למה חולון: נולדתי וגדלתי כל חיי בחולון וגם בני משפחתי גרים בחולון. החיים כאן נוחים, כל השירותים נגישים וגם הגישה לאזורים אחרים בגוש דן קלה יחסית".
2 צפייה בגלריה
דבורה שרר
דבורה שרר
דבורה שרר
(צילום: פרטי)
אז בבית הספר:
"למדתי ביסודי ב'מגינים', בתל גיבורים. אהבתי ללמוד והייתי מצטיינת. עד היום אני בקשר עם המחנכת דליה ויטמן. זכור לי גם שהשתתפתי בהצגות רבות בתפקידים ראשיים. סיימתי תיכון בבית ספר 'מיטרני' במגמת כימיה ואהבתי ניסויים במעבדה וגם את המפגשים החברתיים בין התלמידים".
פגישה בהזמנה:
"הייתי רוצה מאוד להחזיר את הגלגל אחורה ולפגוש בעולם הזה את אחותי זהבה ז"ל שנפטרה ממחלה לפני 21 שנים, והייתה מנהלת בית ספר 'הרצוג' בתל גיבורים, ואת אבא שלי זליג ז"ל, שהערצתי כל ימיי. הייתי שמחה לשתף אותם בדברים שאני חווה מדי יום".
תוכניות לסופ"ש:
"סופי שבוע מוקדשים לנכדים, אני אוספת אותם ביום שישי מבית הספר ואנו מבלים יחד בכל פעילות שהם אוהבים. אנחנו אופים יחד עוגות והם מלמדים אותי לשחק שחמט. אני גם מבקרת את אמא שלי ביחד עם חנה אחותי שהיא מנטורית שכולה אור ואהבה. כהפוגה מעומס העבודה אני נוהגת לרקוד ריקודי עם".
שיר וספר לשבת:
"'בלדה לשוטר' (מילים: אהוד מנור, לחן: נורית הירש). זה שיר שאבא שלי שר לפני שנפטר, ומאז הוא מאוד רגשי עבורי. אני מתחברת לספרים שעוסקים בחוכמה רוחנית, לדוגמה 'כוחו של התת מודע' של ג'וזף מרפי".

2 צפייה בגלריה
פארק פרס בחולון. מפחיד בלילות
פארק פרס בחולון. מפחיד בלילות
פארק פרס בחולון. המלצה חמה
(צילום: קובי קואנקס)

המקום שלי:
"פארק פרס. שילוב של מתקני ספורט ואטרקציות, למבוגרים וילדים, מדשאות ומסעדות. מקום מושלם לבילוי".
תיבת ההצעות:
"הייתי רוצה מאוד לשפר את רגש החמלה והסובלנות כלפי האחר. אלה ערכים משמעותיים לקיום חברה מלוכדת וכל אחד צריך לפעול בסביבה הקרובה שלו כדי לקדם אותם".

קראו גם:

מה חדש:
"בשנתיים האחרונות נבחרתי לרשימת 'מאה האנשים המשפיעים בישראל' של העיתון מעריב וכן רשימת 50 הנשים המובילות בישראל. כל שבוע אני מגישה את הפינה 'פיית הבריאות' המעלה מעשים טובים הנושקים לתחום הבריאות, ב־103 FM בתוכנית 'תחשבו טוב'. בעקבות משבר הקורונה העליתי לסדר היום את הפעילות המורכבת של חדרי המיון בישראל כדוברת איגוד המלר"דים".