בישול משותף
ילדים אוהבים מאוד להיכנס למטבח ולבשל, יתרה מכך, הם גם אוכלים את מה שהם בישלו כך שזהו ניצחון כפול להורה המותש. יש שלל מתכונים נהדרים שאפשר להכין עם ילדים. בגזרת ארוחת הבוקר תוכלו להכין חביתות, לחתוך ירקות ולהגיש מגוון גבינות ממש כמו בבופה של מלון. בנוסף תוכלו להכין עימם פנקייק נהדרים ולשדרך עימם סירופ מייפל או שוקולד, אבקת סוכר, פירות טריים ואפילו להגיש אותם בגרסתם המלוחה לצד גבינות רכות וסלט ירוק רענן.
בגזרת ארוחת הצוהריים תוכלו להכין פסטה ולשלב עימה רוטב עגבניות, רוטב שמנת ופטריות או שילוב של השניים כרוטב רוזה. הילדים ישמחו לחתוך, לטגן, לערבב ולעשות כל שתבקשו מהם במטבח, תחת השגחתכם כמובן. עוד ארוחת צוהריים שתוכלו להכין יחד היא פיצה, בין אם תכינו גרסה חמודה של פיצה פיתה במיקרוגל ובין אם תבחרו להכין פיצה כמו המקצוענים עם התפחה ולישת הבצק, בישול של רוטב העגבניות ופיזור גבינה מגוררת ושלל תוספות אהובות על הילדים.
בגזרת ארוחת הערב תוכלו להכין טוסטים עם קטשופ וגבינה צהובה, סלט טונה נהדר או סלט ביצים קשות שהילדים יכולים לגורר, או פשטידת ירק שהם אוהבים במיוחד.
ואם מתחשק לכם משהו ממש כיפי לשעות אחה"צ תוכלו לאפות עוגה בחושה יחד או להכין כדורי שוקולד! פעילויות שכל ילד ישמח מאוד להשתתף בהן.

1 צפייה בגלריה
הילדים בבית בחופש הגדול? כך תעסיקו אותם
הילדים בבית בחופש הגדול? כך תעסיקו אותם
הילדים בבית בחופש הגדול? כך תעסיקו אותם
(צילום: pexels)

סדר וניקיון
החיים בבית בעת החופש עלולים להיות עמוסים ומבולגנים מכך שכולם בבית ללא מסגרות. לכן רתמו את הילדים ושלבו אותם במטלות הבית בהתאם לגילם. אם יש לכם בני נוער בבית תוכלו לבקש מהם להיות אחראיים על ניקוי חלונות והורדת האשפה, מהקטנים יותר תוכלו לבקש לאסוף צעצועים, לסדר את חדרם ואפילו לנגב עם מטלית את הכיסאות. באופן זה הילדים גם יעזרו לכם עם המטלות המעמיסות עליכם וגם ילמדו שהם חלק ממארג הבית שבו הם שותפים גם במטלות ולא רק בזכויות.
משחקי קופסה
אחד היתרונות הבודדים של הקורונה הוא חזרתם של משחקי הקופסה ובגדול! תוכלו לשבת עם הילדים לשחק איתם וללמד אותם משחקים חדשים או אם הם גדולים הם יכולים לשבת ולשחק ביחד בכל משחק שירצו. טאקי, מונופול, שש-בש, חתחתול, סולמות ונחשים ועוד שלל משחקים נהדרים שיעזרו להם להעביר את הזמן בנעימים מחוץ למסכים.
חוברות למידה
זה נכון שהילדים בחופש, אך לא כדאי להזניח לחלוטין את הלימודים. תוכלו לקנות להם חוברות למידה מומלצות במגוון מקצועות ולבקש מהם לעשות דף או שניים בכל יום, כך שמצד אחד לא ייווצר עליהם עומס ומן הצד השני עדיין ימשיכו לתרגל את החומר שנלמד. כך כשיתחילו את השנה החדשה יגיעו מוכנים טוב יותר.
בריכה במרפסת או בגינה
אם יש לכם מרפסת, גינה או חצר, תוכלו לקנות בריכה שמותאמת לגילאי הילדים. אם יש לכם ילדים ממש קטנים תוכלו לקנות בריכה קטנה, למלא אותה עם מעט מים ולתת להם להשתכשך בהם בהנאה רבה בחום הרב השורר בחוץ. הקפידו כמובן להניח את הבריכה באזור מוצל או להצליל אותה עם שמשייה אם אין לכם מקום עם צל. אם יש לכם גינה או חצר תוכלו לקנות בריכות גדולות יותר וליהנות מהחוויה הצוננת ממש במתחם ביתכם. אל תשכחו להשגיח היטב על כל הילדים שבמים.


מוגש מטעם: ניקול