לילדים ולמבוגרים, הצגות, תערוכה וגם פעילויות מיוחדות ליום המעשים הטובים. המדריך לכל האירועים הכי מעניינים שקורים השבוע בחולון. סמנו ביומן ואל תפספסו.
6 צפייה בגלריה
המספריים של מאטיס
המספריים של מאטיס
המספריים של מאטיס
(איור: איריס פוגל בן חמו)


יום ראשון, 17 במרץ


19:00 הרצאה: המספריים של מאטיס, מדיטק חולון
יצירותיו של האמן אנרי מאטיס והשפעתו על דור שלם של יוצרים, מעצבים ואמנים לא מותירות ספק כי לאופנה ולטקסטיל חלק אדיר בסיפורו. על אף אהבתו לטקסטיל ולאופנה מדובר בפן מוכר פחות בדמותו. מאטיס גדל במחוז בצרפת שהתמחה באריגת טקסטיל, ובבגרותו עבר לפריז ומילא את דירתו האפרורית בבדים עשירים ומודפסים, ארוגים וסרוגים. מבעד לעבודותיו האיקוניות, ננסה להבין כיצד הפך הטקסטיל מהרקע לקומפוזיציה למרכז היצירה, ואיך הפך מאטיס למעצב של תלבושות במה. מורשתו פרצה אל מעבר לחללי המוזיאון – הצבעים הנועזים, הטקסטורות החדשניות, והצלליות כובשות הלב מתגלות גם בעיצובים של איב סאן לורן, ויויאן ווסטווד, ורה וונג ואחרים. הרצאה: יערה קידר. 99 שקל. בטלפון 1800-20-29-30.

6 צפייה בגלריה
הנהג של מיס דייזי
הנהג של מיס דייזי
הנהג של מיס דייזי
(צילום: יוסי צבקר)

יום שני, 18 במרץ


11:00 הצגה: הנהג של מיס דייזי, תיאטרון חולון
קומדיה סנטימנטלית מאת אלפרד יורי. דייזי וורת'אן היא אלמנה יהודייה עמידה בת 72 אשר מרסקת את האוטו שלה בתוך הגינה של השכן. בנה מחליט לשכור לה נהג אך דייזי מתקשה להשלים עם השינוי באורח חייה. ומפגינה כלפי הוק הנהג קרירות ומסרבת לשתף פעולה. הנהג, הוק, אינו מוותר ובסופו של דבר מצליח לרכוש את אמונה של הגברת העקשנית. בתפקיד מיס דייזי: סנדרה שדה. 80 שקל. בטלפון: 03-5023001.

6 צפייה בגלריה
כובעים למכירה
כובעים למכירה
כובעים למכירה
(צילום: מתוך אתר מדיטק חולון )

17:00 - כובעים למכירה, מדיטק חולון
תיאטרון קרן אור עם הסיפור "כובעים למכירה: מעשה ברוכל, בקופים ובתעלוליהם" מאת: אספיר סלובודקינה. סיפור על רוכל שמנסה למכור את כובעיו בשקל אחד, אך איש אינו קונה... 10 שקלים. בטלפון: 1800-20-29-30.

קראו גם:

יום שלישי, 19 במרץ


יום המעשים הטובים ברחבי חולון
13:00-10:00 פעילות התנדבותית בעמותת גג לחיות (רחוב דן שומרון 1): ניקיון וטיפול בבעלי חיים
11:00-18:00 פעילות יצירת גרפיטי יחד עם אנשים בעלי מוגבלות, בשיתוף אגף חירום בעיריית חולון, במרכז הקהילתי נאות שושנים

6 צפייה בגלריה
תספורת טובה ביום המעשים הטובים
תספורת טובה ביום המעשים הטובים
תספורת טובה ביום המעשים הטובים
(צילום: עיריית חולון)

17:00-18:30 הפנינג שכולו טוב והפצה של אור לכבוד יום המעשים הטובים. בתוכנית: הכנת מכתבים לחיילי צה"ל, עמדת הסברה שי"ל, דוכן "גל של אהבה", אריזות סלי מזון לפסח, תחנות משחק ויצירה, עמדות איפור ולקים, אמבולנס קהילתי של מד"א, מוצרי יד שנייה למכירה, ריקודי עם ועוד. מרכז קהילתי נווה ארזים
19:30-17:30 פעילות התנדבותית במרכז ג'סיקה (רחוב ארבע ארצות 24), בשיתוף עמותת אתגרים: הפעלה ומשחק עם ילדים וצעירים בעלי מוגבלויות.

