עבודות חשמל הן הגדרה כוללת למגוון רחב של עבודות הנחוצות לצרכי התקנות חשמל, הקמת לוחות חשמל, חיווט. פיקוד ובקרה ועבודות חשמל נוספות המחייבות מעורבות מקצועית של חשמלאי מוסמך. תחום עבודות זה, בדומה לכל תחום מקצועי אחר, מחייב שימוש בציוד תקני ומקצועי לצרכי השלמת העבודה, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם.
אביטל - מותג מוביל לעוסקים בענף החשמל
אנחנו בחברת אביטל - אנרגיה חיובית, עוסקים ומתמחים בתחום אספקת ציוד חשמל מקצועי לענף החשמל מאז שנת 1995, ולאורך השנים, ביססנו את מעמדנו המקצועי כאחת מהחברות המובילות ביותר בתחום. לרשותנו, היצע גדול וזמין של כל פריטי הציוד המקצועי הנחוץ לצרכי תכנון וביצוע של עבודות חשמל מורכבות וקלות כאחד, כאשר השירות המקצועי המוצע על ידינו מיועד גם ליצרני לוחות חשמל, גם לקבלני חשמל ובניין, גם לחשמלאים מוסמכים וגם לחנויות ציוד לחשמל וכדומה.

1 צפייה בגלריה
ציוד חשמל
ציוד חשמל
ציוד חשמל
(צילום: PIXABAY)

בין יתר המוצרים המשווקים על ידינו, תוכלו למצוא:
• ציוד מקצועי לתכנון והקמה של לוחות חשמל, לרבות, ממסרים, קוצבי זמן, בקרים, שעוני שבת, ציוד מיתוג, ציוד חיווט ועוד
• ציוד מקצועי להתקנות חשמל, לרבות, פנלים שקועים , מפסקי פוקט, מהדקי חיווט, מפסקים ושקעים מודולארים ומעוצבים בגדלים שונים, פסקים ושקעים לעיצוב הבית ו/או לצרכים תעשייתיים, מאווררי יניקה, קופסאות חירום ועוד.
בנוסף, אנו מתמחים בתהליכי ייבוא ושיווק של גופי תאורת לד, לרבות, ציוד נלווה להתקנתם.
כל יתרונות השירות במקום אחד
כחברה מובילה בתחום היבוא, הייצור והשיווק של כל פריטי הציוד המקצועי הנחוצים לצרכי ביצוע עבודות החשמל, אנחנו בחברת אביטל אנרגיה חיובית, מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות, וביניהם:
• ייצוג בלעדי של יצרנים מובילים בתחום הציוד לענף החשמל
• מוצרי איכות העומדים בכל דרישות התקן המחמירות ביותר של התקינה הבינלאומית והמקומית כאחד
• מערך הפצה כלל ארצי מתקדם מסוגו המאפשר לכם ליהנות משירותי שינוע מהירים של ציוד חשמל מקצועי לכל רחבי הארץ תוך התחייבות לזמני אספקה קצרים ככל האפשר
• צוות מיומן ומקצועי של יועצי מכירה ונציגי שירות
• מערך תמיכה טכנית הכולל: תמיכה טכנית טלפונית, טכנאי שירות עד בית הלקוח/העסק
• מעבדת תיקונים מובילה
חשוב לנו שתדעו: כל המוצרים המשווקים על ידינו מגיעים עם הוראות הפעלה מפורטות בערבית, כאשר לכל שאלה בנושא מקצועי עומד לרשותך מערך התמיכה הטלפוני שלנו.
אביטל - מקדמים חדשנות
אנחנו בחברת אביטל שמים דגש מקצועי על תהליכי ייבוא וייצור של מוצרי חשמל העומדים בחזית הטכנולוגיה. לצורך כך, נציגי החברה מבקרים באופן תדיר וקבוע לאורך כל ימות השנה בתערוכות מובילות בענף החשמל ברחבי העולם. בנוסף, אנו מקדמים תהליכי מו"פ ( מחקר ופיתוח) של מוצרים ייחודיים בתעשיית הציוד לענף החשמל, ולצורך כך אנו משפתים פעולה עם היצרנים המובילים ביותר בעולם, תוך השקעה ניכרת בהתאמת המוצרים השונים לצרכי השוק הישראלי.
אלפי לקוחות לא טועים - אביטל, מובילים בציוד לעבודות חשמל
מעגל הלקוחות שלנו הולך ומתרחב משנה לשנה והוא כולל בתוכו רשימה מכובדת של לקוחות קטנים וגדולים, וביניהם, חנויות חשמל ואספקה טכנית, מפעלי תעשייה קלה וכבדה, גופי צבא וביטחון, חברות הייטק ותקשורת, חנויות תאורה, מוסדות וגופי ממשל, וכמובן, קבלני חשמל ובניין לצד חשמלאים מוסמכים.


מוגש מטעם אביטל חשמל