בחרו בסגנון המתאים לכם
לפני שמתחילים לעצב את הסלון, חשוב להחליט מהו הסגנון העיצובי שמתאים לכם ביותר. האם אתם אוהבים גישה מודרנית ומינימליסטית עם קווים פשוטים וצבעים לבנים ואפורים? אולי תרצו ללכת על סגנון כפרי רומנטי עם ריהוט כפרי מעוצב ובדים וצבעים חמים יותר? או שמא תעדיפו גישה קלאסית ויוקרתית עם ריהוט מפואר, עץ משובח וחומרים יוקרתיים? בחרו את הסגנון שמתאים לאופי שלכם וההרגשה שאתם רוצים ליצור בסלון. לאחר שהחלטתם על כיוון עיצובי כללי, תוכלו להתחיל לבחור פריטים ייחודיים שיתאימו לו. לוסו רהיטים יכולים להתאים עיצוב לכל סגנון ודרישה.

1 צפייה בגלריה
עיצוב סלון
עיצוב סלון
עיצוב סלון
(צילום: FREEPIK)

תנו לסלון את המגע האישי
כשמעצבים את הסלון, חשוב לא להסתפק בריהוט סטנדרטי זול שנמצא בכל בית. במקום זאת, כדאי להשקיע בריהוט איכותי ומעוצב שמותאם באופן אישי לחלל ולסגנון שלכם. אצל לוסו רהיטים מציעים מגוון רחב של פריטים – מספות עור מפנקות ונוחות, דרך כורסאות מרווחות ועד כסאות אוכל מעוצבים. הם עובדים איתכם כדי להתאים את המידות, הצבעים והחומרים בדיוק לטעם האישי שלכם. ריהוט כזה הופך את הסלון למקום ייחודי ומשדר סגנון אישי ויוקרתי.
העיצוב נקבע במזנון
מזנון מעוצב הוא פריט הריהוט המרכזי והבולט בסלון, וככזה הוא קובע את הטון העיצובי לכל החלל. מזנון מעוצב מבית לוסו הוא הרבה יותר ממזנון מעוצב רגיל – זוהי יצירת אמנות מרהיבה עשויה משילובי חומרים איכותיים כמו עצים יוקרתיים, מתכות ואפוקסי. מעוצב כזה בעיצוב ייחודי ומותאם אישית, הוא מוקד משיכה ותורם ליצירת אווירה עשירה ובוטיקית בסלון. מלבד התצוגה היפה, הוא גם מספק שטח אחסון רחב ונוח.
שילוב חומרים ועיצובים
כדי להפוך את הסלון לחלל מלא עניין ואופי, מומלץ לשלב מגוון חומרים ועיצובים שונים. לדוגמא, ספה מסורתית מעור יכולה להיות להשתלב עם שולחן סלון מזכוכית וברזל בעיצוב מודרני. שילוב עץ, מתכת, זכוכית, בד ועוד יתרמו ליצירת מרקם עשיר וססגוני. חשוב רק לשמור על איזון ולא להגזים.
רצפת הבית וקירות
בנוסף לריהוט, גם הרצפה והקירות בסלון קובעים את הסגנון והאווירה. רצפת שיש מבריקה, פרקט עץ אגוז יוקרתי או אריחי בטון ססגוניים יעניקו מראה עשיר ויוקרתי. גם הקירות יכולים לשדרג את העיצוב עם צבעים חזקים וטפטים מעניינים. שילוב קירות מעוצבים לצד רצפות מרשימות וריהוט איכותי יוביל ליצירת אווירה יוקרתית בחלל הסלון.

מוגש מטעם לוסו