כדורי שוקולד
מה מיתולוגי ומתבקש יותר מלהתחיל עם כדורי שוקולד עגולים וטעימים? הקינוח הזה שכולנו אוהבים עוד מכשהיינו ילדים, הוא הקינוח העגול המושלם. אי אפשר לטעות עם קינוח שעיסתו מורכבת משוקולד טעים, משולב עם ביסקוויט טעים שמגולגל לכדור מצופה בשבבי קוקוס (אחד השילובים המוצלחים עם שוקולד כפי שאתם ודאי יודעים). הסוכריות הצבעוניות הן הציפוי המושלם עבור הקטנטנים שלכם שמחכים כבר בקוצר רוח לאכול את הכדורים הקטנים (לרוב מעשה ידיהם) ועוד מגוון של ציפויים שבאמת תלויים בהעדפות האישיות שלכם – בוטנים מסוכרים קצוצים, שברי אגוזים, ציפוי של שוקולד גנאש ועוד.

1 צפייה בגלריה
כדורי שוקולד
כדורי שוקולד
כדורי שוקולד
(צילום: pixabay)

טראפלס
הקינוח הצרפתי שלקח את כדור השוקולד שלנו ופשוט שיפר אותו בחומרי גלם משובחים, הוא קינוח עגול, טעים וממכר ולא בכדי. הטראפלס קיבלו את שמם משום שהם דומים לפטריית הכמהין היוקרתית וטעמה המתוק. הם עשויים משוקולד מומס בשילוב שמנת מתוקה, חמאה או חלמוני ביצה, המעניקים להם את מרקם הנימוח וטעמם המצוין. לא פעם הם משולבים עם ליקרים שונים, תבלינים, מחית של פירות, קליפות של פירות הדר ועוד. לאחר שהם מתקשים מעט ויוצרים מהם את כדורי האושר, נהוג לצפות אותם בקקאו, אבקת סוכר או קוקוס טחון וישנן גרסאות שאף מצפות את הטראפלס בשוקולד מטומפרר ורק לאחר מכן באבקת הקקאו – גן עדן כבר אמרנו?
קייקפופ
העוגות הקטנות אשר מדמות סוכריות על מקל ועונות לשם קייקפופס הן להיט אמיתי ובצדק. מדובר בעוגה קטנטנה ועגולה, שמצד אחד שלה יוצא מקל המעניק לה מראה של - סוכרייה על מקל. את הקייקפופס אפשר להכין מכל בלילת עוגה שאהובה עליכם – שוקולד, וניל, מייפל, שוקולד צ'יפס ועוד אפשרויות רבות ומגוונות. גם את הקייקפופס ניתן לצפות בציפוי של שוקולד. אפשר לבחור בציפוי כהה של שוקולד מריר, בציפוי מתוק של שוקולד חלב ובציפוי לבן של שוקולד לבן. אפשר כמובן לצפות אותן בבצק סוכר או ברויאל אייסינג (אבקת סוכר מומסת עם חלב). לכל הציפויים הללו ניתן להוסיף שדרוגים כמו אגוזים ושקדים קצוצים, שברי קורנפלקס, פצפוצי אורז, שבבי שוקולד ועוד.
עוגת בומב
את עוגת הבומב מכינים למעשה מתבנית שהיא חצי עיגול. עוגת בומב היא עוגה מאוד מיוחדת כיוון שהיא עשויה משכבות שכבות שהופכות אותה ללא פחות ממדהימות ברגע שפורסים את חצי העיגול היפהפה המונח על המגש. מי שרוצה להגדיל ולעשות יכול להכין שתי עוגות בומב ולחבר אותן יחד לכדי יצירת עוגה אחת עגולה. אתם יכולים ליצור ממנה כוכב בשמיים נוצץ וזרחני, או לצפות אותה באבקת זהב או כסף אכילה ולשוות לעוגה שלכם מראה מהמם שכדוגמתו לא נראה (כדור דיסקו). בתוך עוגת הכדור המיוחדת שלכם יתחבאו שכבות של מוס שוקולד, מוס גבינה עם לוטוס, טריקולד, מרנג, ביסקוויטים וכל מה שאתם רוצים שיפתיע את האורחים שלכם ויסתתר בתוך העוגה העגולה.
כדורי גלידה
מה מוכר יותר מאשר כדורי הגלידה שכולנו אוהבים להעמיס על גבי גביע הוופל שמשלים את החוויה הקולינרית הזו? בזכות הכף הייחודית שעימה מחלצים את הגלידה מהמכל, מתקבלים כדורים יפים ועגולים בגוונים ובטעמים שונים. גם את כדורי הגלידה ניתן בהחלט לשדרג ולהוסיף להם סירופ שוקולד, קצפת, סירופ קרמל מלוח, שלל סוכריות צבעוניות, שברי ופל, אגוזים מסוכרים ואפילו דובדבן אחד מעל כל הטוב הזה.


מוגש מטעם: chef-lavan