14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - קושי בלהתמודד עם הצד התעסוקתי העוין באופן לא גלוי. אתם מזהים קנוניה 'המתבשלת' נגדכם מבלי יכולת להוכיח ולהגיב. דרכים רבות הוצעו לכם במישור הרומנטי בעבר אך אתם נעולים על הדמות שלא יוצאת לכם מהראש.. רגעים יפים בחברת האוהבים אתכם באמת. החברים יתמכו בנוגע לסידורים חשובים הקשורים לזכויות, משפט, ירושות או לתחום הקריירה. הזמן לדאוג לעצמכם במישורים בריאותיים ואסטטיים. בעוד כמה ימים הזמן לחתום חוזים ולאגד מחדש את סוללת המכרים, החברים או הידידים. ייעוץ כלכלי ואישי הוא דבר שיעזור לכם מאוד.
מזל שור - הצעות להשכין שלום בתוך המשפחה גורמות ללחיצות שאין בהקשרם הסבר בדוק ומובן. קחו את הזמן בנוגע לקנייה או להשכרת דירה- זה הזמן לחשוב על רכישה- יותר מאשר על השכרה. בריאות המשפחה תדאיג אתכם, בעיקר לגבי אחד הילדים. טיפ חשוב: שמרו על מקום העבודה הנוכחי זה לא הזמן לעזוב לטובת מקום אחר. במישורים חברתיים ואישיים יחזרו הדברים את מקומם, האווירה הנינוחה תחזור אל נחלתכם. יתכנו מהלכים לקידום, או להתקדמות לעבר עבודה נוספת וטובה יותר. הזמן... להחליט. השלימו עם הדמות החשובה לכם.
מזל תאומים - כספים ישתחררו לטובתכם. אתם רוצים לשנות את גורלכם בתחום העבודה, יש המסכסכים ביניכם ולבין ההנהלה. כדאי לזכור שלא כדאי לעזוב מקום עבודה לפני שמוצאים אחרת. הרגשות נתונים לשיפור הקשרים הרומנטיים. שמרו על איזון נפשי למרות הסבל מול בן/ת הזוג שאתם אוהבים. אתם דוחים סידורים רבים לימים אחרים, הזמן לרשום אותם אך הפעם גם לבצע... חלק מהם. ניסיתם הכול על מנת לשפר את הזוגיות ולא הצלחתם, אולי תבדקו גם קצת את עצמכם? אולי אתם צריכים לגשת למומחים בתחום החשוב הזה?
מזל סרטן - באמצע השבוע יחלו הימים המוצלחים שישחררו את רוב המועקות בחייכם. משהו טוב יקרה לכם לאחר סוף השבוע הקרוב בתחום הקריירה שמרו מרחק מכול תחום הדורש סיכון רגשי ובריאותי, הזמן להפסיק לעשן או לשמור על משקל נכון. הרווקים או והפנויים יפנו לחפש את אהבתם ללא תירוצים מיותרים - ולמרות שכביכול אין זיווג באופק. הנשואים מרגישים כתקועים בסבך רגשות ובבלבול, למרות שהקשר חזק במובנים 'משפחתיים' ורווי בדאגה הדדית לילדים ולעתידם. פנו לייעוץ ולכאלה שיכולים לכוון אתכם להחלטות נכונות. הודעה חיובית באופק הקרוב.
מזל אריה - אתם שמחים ומצד שני נבוכים לקראת מפגש עם דמות שאתם לא הכי רוצים לפגוש. אתם מתרגשים מכול שביב של תקווה בתחום הקריירה. כספים המגיעים לכם ישחררו לחצים ישנים. אתם מתגעגעים למזלות: שור, תאומים, מאזניים, קשת ודגים. המשפחה מתנגדת לכעסים הפנימיים שלכם כלפי מישהו קרוב. דמות מסוימת מתחום הקריירה עוצרת אתכם מלהתקדם ועובדה זו מעכירה לך את המציאות עד כדי שאתם לוקחים את זה הביתה. דחיית החלטות לגבי הסבה מקצועית מפחד להיכשל. הפנויים: הזמן ליוזמות ולהפעלת הדמיון היצירתי שלכם בתחום ההיכרויות.
מזל בתולה - העוסקים בתחומי לימוד ייהנו השבוע מכושר ריכוז ומהצלחה בכמה מישורים חשובים. אם קיבלתם החלטה לצאת ולנצל חופשה הוציאו אותה אל הפועל גם אם זה על חשבון מישהו הלוחץ אתכם מאוד שלא לעשות זאת. הפתעות צפויות בתחום הקריירה. רגעים יפים בחברת בן/ת הזוג. בחמישי הבא תמצאו שעליתם על דרך המלך בנוגע לתעסוקה. הצעת עבודה אחרת זאת ובמקביל לעיסוק הנוכחי- שכבר בידכם. ניצוצות ראשוניים של תזוזת פרויקט חשוב היוצא אל הדרך ממלאים אתכם באופטימיות. הזמן לשקול לפנות לייעוץ אישי בכול המישורים החשובים.
