנו מגיעים עם גוף מעט שונה, עם היסטוריה רפואית שונה, ועם מטרות שונות. מסיבה זו המפגש הראשוני עם מומחה בתחום יכול לעשות לנו סדר, כך שנבין בדיוק מה האפשרויות שלנו, ומה הצעד הבא.


מוגש מטעם: drmeilik