14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

טלה - אתם חשים געגוע לימים בהם ביליתם יותר זמן בחוץ מאשר בבית. מדברים אתכם על אהבה, גישור ועל פערים ועל חובת השינוי בתפיסת עולמכם אך אתם מתעקשים שבן/ת הזוג ת/יזום את הקרבה המחודשת... והמתאימה לכם. הזמן לתכנן יותר טוב את המהלכים הכלכליים התקועים בבוץ. אתם חולמים על דרך עצמאית, ניסיתם משהו בעבר שלא צלח אבל הרעיון הזה לו לניהול עדין מנקר לכם בראש. כרגע אתם רוצים לפתור אי אלו בעיות רגשיות הקשורים לפרגון ולאהבה. צלצלו לייעוץ מקצועי בנוגע לתשובה לה אתם מחכים.
שור - אתם לא מוצאים דרך לקבל יותר ממקום העבודה. המאמצים האחרונים למצוא עבודה- תקועים. העובדים מרגישים שהם לא ממש מתקדמים. חפשו להתעלות על מעגל הסלידה מאנשים קשים אך היכולים להניף אתכם למעלה בכול תחום. טיפ: העולם הוא במה, חייכו אליהם גם אם אתם... לא כול כך רוצים. יחסים אישיים: הרגשות תקועים בבן/ת זוג בגלל בעיות אגו מוכרות. לא להחליט החלטות קשות בנוגע לתחום הרומנטי, גם במחיר גבוה. הצעה רומנטית עולה על הפרק אך הבעיה שלכם היא שלצד השני יש פחד מלהתחייב.
תאומים - שבוע שבו הרגשות יתפסו את השורה הראשונה וגם את האחרונה. אבל מסתמן שינוי: בתחום הבין זוגי, בתפיסת העולם שלכם לגבי האהבה ובצורך לשנות את סוג העבודה שלכם. הבדידות מטרידה אך החלטתם בינתיים להמשיך בדרככם ולסמן דרכים שיובילו אתכם להצלחה באהבה. השאפתנים: יש לכם חשמל ואנרגיות סמויות ליצור ולהתקדם אבל אתם לא מוצאים את הזמן את הדרך והפרצה כדי להגשים את ייעודכם. רגשות כלפי האהוב/ה לא תמיד זוכים לתגובה הולמת - בקרוב שינוי חיובי. בעוד שבועיים יהיה לכם קשה למשך חודש ימים.
סרטן - התנהגות חבריכם לעבודה תרגיז אתכם במיוחד. רגשות לכוון העבר צפים על פני השטח מחדש. אתם לא מסוגלים לשכוח תמונות רומנטיות שאבדו לכם מזמן. הנשואים: אתם לא מצליחים למקד את בן/ת הזוג לטעויות בנוגע לפרגון, לחיזור ולביטויי אהבה, עזרה ולצרכים החסרים לכם מאוד. הזמן להשקיע מחשבה על איך להחזיר את הרגשות של מישהו אחר, כלפיכם. נושא העבודה תקין אבל דורש כוחות נפש גדולים. שמחה הקשורה למישהו קרוב תקרב ביניכם ולבין אדם חשוב ואיכותי. הזמן לחשוב גם על הצד הרוחני שעשוי לעזור לשלוות הנפש.
אריה - ההתחלה של משהו חדש במישור העסקי או התעסוקתי תשרה עליכם רגיעה זמנית אך עדין הכול לא מושלם. אתם חוששים מהצד הכלכלי אבל התחום הרומנטי לא פחות חשוב לכם. שבוע של רצון לעזור לאחרים. יש לכם כוונות טובות אך קחו בחשבון שהסביבה הקרובה לא מרגישה זאת בהכרח. תקבלו חיוכים ויחס טוב, דווקא מאנשים זרים. הזדמנות לשמוע סימן כלשהו ממישהו שחשבתם ששכח... אתכם בעבר. הזמן לעמוד על שלכם בנוגע ליחס המגיע לכם בבית. צלצלו לייעוץ- אישי- מקצועי בנוגע לצד הכלכלי והאישי.
בתולה - הפתעות חשובות מהשטח התעסוקתי משפיעות עליכם לטובה. תגלו משמעות במרקם היחסים במקום העבודה הקיים. נושא הלימודים מבולגן אבל עדין חשוב. התרכזו בתחומים רגשיים חשובים מפני שבלעדי האדם אותו אתם אוהבים אתם לא מצליחים לתפקד כראוי. נושא המגורים עולה שוב על הפרק. פגישה חשובה מלאת ציפיות באופק הקרוב, אתם צריכים רק קצת...אומץ. הזמן שלא תפחדו מלהתנסות בדברים חדשים כמו חיפושים באינטרנט אחר מקצוע, עבודה, חיבה, אהבה או בכול דבר בו לא התנסיתם בעבר. למדו ופתחו צדדים הקיימים בכם מזמן ותופתעו לטובה.
