14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - השבוע אתם מגלים שבידכם לשנות את חייכם ושרק על עצמכם אתם יכולים לסמוך. מישהו אוהב אתכם - הביטו בו. חייכו מעט והעולם יחייך אליכם בחזרה. נדמה לכם שאתם חותרים אל קשר אחר אבל האהבה האמתית במרחק ס"מ מהאף, אותה שכחתם בעבר. מסתמנת התעוררות בנושאי תעסוקה וזכויות ממוסדות. הכינו עצמכם לעובדות החיים בנוגע ליחסים שבינו לבינה. אתם מרגישים קצת מרומים אבל ממשיכים לתת את הכול. כאב הזולת מגיע אליכם ואתם רוצים להתנדב למענם. כדאי שתשתבצו בייעוץ אישי בנוגע לצד האישי והכלכלי.
מזל שור - כתוצאה ממצב נסיגתו של כוכב התקשורת מרקורי אתם לא מרוצים מקצב התקדמותכם בחיים, אך אל תקנאו באחרים, יש לכם את כול מה שאתם צריכים. הזמן לחשיבה בנושאי: ההכשרה המקצועית, הפעלת הידע שרכשתם בעבר ולהעז להוציא אל הפועל את חלומכם לעצמאות. הנשואים: הזמן לתבוע את מה שמגיע לכם, בתחום הזוגיות. מישהו מהעבר הרחוק יעסיק את המחשבות שלכם, וזה נוגע לידידות בלבד. הכינו עצמכם להפתעה טובה בנוגע לילדים ולמשפחה. צריכים יוזמה בחיים, אתם זקוקים לייעוץ אישי בנוגע לרוב שטחי החיים.
מזל תאומים - כתוצאה ממצב נסיגתו של כוכב התקשורת מרקורי אתם חסרי אנרגיות וזקוקים לאש העבר על מנת להצית לכם את ההווה באופן החיובי יותר. כולם רוצים אתכם אבל אתם 'נעולים' רק על האהבה הגורמת לכם לכאבי ראש מיותרים. אל תשלימו עם התקיעות הזו, חפשו פתרון, החליטו שאתם עושים משהו שאף פעם לא עשיתם על מנת לקבל משהו מהחיים שעדין לא קיבלתם בעבר. הצד התעסוקתי מקודם, אבל אתם חולמים על עצמאות ועל אי- תלות כלכלית בבן/ת הזוג, בחבר לחיים וגם לא במשפחה.
מזל סרטן - דאגה לעצמכם ולילדים בנושא מגורים ובכמה תחומים אחרים. החלום לפריצת דרך כלכלית מתרחק זמנית ומתחמק לכם בין הידיים. עצמאיים: המכירות ירדו פלאים ואתם לחוצים מאוד. אל דאגה בקרוב יהיה שיפור בנושא חשוב זה. סכום כסף מגיע בשבוע הבא ויציל אתכם מנפילה. מסמכים חשובים אמורים להגיע. הכינו את הניירת להגשת תכניות פעולה חשובות. בשלישי הודעה משמחת תחזיר לכם את התקווה ואת החיוך. הקפידו לחייך לאחרים גם אם עצוב לכם בפנים. אתם מתגעגעים לקשר מן העבר ומתפקדים 'רק בכאילו' אתם שמחים.
מזל אריה - השבוע אתם עסוקים בלפתור לאחרים בעיות וכרגיל שוכחים את עצמכם. התרגשות לקראת אירוע קרוב, הקשור למשפחה, או לאנשים החשובים לכם באמת. מרבית הזמן יוקדש להתעסקות בעבר, בכול נושא ועניין. געגוע לגורם שהיה קשור לחייכם, ושהיה תומך בכם ברגעים קשים. הפנויים רגשית: אתם מקבלים שיעור צורב באהבה שנראית לכם כבלתי אפשרית. אל תתנו לאף אחד לקבוע לכם את החיים. בשורה משמחת בקרוב מאוד, ביחס ללידה או להריון. תשובות לא נעימות שקיבלתם עדין מחלחלות לכם את הנשמה. מומלץ להשתבץ בייעוץ אישי.
מזל בתולה - השבוע תבקשו לדעת יותר על עתידכם. נוסחאות ההצלחה מעורפלות יותר מתמיד, אתם בערפול כמעט מוחלט. אתם חושבים שהזמן יעשה... את שלו אך מתברר לכם שאתם טועים ובגדול. ההיסוסים שבטבע מזל הבתולה שבכם, שוב מרחיקים את הסיכוי לפתרון ענייני הלב והזמן. זהירות: אתם חוששים למקום העבודה ופועלים מתוך רגשות וכעסים ישנים. בן/ת הזוג לא מראה לכם יחס כמגיע לכם, זאת לאור מידת השקעתכם הגדולה. הרגשות לקראת משהו הקשור לילדים אוחזת בכם ולא מרפה. מסר כלשהו שנשמע לכם כמו מכתב בבקבוק מפתיע אתכם.
