עם שירות של השכרת ציוד לאירועים אתם נהנים מהובלה של כל הציוד הדרוש לכם עד לנקודת השטח. ריכזנו לפניכם מספר טיפים בנושא שיסייעו לכם.
כיסאות ושולחנות לשטח
השכרת כיסאות כמו גם השכרת שולחנות המותאמים לשטח האירוע, מאפשרת לכם לספק פתרונות הושבה, הגשה ופינות ישיבה לשיח בין המשתתפים, בצורה קלה ונוחה. תוכלו למשל לשכור כיסאות מתקפלים בצבעים שונים – אלו כיסאות הנוחים מאוד לקיפול והזזה. גם ערסלים לפינות אתנחתא זו אפשרות מצוינת. בניגוד לאירועי גינה או אירועים בחללים סגורים בהם ניתן גם לגוון עם כיסאות שקופים להשכרה למשל, הרי שלאירועי שטח כיסאות שהם מתקפלים הם אופציה מאוד נוחה. לגבי השולחנות תוכלו להצטייד גם כאן בשולחנות מתקפלים הנוחים לשינוע, בגדלים שונים. נגיד רק שגם אם אתם נופשים ועושים אירועים למשל במלונות בצפון שעברו שירותי שיפוצים עם חומרי בניין, חברה להשכרת ציוד תוכל להביא לכם את הציוד המעוצב שאותו תרצו.
1 צפייה בגלריה
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
(צילום: pixabay)
מטבחי חוץ – לאירועי שטח
אתם יכולים בקלות להקים מטבח נייד באירוע שלכם, ולבשל, לעשות על האש ולהגיש את המנות השונות לאורחים שלכם. מטבחי חוץ זמינים בגדלים שונים ועם ציוד מצומצם או רחב בהתאם לצרכים שלכם. תוכלו גם לשלב עמדות פינוי למגשי המזון במידה ויש לכם צורך בכך, וגם פחים מעוצבים או פחים פשוטים.
תאורה והגברה
לאירועי שטח דרושים פעמים רבות פתרונות של תאורה והגברה. תוכלו בקלות להצטייד בתאורה והגברה לאירוע – בהתאם לצרכים שלכם. שימו לב שעבור אירועים המתקיימים בשעות אחה"צ המאוחרות, אפילו שלא מדובר בשעות הערב והחשיכה – מומלץ לשלב פתרונות תאורה.
נקודה חשובה
באופן שונה מאירועים המתקמיימים במלונות בתל אביב שעברו שיפוצים אלא שהם מתקיימים בשטח והם אירועי שטח שמתקיימים בעונת הקיץ כאשר עומס החום והלחות גבוהים, הם אירועים בהם נדרש לשלב פתרונות אוורור וצינון. השכרת מצנן, ולעתים נדרש יותר מאחד, מאפשרת לכם לצנן את האוויר ולהנעים את השהייה של האורחים שלכם בצורה מאוד אפקטיבית. שימו לב שפתרונות אוורור של מאווררים ניידים אלו הם פתרונות פחות יעילים לעומת מצנן. פנו לספק של השכרת ציוד לאירועים, לאירוע מוצלח.
אבל באירועי שטח יש עוד ציוד נדרש
יש אירועים שבהם אין שירותים וצריך שיהיה שם שירותים כימיים, חברות ביובית הם אלו שמספקות את השירותים האלו הם יוצרות קשר עם חברות ההשכרת ציד לאירועים ועושים איתם שיתופי פעולה כדי שבעל האירוע יהיה מכוסה מכל כיוון, כולם מרוויחים, חברת ההשכרה, חברת הביובית ובעל האירוע שהאירוע שלו עכשיו על מי מנוחות.
אבל גם מתוק צריך באירוע
מתמקד באירוע חתונה, מגשי פירות היו יכולים לעשות את העבודה. מגשי פירות לחתונה יכולים להפוך אירוע שגרתי לאירוע מיוחד במינו. רבים מחפשים אחר הקינוח המושלם כזה שיתאים גם לשומרי כשרות, שיהיה בריא מעוצב יפה ובעיקר שלא יעלה יקר במיוחד, מגשי פירות הם מושלמים. במאמר זה נספר לכם מה כדאי להוסיף למגשי פירות לחתונה על מנת שהם יוספו את הנופך המתאים לאירוע וירשימו כבר ממבט ראשון את הקהל. יש עוד מגוון רחב של יתרונות הקשורים למגשי פירות אותם נכיר במאמר זה.
בקבוקי יין
קיימים מגוון רחב של בקבוקי יין שיכולים להפוך כל מגש לחתונה למסיבה. ראוי להדגיש כי בייחוד מגשי פירות המוגשים אישית לאורחים פירות אינם מספיקים לבדם ותמיד כדאי להוסיף אל מגשי פירות נופך ייחודי לחתונה מיוחדת. בקבוק יין מעוצב וטעים הוא יופי של מתנה. ניתן להתאים את הלוגו של הבקבוק לצבעים של הפירות והלוגו של בקבוק יכול לכלול גם את השם של החתן כלה והתאריך עצמו.
ניתן לחלק אותם גם כמזכרת וגם כקינוח אישי לשתייה ואכילה בחתונה כך או כך המראה של מגשי פירות יפים מסודרים בשורות כמספר האורחים הוא מראה מרנין כשלעצמו.
שוקולדים מיוחדים
כדאי מאד להוסיף למגשי הפירות שוקולדים. השוקולדים יכולים להיות ממותגים כצבעי ההזמנה או שהם יכולים להיות עטופים בעטיפת זהב או כסף. היתרון בשוקולדים שניתן לבחור מגוון רחב ביותר שוקולדים ללא סוכר, פירות עטופים בשוקולד מומס, אגוזים ושקדים מצופים שוקולד ושוקולד עם גרעינים ואגוזים שונים.
ניתן לשחק עם העיצוב ולבחור שוקולדים העטופים בתבניות מיוחדות או לבחור שוקולדים גדולים עטופים בעטיפות צבעוניות במיוחד .
בלוני הליום
אחת מההפתעות שמשמחות גם ילדים ומבוגרים כאחד הם בלונים. מדובר על בלונים ייחודיים המנופחים בהליום ויכולים להגיע במגוון רחב של צבעים וצורות, כך שניתן בקלות רבה לעצב מגש פירות קסום וייחודי ,כזה שיגרום גם לכם להתפעלות מאופן העיצוב והיופי וגם יגרום לרבים להתרשם.
עציץ
ניתן גם להוסיף למשלוח עציצים יפים וקטנים שמשתלבים יפה עם המראה הטבעי של מגש פירות לתוספת מושלמת וייחודית למגשי פירות.
המאמר בחסות אתר בעלי מקצוע fixall