יום רביעי, 20 במרץ


15:00-19:00 אאוטלט פרימיום סנטר בשיתוף מרכז קהילתי נווה ארזים ועמותת פ.ל.א. (פאה לכל אישה) מזמינים אתכן להגיע להתחדש בתספורת ולתרום את שיערכן עבור פאות לנשים, נערות וילדות חולות סרטן. בנוסף, בין השעות 18:15-16:15 יתקיימו דוכנים של צמות, איפור, קעקועים ויצירות בהפעלת קבוצת חטיבה של חוג ההיפ הופ של המרכז. האירוע יתקיים בפרימיום סנטר, רח' המשביר ,1 חולון.
20:30 הצגה: אביבה אהובתי, תיאטרון חולון
קלאסיקה ישראלית בת זמננו המבוססת על סרטו המרגש של שמי זרחין שאף זכה בפרס האקדמיה הישראלית לקולנוע בקטגוריית הסרט הטוב ביותר, התסריט והבימוי הטוב ביותר. זהו סיפור על יצירה, על גניבה ספרותית, על עוצמה נשית, על החיים בפריפריה ועל הנאמנות למשפחה, בה ביום בהיר אחד קמה האמא – עקרת בית פשוטה ועמוד התווך של הבית – ומחליטה להעז להגשים את עצמה. בהשתתפות: ענת מגן שבו / רונה לי שמעון, הילה סעדה /שיפי אלוני, רובי פורת שובל, תקווה עזיז , מולי שולמן, אורן כהן, שפי מרציאנו / נדב ארטשיק, נופר סלמאן, אודי רוטשילד/ירון ברובינסקי, עמית זיתון. בימוי: משה קפטן. 80 שקל. בטלפון: 03-5023001.

יום חמישי, 21 במרץ


20:30 הצגה: אביבה אהובתי, תיאטרון חולון

6 צפייה בגלריה
קניון חולון
קניון חולון
קניון חולון
(צילום: קובי קואנקס)

יום שישי, 22 במרץ


מבצעים מיוחדים מחכים לכם בקניון עזריאלי חולון

יום שבת, 23 במרץ


אירועי פורים בכל רחבי העיר
11:00 הצגת ילדים: הפיל שרצה להיות הכי, תיאטרון חולון
הצגה על פי ספרו של פאול קור, מחברם הישראלי של רבי המכר לילדים: "כספיון", "הילד שאהב את הירח" , "פרח פרח אל תבכה" ועוד. סיפור על פיל עצוב שרצה להיות צבעוני ומיוחד. הוא עוזב את חבריו ויוצא להגשים את החלום. בתחילת מסעו הוא פוגש ציפור רבת צבעים ויופי שעוזרת לו לאסוף את הצבעים. 70 שקל. בטלפון: 03-5023001.

6 צפייה בגלריה
עם ישראל חי ורונן
עם ישראל חי ורונן
עם ישראל חי ורונן
(צילום מסך)

20:30 סטנד-אפ: עם ישראל חי ורונן, תיאטרון חולון
רק אם נרבה אור אהבה וצחוק, יחד ננצח את הכל. אז החלטנו דווקא עכשיו לצאת במופע ה-18 של תיאטרון חנדה חנדה ואפילו חשבנו על שם מגניב ״עם ישראל חי ורונן״. בתשלום, טלפון להזמנת כרטיסים 052-3568205.