מזל מאזניים - אתם מתרגשים מנגיעות החורף על אדן החלון. דאגה למישהו חשוב דוחה דברים שעל הפרק. בקרוב אתם מנצחים בדיונים אודות סכום כסף המגיע לכם מכול עניין ומקור. התנדבתם לעזור לאחרים מכול הלב והנשמה. הטרדה כלשהי הקשורה לחברים או למשפחה תיפול על כתפיכם. אירוע חשוב מלחיץ ויתכן שתשקלו שלא לקחת חלק בו. שאלת המיליון דולר שלכם קשורה לצפייה להחלטה לגבי גורלכם המקצועי וגם לגבי עסקה שלה אתם מקווים. אתם מבחינים בעכבה ביחס לאחד הילדים, פנו לייעוץ ולכאלה שיכולים לכוון אתכם להחלטות נכונות.
מזל עקרב - שבוע אופטימי ושמח כשבנוסף 'החורף-הקליל' עושה לכם טוב. צפו להפתעה בתחום הרומנטי, היו מוכנים כי אתם עוד עלולים לשכוח לומר...את שבלב. הנשואים שבכם צפויים לגישור על פערי דעות. הסכמים ישנים בנוגע לעבודה או לחתימת חוזים הקשורים לעסקים יתממשו בקרוב. הזמן להסרת חסינות וסודיות לגבי דברים ששמרתם עמוק בפנים - המון זמן. הזמן לחפש את חברים ישנים ובני משפחה שאולי שכחתם מאחור. הודעה חשובה עומדת להגיע והיא תשפיע לטובה על תחום הקריירה. שמחה קרבה אליכם ואתם מחכים שתצא אל הפועל.
מזל קשת - אתם נעים בין חיוך על השפתיים ולבין מרירות ישנה, נדמה שמריבת הכספים הפכה לכזו על אגו וכבוד. סידורים אחרונים לגבי רכוש משפחתי יוצרים חיכוכים מיותרים וכואבים. יתכנו גישושים אחרונים לגבי קידום הנוגע לכם באופן אישי. בריאות בן/ת משפחה קרוב/ה עדין מדאיגה לכם וגוזלת לכם את מרבית הזמן- בקרוב שיפור. כעסים מופנים לדמות מבני המשפחה בנוגע להשתמטותה מחלקה בנטל הכללי. במישורים החברתי והרומנטיים- החיצוניים - תקבלו חיוכים של אהדה ואהבה...ממש כמו החיוך הבראשיתי הראשון. במקביל אתם עסוקים לקראת אירוע חשוב כלשהו.
מזל גדי - השבוע אתם בתקוות נסתרות וגלויות כאחד. חלק מכלל המזל יחפשו את דרך הפיוס. התקררות האהבה ממשיכה להדאיג אתכם ואתם לא יודעים איך להתגבר על הקשר הקיים ועל הגעגוע לקשר רגשי קודם. סימנים להתאוששות כלכלית גורמים לכם לשמחה. צפו ליותר יחס מכוון הממונים הישירים שכן אתם נאמנים מאוד ובעלי יוזמה. ביום רביעי או חמישי הבאים הפתעה בנוגע לדמות מן העבר תכה בלב המתגעגע. העבודה החדשה באופק או שכבר התקבלה. טיפ: אל תדחו דו-שיח שבינו לבינה למחר... כי זה עלול להיות מאוחר מדי.
מזל דלי - קשר מן העבר יצוף ויעלה. רגשות כלפי חברים יגרמו לכם להושיט עזרה. חפשו באמצעי התקשורת לגבי מקום עבודה נוסף או אחר. במישורים חברתיים ואישיים יחזרו הדברים אל מקומם, אווירה נינוחה תחזור אל נחלתכם. יתכנו מהלכים לקידום או להתקדמות לעבר עבודה נוספת או אחרת טובה יותר, בקיצור: שאלת המיליון דולר שלכם קשורה לצפייה להחלטה לגבי גורלכם המקצועי וגם לגבי עסקה שלה אתם מקווים ומחכים שתצא אל הפועל. אתם מבחינים בעכבה ביחס לאחד הילדים, פנו לייעוץ ולכאלה שיכולים לכוון אתכם להחלטות נכונות.
מזל דגים - שבוע מעורב ברגשות. אתם מתרגשים מנגיעות החורף על עדן החלון, על רקע השלווה הזאת... הקריירה גוזלת לכם את מרבית הזמן. אתם מאוד חשדנים אבל משתדלים שלא לריב עם הפוגעים בכם - מזה המון זמן. הודעה משמחת מכיוון הילד/ה בקשר ללידה או הריון או לגבי הצלחה ושיפור בלימודים. תנו צ'אנס לחברים ולמשפחה הקרובה הרוצים בטובתכם. לעובדים מצפה קידום ושיפור תנאים עבודה, קידום ועלייה בשכר. המובטלים יצפו להזדמנות למצוא את מבוקשם - במהלך הימים הבאים. הנשואים שבכם צפויים לגישור על פערי דעות.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.