5 מיליון איש ברחבי העולם כבר צפו בה, ועכשיו הגיע גם תורנו: תערוכת האמנות הבינלאומית מעוררת ההדים של קלוד מונה הגיעה לארץ.
3 צפייה בגלריה
קלוד מונה בחולון
קלוד מונה בחולון
קלוד מונה בחולון
( צילום: Exhibition Hub)
האמן הידוע והמוערך קלוד מונה היה ממייסדי ומובילי זרם האימפרסיוניזם באמנות. בתערוכה מוצגות למעלה מ־300 מיצירותיו, כמו גן סיפור חייו של מונה – החל מביתו וכלה בסיפורים המעניינים שמאחורי ציוריו.
לאמנות של מונה מצטרפים צלילים, ציטוטים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב־חושית. התערוכה תתפרש על פני שטח של 1,000 מ"ר, ומיובאת לישראל בהשקעה של למעלה מ־5 מיליון שקלים. על הבאתה הופקדו חברת "הדרן יזמות והפקות" וקבוצת "פורום הפקות", שכבר הביאו לכאן את התערוכות של פרידה קאלו, ואן גוך וסלבאדור דאלי.

3 צפייה בגלריה
קלוד מונה בחולון
קלוד מונה בחולון
קלוד מונה בחולון
( צילום: Exhibition Hub)

מה רואים בתערוכה? עוברים מחלל המדמה את האגם המפורסם מהציור של מונה עם גשר החבצלות שעולה מעל האגם, ממשיכים לחלל הקרנה ב־360 מעלות המשלב צלילים וציטוטים מיצירותיו ואמירותיו, עוברים למתחם מציאות מדומה ומסיימים במתחמי צילום ומתחם אינטראקטיבי, שבו יכירו המבקרים לעומק את ציוריו של מונה ויזכו להעניק להם חיים בדרכם הייחודית ולהעלות את הציור על קיר גדול.

3 צפייה בגלריה
השקעה של 5 מיליון שקלים
השקעה של 5 מיליון שקלים
השקעה של 5 מיליון שקלים
( צילום: Exhibition Hub)

אוסקר קלוד מונה (1926-1840) היה צייר צרפתי, ממייסדי ומובילי זרם האימפרסיוניזם באמנות. הוא צייר בעיקר נופים כפריים ועירוניים, בניסיון לחקות את האופן שבו העין קולטת את הנגלה לפניה, בטכניקה של רישום מהיר, משיחות מכחול קצרות ושימוש בצבעים משלימים.

קראו גם:

מונה צייר עד רגעיו האחרונים. ב־1912 אובחן קטקרט בשתי עיניו. הוא חשש לעבור ניתוח בשל הסיכון לעיוורון מוחלט ואי־יכולת לצייר, אך בינואר וביולי 1923 עבר ניתוחים בשתי עיניו, זכה מחדש בחלק מראייתו וחזר לצייר.
תושבי חולון? העירייה מציעה לכם כרטיסי כניסה מסובסדים במחיר 55 שקלים לכרטיס. מדובר בעלות שמוזלת בעשרות שקלים מעלות הכרטיסים שנמכרים למי שאינם תושבי חולון. כל תושב (כולל ילדים) רשאי לרכוש כרטיס מסובסד אחד בלבד ונדרשת הצגת תעודת זהות בכניסה לתערוכה עם ספח שמעיד על מגורים בחולון.
רכישת כרטיסים ומידע על שעות הפתיחה - באמצעות קישור שמופיע באתר עיריית חולון ובדף הפייסבוק העירוני.
תערוכת קלוד מונה, מתחם THE CUBE, חולון