מה קורה השבוע (7-13.4.20224) בחולון? הכנו לכם את המדריך לאירועים הכי מעניינים ומיוחדים שיתקיימו בחולון לגדולים וגם לקטנים.
6 צפייה בגלריה
הבית בקצה החורשה. יפעת נתיב
הבית בקצה החורשה. יפעת נתיב
הבית בקצה החורשה. יפעת נתיב
(צילום: באדיבות יפעת נתיב)

יום ראשון, 07 באפריל


17:00 שעת סיפור לקטנטנים: הבית בקצה החורשה, ספריית לזרוס. יפעת מתיאטרון "חוויה בעקבות סיפור" עם הבית בקצה החורשה בהשראת "מיץ פטל", מאת: חיה שנהב. סיפורם של ג'ירפה ואריה, שמנסים בדרכי תחבולה לברר את זהותה של החיה המסתורית... מיועד לפעוטות בגילי שנה וחצי-שלוש .לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים - היכנסו לאתר המדיטק או במספר 1800-20-29-30.
17:30 סדנת "מיחדוש בגדים" לפסח להורים וילדים בגילי 8 6, מתנ"ס וולפסון. עושים סדר פסח בארון עם סדנת מיחדוש בגדים מיוחדת להורים וילדים בגילאי 8-6, משדרגים בגדים קיימים לפריטי לבוש מגניבים. 79 שקל להורה וילד. הרשמה מראש באתר המרכז.

קראו גם:

יום שני, 08 באפריל


17:00 - בגדי המלך החדשים - שעת סיפור ברשת ספריות מדיטק חולון. עומר ראובני עם הסיפור "בגדי המלך החדשים" מאת: הנס כריסטיאן אנדרסן. סיפור על מלך טיפש, שחשב רק איך להתלבש... שעת הסיפור תתקיים באולם גולדטק 2. מיועד לגילי 3 ומעלה. מחיר כרטיס 10 ש"ח - מלווה בתשלום.

6 צפייה בגלריה
עומר ראובני. בגדי המלך החדשים
עומר ראובני. בגדי המלך החדשים
עומר ראובני. בגדי המלך החדשים
(צילום: ג'ולי ראובני)

20:30 - הופעה מוזיקלית: ההר הירוק תמיד צלילים חובקי עולם, תיאטרון חולון
תזמורת סימפונט רעננה בניצוחו של דודי זבה ובהשתתפות זמרים וזמרות. שיריו של הפזמונאי, המשורר והמתרגם – יורם טהרלב: ההר הירוק, נשים רוקדות, ארמנו הקטנטונת, על כפיו יביא, הדרך אל הכפר ועוד. זמרות: יעל לויטה , הדר עטרי, גוני כנעני. אמן אורח: לירון לב. בתשלום.

יום שלישי, 09 באפריל


10:00 אירוע לילדים: פעילות נעממי לתינוקות, קניון חולון: 10:00-10:45 לפעוטות מגיל שנה עד שלוש, 11:00-11:45 לתינוקות עד גיל שנה. הפעילות בשילוב מוזיקה ואביזרים תתקיים במתחם הקטנטנים, צמוד לחנות שילב, בקומת המסחר התחתונה. ללא תשלום.

יום רביעי, 10 באפריל


16:30 - המשחקייה של לינוי. הורים ופעוטות מוזמנים למשחקייה עם הפעלה מוסיקלית, משחקים, יצירה ושעת סיפור, לגילי 5-1.5, בהנחיית מירב יצחייק. 10 שקלים כרטיס.
16:30 - עושים סדר מפגש לב אל לב לגיל השלישי לקראת פסח, מתנ"ס ואודיטוריום קליין. מעגל שיח במרכז קהילתי קליין לגיל השלישי: על סדר פסח, פעילות וקפה ומאפה. בהדרכת מתנדבת שכונתית. הכניסה חופשית.

