גוזיות, גופיות, טייצים ובתוך כל המבחר, הצוות של חברת אולינדה באים לעשות לכם סדר (בארון). אין ספק שעונת הקיץ מזמנת עבורנו גם תקופה של הכנה. הכנה של החלפת הבגדים בארון מעבר לבגדי ים, יציאה משגרת קורונה ארוכה ובכלל התעוררות משנת החורף - מה שהופך את קיץ 21 לחגיגי במיוחד וזה בדיוק הזמן להתעדכן בכל מה שיצא חם וטרי מהתנור במיוחד לקיץ הספורטיבי שלפנינו.
4 צפייה בגלריה
אולינדה
אולינדה
אולינדה
(צילום: אולינדה)
מכנסי ספורט עולם מכנסי הספורט מאז ומתמיד היה מאוד גוון עם התאמה לסוגי הספורט, כך שאם הספורט שלכם הוא אירובי, ההתאמה המושלמת תהיה מכנסי טייץ צמודים, מכנסי ספורט בגזרה ישרה או מעט מרחבת מבד גמיש, גומי עליון או חגורה עליונה מגומי. לעומת מכנסי ספורט למחול שיהיו יותר משוחררים, רכים, פחות הדוקים ומגבילים את הגוף- כאלו המאפשרים לתנועה להוליך אותם. מבחינת הטרנדים לקיץ הקרוב, גם השנה השחור שולט במכנסי הכושר השונים, אך לא טוב השחור לבדו, ולכן נראה הרבה תוספי צבע בוהקים בקווים ישרים החותכים את הגוף ומעניקים הבזקי אור מרעננים. במכנסי ההיפ הופ אנו נראה הרבה חזרה לשנות ה- 80, ימי הסדרה "תהילה" עם גוונים כסופים וזהובים, כאלה שמכניסים קצב וחיים לגוף יחד עם המוזיקה התוססת. בתחום הילדים ומכנסי ספורט לילדים אנו נראה בעיקר צבעים חלקים, אבל נועזים, בלי הרבה שחור או אפור, אלא מגוון וצבעוניות אחידה..
4 צפייה בגלריה
אולינדה
אולינדה
אולינדה
(צילום: אולינדה)
טופים, חולצות ספורט וגופיות בדומה לעולם מכנסי ספורט לנשים, גם בחולצות ובגופיות אנו נראה אחידות כשהצבע השולט הוא השחור אך לא מוותרים על הבזקי האור עם מסגרות בגוונים זוהרים שונים כגון ורוד, ירוק, כחול או אפילו לבן שמעניקים קיק עיצובי לחולצה השחורה. החולצות והטופים לרקדניות ההיפ הופ, שונות לחלוטין וכוללות המון צבעוניות, משחקי בדים, כיתוב ואלמנטים עיצוביים נוספים כגון קרעים בשרוול, מפתח עליון רחב, חולצת קפוצ'ון, גב פתוח ועוד. את אותם גוונים ודוגמאות נראה גם בדגמי הילדות בתחום ההיפ הופ הכולל פרנזים, גוונים זוהרים, מטאלים ועוד.
4 צפייה בגלריה
אולינדה
אולינדה
אולינדה
(צילום: אולינדה)
עוד מילה אחרונה חברת אולינדה מתמחה גם בשיווק ומכירה של בגדי גוף איכותיים לנשים וילדים, נעלי בלט, נעלי פוינט, שמלות פלמנקו ועוד כך שאי אפשר שלא להזכיר מילה על בגדי הגוף לילדים המחכים לנו בעונה הקרובה לרקדניות ומתעמלות. בתחום הנ"ל, אנו נראה גם כן שחור בשילוב עם צבעים אחרים, אך בשונה מהנאמר על מכנסי ספורט לנשים, כאן הגזרות יהיו בקווים זורמים ופחות ישרים והצבעוניות לרוב תכלול צבעים פסטליים לצד צבעים חזקים ושילובים של אלמנטים עיצוביים בבדים מנצנצים. בבגדי הגוף לנשים נראה בעיקר עיצובים מיוחדים באזור גב, עם רצועות או סרטים דקים ועבים,דגם פפיון או מעויין גב חשוף או אפילו בתוספת תחרה.
4 צפייה בגלריה
אולינדה
אולינדה
אולינדה
(צילום: אולינדה)
את כל הדגמים והמידות ניתן למצוא באתר של אולינדה, המתמחה בייצור, יבוא ושיווק מוצרים מכל ענפי הספורט והריקוד. צוות אולינדה זמין עבורכם וישמח לענות ולייעץ בתהליך הרכישה, המידות וההתאמה. במידה ותרצו להתרשם ממבחר הפריטים המלא, אתם מוזמנים להגיע לחנות המפעל של אולינדה. שיהיה לכולנו קיץ בטוח, צבעוני ובעיקר ספורטיבי.