מפגש זמר עם סי הימן, סיור בחווה החקלאית, מופעים מיוחדים וגם סטנדאפ. מה מחכה לכם השבוע בחולון? המדריך שלכם לשבוע הקרוב (10-16.3.2024).
7 צפייה בגלריה
סדנת הקפקייק שהתחפש
סדנת הקפקייק שהתחפש
סדנת הקאפקייק שהתחפש
(צילום: עיריית חולון )

יום ראשון, 10 במרץ


16:30 סדנה "הקאפקייק שהתחפש", מרכז תהילתי תורני מקהל"ת
סדנה לעיצובי קאפקייק צבעוניים לכבוד פורים, לילדים בגילי 12-6. סבב ראשון - 17:15-16:30 סבב שני - 17:15 -18:00. האירוע מיועד לקהל התורני. מספר המקומות מוגבל, לא תתאפשר מכירת כרטיסים ביום הסדנה. 10 שקלים למשתתף, הרשמה מראש באתר המרכז.
20:30 איש הגשם, תיאטרון חולון
מחזה אנושי, מצחיק ומרגש, על הצרכים המיוחדים של כל אחד מאיתנו. אביו של צ'ארלי מת והדבר היחיד שהוא מוריש לו זה… מכונית משומשת. בחיפושיו אחרי כספי הירושה האבודים, צ'ארלי מגלה להפתעתו שיש לו אח גדול על הספקטרום האוטיסטי בשם ריימונד, ושכל כספו של האב עבר למוסד שבו שוהה האח. צ'ארלי, שזקוק באופן נואש לכסף כדי להציל את העסק שלו מפשיטת רגל, מחליט לחטוף את ריימונד וכך לזכות בכספי הירושה. משתתפים: דביר בנדק, דן שפירא עוד.

קראו גם:

יום שני, 11 במרץ


08:30 פילאטיס לאזרחים הוותיקים, גן הרצל
תוכנית אימוני הספורט המודרכים לתושבי חולון בני 60 ומעלה ממשיכה את פעילותה. מדובר ביוזמה של עיריית חולון, במסגרת תוכנית האב לאזרחים ותיקים בחולון ובשיתוף מפעל הפיס, שמציעה שיעורי פילאטיס לציבור זה ברחבי העיר. על המשתתפים להביא עמם ציוד אישי לפעילות: בגדים נוחים, בקבוק מים, מגבת גוף, מזרן אישי. ללא תשלום.

7 צפייה בגלריה
פילאטיס בגן הציבורי
פילאטיס בגן הציבורי
פילאטיס בגן הציבורי
(צילום: עיריית חולון)

יום שלישי, 12 במרץ


17:00 הביצה שלא רצתה להיות ביצה, מדיטק חולון
תיאטרון "מספרים עם שרי" עם הסיפור הביצה שלא רצתה להיות ביצה, על פי ספרו של דן פגיס "היה הייתה ביצה שלא ידעה להיות ביצה מפני שלא ידעה, לא לעמוד ולא לקפוץ ולא ללכת וכול הזמן רק הייתה מתגלגלת ומתהפכת". מחיר כרטיס 10 שקלים - מלווה בחינם.

7 צפייה בגלריה
הצגת הביצה שהתחפשה
הצגת הביצה שהתחפשה
הצגת הביצה שהתחפשה
(צילום מסך: מדיטק חולון )

17:00 דני דני מלוכלך, ספריית קליין - תל גיבורים
יפעת מתיאטרון "חוויה בעקבות סיפור" עם 'דני דני מלוכלך', בהשראת "הסבון בכה מאוד" מאת: מרים ילן שטקליס. דני לא רוצה להתקלח, הוא הולך לגן מלוכלך והדסה הקטנה לא רוצה לשחק איתו. מחיר כרטיס 10 שקלים - מלווה בחינם.
20:30 השירים היפים מאריאנה, תיאטרון חולון
טובי והבוזוקי , יחד עם אבי ונטורה, ינעימו וישירו לנו את כל השירים היפים והנוסטלגיים מתקופת אריאנה ביפו. שירים ביוונית, שירים על יפו, לאדינו, וברוח התקופה ההיא שהיתה ולא תחזור. אנחנו נחזיר אתכם לימים היפים של אריאנה, לשירי אריס סאן ולתקופה הנפלאה שהייתה. בתשלום.

יום רביעי, 13 במרץ


17:00 ג'ק והנסיכה - שעת סיפור, ספריית לזרוס
שעת סיפור לילדים בעלי צרכים מיוחדים. עומר ראובני עם הסיפור ג'ק והנסיכה: ג'ק העצלן מחליט לשמח את אימו ולעבוד בחווה. בכל יום משהו משתבש וגורם לאכזבה. האם יצליח להצחיק את הנסיכה ולכבוש את ליבה? מחיר כרטיס 10 שקלים - מלווה בחינם.
17:30 סיפור המגילה - חיפזון וזהירון, שטיינברג מרכז המוסיקה העירוני
ההצגה המצליחה עם כוכבי הילדים האהובים מסדרת הטלוויזיה המצליחה: חיפזון וזהירון הצגה מדהימה ומרהיבה, ססגונית ומוזיקלית, מצחיקה ומרגשת ביחד. בתשלום. טלפון: 03-5500012.
19:30 ערב סטנדאפ ליום האישה, אלעזר מרכז צעירים
ערב נשים קורע ליום האישה, עם הסטנדאפיסטית שושי בנדבה. ערב של חגיגה נשית לציון בו נצא מהשיגרה ונתכנס לערב של צחוק והשראה. בערב הזה נוכל לצחוק על הכל - על הורות וזוגיות, על הקושי ועל האתגרים ונצא עם אנרגיות. 30 שקל.