6 צפייה בגלריה
עוץ לי גוץ לי ובת הטוחן
עוץ לי גוץ לי ובת הטוחן
עוץ לי גוץ לי ובת הטוחן
(צילום: באדיבות תיאטרון באמבולה)

17:00 - עוץ לי גוץ לי - שעת סיפור ברשת ספריות מדיטק חולון. נעה אברמובסקי מ'תיאטרון באמבולה' עם הסיפור עוץ לי גוץ לי, עפ"י האחים גרים. שעת הסיפור תתקיים בספריית נבון. מיועד לגילי 3 ומעלה. 10 שקלים לכרטיס, מלווה בחינם.
17:00 הופעה מוזיקלית מאלביס ועד סינטרה להקת Jukebox, תיאטרון חולון
מופע מחווה לשירי אהבה והרוקנרול של שנות ה-60 וה-70 עם זמרים רקדנים, וידאו ארט ודברי קישור. מסע נוסטלגי אל ימי התום של נעורינו בשירים העל זמניים של אלביס פרסלי, פרנק סינטרה, קוני פרנסיס, דין מרטין, טום ג'ונס, הלן שפירו, קליף ריצ'ארד, פול אנקה, הצלליות, בריין איילנד ועוד רבים. שירה: רן סנדלר. בתשלום. לרכישת כרטיסים כאן.
17:30 סדנה להכנת קינוחי חג, מתנ"ס וולפסון - סדנה מיוחדת לכבוד חג הפסח לילדים בגילי 8-6 להכנת כדורי שוקולד כשרים לפסח, ללא ליווי הורים. 10 שקלים, הרשמה מראש באתר המרכז.

6 צפייה בגלריה
פסטיבל בירה
פסטיבל בירה
סדנת בירה מיוחדת לסטודנטים
(צילום: Shutterstock)

19:30 - סדנת בירה לסטודנטים בג'סיקה - מרכז הצעירים. חוגגים את סיום תקופת הבחינות של סמסטר א', מחסלים את החמץ לפני פסח, לכן מזמינים אתכם לסדנת הבירה החווייתית שלנו שתיקח אתכם למעמקי עולמו המרתק של הבירה, תפעיל אתכם , תחדש , תעניין ובעיקר תייצר לכם אירוע מלא בצחוק, גיבוש, והנאה. כל הסדנה מלווה בטעימות של סוגי הבירה שנכיר בסדנה, אחרי הסדנה שלנו כבר תדעו בדיוק מה להזמין בבר בפעם הבאה שתצאו לשבת על בירה. כרטיס - 50 שקלים.

יום חמישי, 11 באפריל


17:30 הצגת ילדים: סיפור יציאת מצרים חיפזון וזהירון, תיאטרון חולון
חיפזון וזהירון יחד עם כל החברים בשכונה: טישו, רמזוריקו, צ'יקו השוטר וטופי במחזמר מהנה לכל המשפחה. בתשלום.
20:00 - ערב לאנשי ונשות המילואים אנשי קבע וכוחות הביטחון ובני בנות זוגם, מרכז "משפחתי": המרכז העירוני להורות ולמשפחה
אנשי ונשות המילואים, אנשי קבע וכוחות הביטחון ובני-בנות זוגם. את הערב ינחה צח סימון, כותב ויוצר הבלוג: אמאל'ה אני אבא! ויארח את אפרת לקט - אמא מאמנת. הערב יפתח עם נשנושים ופינוקים ומשם נמשיך לשיחה מלב אל לב עם המומחים שלנו, שיעזרו לנו להבין איך לומדים להכיר אחד את השנייה מחדש אחרי תקופה כל כך ארוכה בנפרד, איך מסתגלים לקצב החיים החדש ישן, איך בונים את סדר היום מול הילדים והכי חשוב איך מגלים מחדש את הזוגיות, ואת הכוח של המשפחה. 30 שקל ליחיד, 50 שקל לזוג.