מזל מאזניים - השבוע אתם מבקשים לקבל שליטה על החיים ובדיוק מתקנים במקום הזה בו אתם בדרך כלל נכשלים ומאבדים שליטה. אל תשקיעו במישהו שלא משקיע בכם אהבה. הזמן לחפש את הדרך לפרוץ את מעגלי הטעות החוזרים על עצמם. הנשואים: בקרוב אתם משלימים את הבילויים בחיק הטבע ואצל חברים. אתם רוצים לעזוב את מקום העבודה, אך חוששים כי זה לא הזמן, ובמיוחד בגלל שלא מצאתם עבודה אחרת במקומה. הפתעות נעימות בימים רביעי ובחמישי. חפשו יועצים טובים על מנת לקבל ייעוץ אישי.
מזל עקרב - השבוע כתוצאה ממצב נסיגתו של כוכב התקשורת מרקורי אתם מחכים שהדברים יקרו מעצמם אבל מתברר לכם שיותר מאשר צריכים להתלונן על מר גורלכם שאתם צריכים לפעול ולגרום להם לקרות. שימו לב לאנשים העובדים אתכם יתכן ששמים לכם רגליים, מצד שני אל תעזבו עד שלא מצאתם עבודה אחרת. כספים המיועדים לדברים חשובים פתאום יוצאים ונעלמים על דברים אחרים שפחות חשובים. הוצאות שונות לפני החגים גורמים לכם היום לחוסר מזומנים לדברים שמאוד רציתם. הצד הכללי והרגשי מדאיג וגם בנוגע ליקרים לכם.
מזל קשת - השבוע כתוצאה ממצב נסיגתו של כוכב התקשורת מרקורי אתם מסתכלים על החיים ברצינות יתר ובכאב בו בשעה שאתם בעצם צריכים לקחת אותם ביתר קלות. כעס של אחרים מדליק בכם את האנטי. צאו אל המקומות עליהם אתם חולמים - הפתעה מחכה לכם שם. דמות מסוימת מחבלת בניסיונות שלכם לשלום בית, ואתם לא יודעים איך להתמודד עם זה. אתם מתקשים לעמוד בזמנים, עושים דברים אבל הזמן בורח לכם בין האצבעות. בריאותכם בסימן אזור הכתפיים, הזרועות ואולי גם הברכיים. חפשו רפואה משלימה ומזווית אחרת.
מזל גדי - נסיגת כוכב התקשורת עומדת להסתיים לכן השבוע יותר מחייך אליכם בנוגע לתעסוקה ולכול הקשור לכספים. הפנויים: הזדמנות לפנויים למצוא דרך להביע רגשות ולהצליח לגשר בין פערי עמדות. השאירו את דרך הלב פתוחה ותזכו להפתעה. הנשואים עדין מחפשים את הדרכים לריענון הקשר הקיים, ולא מצליחים להגיע לנוסחת הסליחה. לכול המתאמצים לחפש: הפתעה חיובית בנושאי כספים ועבודה. הזמן לפנות לגורמים הקשורים למשפחה, שיעזרו לכם לקבל את המגיע לכם. בני המין השני נמשכים אלכם כאל מגנט. הזמן לחפש ייעוץ אישי כדי להצליח יותר.
מזל דלי - שבוע שמח בסך הכול אבל עדין מלא בבלגן רגשי. אתם מחכים לקבל יחס ואהבה כשליבכם עם אותה המנגינה, הזמן לחבר מילים נכונות... יותר לאותה המנגינה. צאו אל המקומות הנכונים ותמצאו שלווה. אתם עדין משלמים על טעויות העבר. חפשו באינטרנט פרצה לחסימה הפסיכולוגית שלכם על מנת להגשים ציפיות מוקדמות הקשורות לעבודה, עסקים זווג ומידע אחר. טיפ פשוט אך תמיד יעיל: חייכו יותר ותראו שהעולם יחייך אליכם בחזרה. הקפידו על הליכה, גם אם לזמן קצר בלבד. בריאותכם במיטבה. הזמן לייעוץ אישי לכוון הצלחה.
מזל דגים - ענייני הכספים ואווירת המלחמה לא מאפשרים לכם לפנטז על חופשה משמעותית אליה לא יצאתם המון זמן. אתם נמשכים לרוחני, ומקווים לישועות, כהרף עין. הזמן לפעול בהשתדלות על מנת לשנות את חייכם, מכול הבחינות האפשריות, חפשו לדעת יותר על המחשב ועל הידע שאפשר לדלות ממנו. אתם חשים שאתם זקוקים למעט אהבה, בה בשעה שדווקא לכם לא מעניקים אותה על מגש של כסף. הילדים הם במרכז ההתעניינות, כולל גם המשפחה ולקשור אליה במישרין או בעקיפין. חפשו יועצים טובים לייעוץ אישי.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.