7 צפייה בגלריה
סדרת מפגשי זמר בחולון
סדרת מפגשי זמר בחולון
סדרת מפגשי זמר בחולון
(צילום: עיריית חולון )

יום חמישי, 14 במרץ


11:30 מפגש זמר עם סי היימן, שטיינברג מרכז המוסיקה העירוני
אולם התרבות גאה להשיק את סדרת מפגשי הזמר עם מיטב האומנים שהשפיעו לאורך השנים על היצירה והמוסיקה הישראלית. 25 שקל לתושב חולון.
19:30 מסע אל העולם שמעבר לחוק, תיאטרון חולון
סדרה בת 4 מפגשים. מרצים: דוד יהב – שימש כתובע צבאי, סניגור צבאי, שופט צבאי, פרקליט צבאי וסגן פרקליט צבאי ראשי. מרצה באקדמיה. רעות ביטן – תואר שני בקרימינולוגיה. מרצה ומומחית בהתמכרויות ובאיבחון אסירים. מתמחה בפסיכותרפיה. 55 שקל.

יום שישי, 15 במרץ


12:00 סיור פריחה בחווה החקלאית, המלאכה 40, חולון
במסגרת סדרת סיורים, מוזמנים להכיר את הטבע שבעיר. ללא תשלום - בהרשמה מראש.

7 צפייה בגלריה
פריחה בחווה החקלאית בחולון
פריחה בחווה החקלאית בחולון
פריחה בחווה החקלאית בחולון
(צילום: יצחק כהן החברה להגנת הטבע)

יום שבת, 16 במרץ


10:00 חנן הגנן, מדיטק חולון
חנן הגנן מסתובב עם עגלת הפירות שלו ומכריז: "שסק משמש אפרסמון, קנו פירות באסימון, תפוז, מנגו פירות המון, בתוכם חבוי מטמון"! סיון הקטנה שומעת אותו ומתמלאת סקרנות: מהו המטמון המסתורי שחנן שר עליו? האם זו תיבת אוצר מלאה מטבעות? או אולי שק מלא אבנים יקרות? חנן נותן לסיון דובדבן ומבטיח לה שהמטמון חבוי בתוכו. "חנן הגנן, אתה גנן או ליצן? הבטחת מטמון וקיבלתי חרצן!" היא אומרת לאחר שאכלה את הדובדבן שלה. 55 שקל
11:00 ספר הג'ונגל, תיאטרון חולון
הג'ונגל מתעורר לחיים חדשים, על הבמות בכל רחבי הארץ, בהפקת ענק חדשה ומרהיבה, לילדים וכל המשפחה. מוגלי, ילד הג'ונגל, חבר של כל חיות היער – הזאבים, הפילים, הקופים, בלו הדוב ובגירה הפנתר, יוצא למשימה, האם יצליח להכניע את שירקאן הנמר הנורא? האם הוא ובאנה, חברתו הטובה, יצליחו יחד להשכין שלום בין חיות הג'ונגל ובני האדם? ולהישאר חברים לעולם? בתשלום.

7 צפייה בגלריה
אוראל צברי מגיע לחולון
אוראל צברי מגיע לחולון
אוראל צברי מגיע לחולון
(צילום מתוך אתר תיאטרון חולון)

21:00 אוראל צברי – מופע סטנדאפ, תיאטרון חולון
מופע סטנדאפ על החיים עצמם מתקופת הילדות ועד להיום ההופעה מלווה בסיפורים אוטנטיים ושלל חיקויים מטורפים (״כן מה ששלו שלו״ אופירה אסייג). אז קבלו את אוראל שכולם מכירים מהטלוויזיה התאטרון והרשת אבל בגרסה הכי חשופה ומצחיקה שלו. בתשלום.

7 צפייה בגלריה
מרי לו. מגיעים לחולון
מרי לו. מגיעים לחולון
מרי לו. מגיעים לחולון
(צילום מתוך אתר תיאטרון חולון)

21:30 מרי לו מחזמר משיריו של צביקה פיק, תיאטרון חולון
עלילת המחזמר מתרחשת בישראל של שנות השבעים, ומתפרשת על פני עשור שלם. במרכזה – סיפור אהבה בין שלשה צעירים בעיר חוף ישראלית בתחילת שנות השבעים. גבריאל הצעיר נקלע בין אהבתו למרי לו התוססת, החולמת להיות כוכבת, לבין אהבתה המסורה של אלה חברתו. המחזמר בנוי סביב עשרים וחמישה מלהיטיו הגדולים של צביקה פיק.גיבוריו מבוססים על דמויות המופיעות בפזמוניו המוכרים: "מרי לו" "אלה סינדרלה" "גבריאל" "אני אוהב אותך, לאה" "אהבה בסוף הקיץ" ועוד רבים וטובים. זהו סיפור אהבה מרגש ומשעשע, המציג הווי ישראלי מוכר ושירים קצביים וסוחפים המשולבים בהקשרים חדשים. בתשלום.