יום שישי, 12 באפריל


10:00 - הצצה לעתיד - המדריך ל- 2040. שישי אקטואלי - תרבות ודעת בספריית המדיטק. מתי מכוניות ללא נהג יכבשו את הכביש? האם הרשתות החברתיות יפרקו את הדמוקרטיה? למה יש הרבה הכרויות וכה מעט מערכות יחסים? על הטכנולוגיה והחדשנות שמשנות לנו את החיים. מפגש בסדרה: שישי אקטואלי. מרצה: דרור גלוברמן. כרטיס - 70 שקלים.
22:00 מופע סטנד אפ: יונתן ברק בסיבוב הופעות מספר 7 אלוף העולם בקומדיה, תיאטרון חולון.
נסיך היהודים, הראשון בבידור וכעת גם אלוף העולם בקומדיה – יונתן ברק – מגיע לכבד בנוכחותו את האולם או ההיכל הקרוב לביתכם. במופע יונתן מדבר על משבר גיל הארבעים, נותן טיפים לזוגיות מוצלחת ובעיקר מספר כיצד הוא ופיליפ מגשימים את חלום הילדות שלהם ביחד. בתשלום.

6 צפייה בגלריה
סדנת קומיקס מיוחדת בחולון
סדנת קומיקס מיוחדת בחולון
סדנת קומיקס מיוחדת בחולון
(צילום: נעם נדב מתוך הספר "סוד עצום לי וליקום בעקבות קולומבוס")

יום שבת, 13 באפריל


10:30 - דוקטור דוליטל. מדיטק חולון - מתחם תרבות יוצר. מחיר כרטיס רגיל: 75 ש"ח | מחיר תושב חולון: 67 ש"ח.
11:00 - סדנת קומיקס - איך יוצרים דמויות בקומיקס? כיצד הבעות פנים ומחוות גוף של דמויות מצויירות מבטאות רגשות? זאת ועוד בסדנה חד פעמית עם המאייר ויוצר הקומיקס הידוע נעם נדב. המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס. 50 ש"ח למשתתפ.ת. הכרטיס לסדנה כולל סיור מודרך במוזיאון ב-10:30 או ב-12:30 מיועד לגילי 12-8.
11:00 הצגת ילדים: קוגומלו בהצגה משימה מהמאסטר, תיאטרון חולון. קוגומלו, מאסטר הקפוארה של ישראל, מקבל משימה ממאסטר הקפוארה העולמי, להרים מופע שכמוהו עדיין לא נראה. קוגומלו מנסה בכל יכולתו לעמוד במשימה שקיבל, אך נתקל בהפתעות בדרך. האם יצליח קוגומלו למרות הקשיים? האם מישהו נחלץ לעזרתו? בואו לגלות מה קרה ואולי גם אתם תזכו לפגוש את המאסטר. הצגה ערכית, חינוכית, ולצד זאת הומוריסטית ומצחיקה עד דמעות. בתשלום.

6 צפייה בגלריה
מצחיק. אל תפספסו בחולון
מצחיק. אל תפספסו בחולון
מצחיק. אל תפספסו בחולון
(צילום: כפיר בוטולין )

12:00 - "מצחיק" - הצגת יחיד לגילי 9 ומעלה.לשחר סיטבון בן ה-11 יש משימה מיוחדת: הוא רוצה להיות הסטנדאפיסט הצעיר הכי מצחיק בארץ. ובאמת יש לו המון בדיחות, אבל לא כל-כך הרבה סיבות לצחוק. הוא רק לאחרונה עבר לעיר חדשה ולבית-ספר חדש, הוא גר עם הדודים שלו ונאלץ להתמודד עם ההצקות של בריון השכבה, שהוא במקרה (או שלא) בן-דודו. אה, ושכחנו גם את הבדיחה הכי מצחיקה.אתם יושבים?גם שחר יושב. בכיסא גלגלים. ועכשיו שחר צריך להוכיח שאפשר לעשות סטנדאפ מוצלח גם בלי לעמוד. בשביל זה הוא נרשם לתחרות הסטנדאפיסטים הצעירים המצחיקים ביותר בארץ.