מאזניים - אתם ממשיכים לקבל אהבה ממי... שממנו אתם מתרחקים, לעומת זאת בן/ת הזוג הרצוי/ה מתרחק/ת מכם כמו מאש - ללא הסבר מספק. קריירה: אתם צפויים לקידום בנוסף על זה שכבר הושג. גורם חתרני ינסה לערער את אמינותכם. הפתעה מכוון האינטרנט בצורה של הזמנה, או עבודה, חיבה, אהבה או של... פיוס. אל תבחלו בלשתות את מרק החיים המגעיל כדי להגיע...בסוף לשקדים. הנשואים ירגישו שהם לא מובנים למשפחה של בן/ת הזוג. צאו מהתקיעות הרגשית שלכם. משהו בתוך המשפחה ממשיך להעכיר לכם את הנאות היום.
עקרב - השבוע אתם עלולים לבחור בעיתוי הלא נכון למריבות, מומלץ להבליג, עשו זאת גם אם אתם אשמים או צודקים - וגם באם... גררו אתכם למריבה. הקפידו במיוחד שלא לריב עם בני המשפחה הקרובה והרחוקה יותר, גם לא בענייני ירושות וכספים, מן העבר. בסוף השבוע טוב להישאר דווקא בבית. תקנו יחסים עם הסביבה הרגשית, תגידו כן לשוחרי השלום המנסים לגשר למען שני הצדדים. בעבודה תגלו הבנה לצרכים שלכם תוך גישור על פערים. למרות שאת סודיים...וחרדים לפרטיותכם התקשרו באומץ לייעוץ מקצועי ואישי.
קשת - הסביבה הקרובה תתחיל השבוע קצת להבין את הראש שלכם. אתם מתחילים לארגן את התקשורת בנוגע: לאהבה, עבודה ויחסים אישיים. ההתנגדות לדעתכם תצטמצם לכדי מינימום. הזמן לסגור את... תריס- האשליות של ההתעשרות המהירה. הבודדים יחפשו להתרגש ואת מקומם במסגרות חוץ משפחתיות, זאת ובגלל הקצרים האחרונים עם בני המשפחה. נושאים הקשורים למשפטים או לכספים המגיעים לכם עדין תקועים בבוץ התובעני-הידוע. הזמן להפעיל את כוח הרצון בנוגע לעליה או לירידה במשקל. הפתעה בנוגע לאחים, לילדים או לאחיינים. תקבלו מסר וואצאפ שיקפיץ אתכם משמחה.
גדי - הנשואים: השבוע הנכם רגישים וכרגיל מלאים בנתינת יתר. התקדמות איטית והדרגתית ברומן חדש תצית בלב הפנויים תקווה חדשה. הנשואים יחושו שהם רוצים להתרגש בחברת הפרטנר הישן אבל אם לא יקבלו את שלהם הם עלולים לבעוט ולרטון, במידה וכך הילדים שוב יישארו להם כנחמה היחידה. למרות שאתם מסוגלים לרקום יחסים עם הרבה אנשים הרוצים בחברתכם אתם תקועים עם חבר/ה או שניים אבל פתאום לא מבינים את סיבת ההתרחקות. מחוסרי העבודה יש לכם טיפ חשוב: שילחו קורות חיים - זה הזמן ליוזמה אישית!
דלי - מצב הכוכבים יסייע בתחומי: הרגש, התעסוקה, הלימודים המגורים והמכירות. הפנויים רגשית: שבוע טוב לאהבה, הזמן לתכנן את הכיבוש הבא. חלק מכם יבקש לגשר על פערים חברתיים וחלק אחר יבקש לרענן קשרים משפחתיים. הנושא הכלכלי יעלה שוב על הפרק ויחייב אתכם לסדר חדש. ההתרגשות לקראת אירוע חשוב עולה לשיא חדש. בעבודה: אל תבלו או תשוחחו עם אלה שלא מעריכים אתכם, קחו פסק זמן מהם עד שילמדו להעריך אתכם כראוי. אתם מבולבלים ולא ידועים מה קורה עם בן/ת הזוג כלפיכם. חפשו ייעוץ מקצועי.
דגים - מצב כוכבי גדוש בהפתעות שרובן חיוביות. הלחצים הנפשיים 'יירדו' מכם למשך כחודש ימים בערך. יתכנו מצבי לחץ לקראת האירוע הקרוב לבוא בכול בנוגע לחיבור נפש קרובה מחדש אליכם. שימו לב לדמות המחלקת אתכם את החיים, קחו פסק זמן מלרדוף ובלהתאמץ, אל תהיו כמובנים מאליהם וכנותנים יותר מדי. שימו לב: האהבה מתחמקת לכם בין הידיים רק בגלל שאתם נותנים יתר על המידה 'ומשורש- הנשמה'. סימנים למכירה או לקנייה חשובה למענכם או למן הילדים. הזמן לצלצל לייעוץ אישי מהיר ברוב התחומים החשובים.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.