עיצובים ייחודיים לכל חדר בבית
בין אם אתם מחפשים ספה או ספסל עץ לסלון, מיטה לחדר השינה, או שולחן פינת אוכל, טום האוס עיצוב הבית הוא המקום בשבילכם. החנות מציעה מגוון רחב של רהיטים לכל חדר בבית, בעיצובים ייחודיים שיתאימו לכל טעם וסגנון.
הצוות המוכשר של טום האוס "צד" את הרהיטים הכי מיוחדים ואיכותיים מיצרנים שונים ברחבי העולם. אנשי הצוות המנוסים, עובדים קשה כדי להביא רהיטים יפים, מיוחדים ובעיקר - פונקציונליים ונוחים לשימוש. כאלה שיחזיקו שנים רבות.

1 צפייה בגלריה
ריהוט ייחודי במחירים ללא תחרות: Tom House
ריהוט ייחודי במחירים ללא תחרות: Tom House
ריהוט ייחודי במחירים ללא תחרות: Tom House
(צילום: FREEPIK)

מחירים ללא תחרות לכל כיס
בחנות טום האוס עיצוב הבית מאמינים שריהוט ייחודי צריך להיות נגיש לכל, ולכן מציעים את המחירים הטובים ביותר בשוק. החנות עובדת ישירות עם היצרנים, ומוציאה את כל המתווכים מהמשוואה. כתוצאה מכך, טום האוס יכולים להציע לכם רהיטים באיכות גבוהה במחירים שיתאימו לכל תקציב.

יותר מסתם ריהוט: דרך חיים
ב-Tom House רואים בריהוט יותר מסתם משרתי פונקציה, אלא מכתיב טון בשינוי האווירה בבית ויצירת תחושה ייחודית ונעימה.
כאשר אתם בוחרים רהיטים מ-Tom House, אתם בוחרים לא רק ריהוט חדש, אלא גם דרך חיים חדשה שכוללת בתוכה כבוד לטבע, לחפצים ולחללי הבית.

ערכים מרכזיים שמושכים לקוחות רבים
איכות
טום האוס שואפים לספק ללקוחותיהם את הרהיטים האיכותיים ביותר בשוק, תוך שימוש בחומרים איכותיים וטכניקות ייצור מתקדמות. כל פריט עובר בקרה קפדנית לפני שהוא יוצא מהמפעל.
הרהיטים הנבחרים עשויים מחומרים טבעיים, עמידים וחזקים, שיחזיקו מעמד שנים רבות. קיימת חשיבות גבוהה להקפדה על גימור מושלם ועל הפרטים הקטנים ביותר, כדי להבטיח שהרהיטים יהיו לא רק יפים, אלא גם פונקציונליים ונוחים לשימוש.
חדשנות
בחנות העיצוב לבית Tom House מאמינים שחשוב להתחדש כל הזמן וליצור רהיטים חדשים ומקוריים. החנות עובדת בשיתוף פעולה עם מעצבים מוכשרים מכל העולם ומתעדכנת כל הזמן במגמות העיצוב העדכניות ביותר. עם זאת, השימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, ראטן או קש איננו חדש. לכן, השילוב בין חדשנות לבין הסתמכות על חומרים טבעיים וברי קיימא הוא חשוב והכרחי.
צוות החנות מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ויצירתיים, אשר שואפים כל הזמן לפרוץ גבולות ולמצוא פתרונות עיצוביים חדשים ופונקציונליים. השאיפה היא שימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות ובחומרים חדשניים, כדי ליצור רהיטים ייחודיים שלא תמצאו בשום מקום אחר.
שירות
טום האוס שמים דגש רב על שירות לקוחות איכותי. המטרה היא שכל לקוח ירגיש בנוח ויהנה מחווית קנייה נעימה. הצוות של טום האוס עיצוב הבית נותן ייעוץ מקצועי וסיוע בכל שלבי התהליך.
צוות החנות מאמינים שחשוב להקשיב ללקוחות ולצרכים שלהם, ולכן תמיד פתוחים למשוב ורעיונות חדשים. טום האוס מעודדים את הלקוחות להשתתף בתהליך העיצוב וליצור יחד רהיטים שיתאימו בדיוק לצרכים ולרצונות שלהם.
קיימות
טום האוס עיצוב הבית מחויבים לפעילות עסקית בת קיימא תוך התחשבות בהשפעה הסביבתית ופועלים במספר מישורים כדי להפחית את טביעת הרגל הפחמנית ולשמור על הסביבה:
● שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה: שימוש בחומרים ממוחזרים ובחומרים טבעיים ככל האפשר, תוך הימנעות מחומרים רעילים ומזהמים. תוכלו למצוא רהיטים מחומרים טבעיים כמו ספסל עץ וכסא ראטן.
● הובלה יעילה: טום האוס עיצוב הבית מתכננים את מסלולי ההובלה בקפידה כדי להפחית את פליטת גזי החממה, ומשתמשים באמצעי תחבורה ידידותיים לסביבה ככל האפשר.
טום האוס עיצוב הבית מאמינים שכל עסק יכול לתרום לשמירה על הסביבה, וגאים להיות חלוצה בתחום הקיימות בתעשיית הריהוט.

לסיכום
Tom House היא חברת ריהוט ייחודית המציעה מגוון רחב של רהיטים בעיצובים מקוריים, באיכות גבוהה ובמחירים ללא תחרות. התפיסה שריהוט ייחודי צריך להיות נגיש לכל משנה את כללי המשחק לגמרי ומאפשרת לקבל רחב יותר להנות מרהיטים מעולים במחירים נוחים.
אנו מזמינים אתכם להצטרף לחווית העיצוב של Tom House!

מוגש מטעם: מטעם Tom House