50 שנה עברו מאז פסטיבל פסטיבל שירי הילדים הראשון בישראל, שהתקיים בשנת 1970 ותיאטרון המדיטק חולון מחזיר אל הבמה את מיטב שירי הילדים עליהם גדל דור שלם.
הפסטיבל המיתולוגי, הצליח מידי שנה לרגש ולדבר לקטנים ולגדולים ובו לקחו חלק גדולי הכותבים, המלחינים והמבצעים בארץ, וביניהם: שלמה ארצי, גידי גוב, עוזי חיטמן, ירדנה ארזי, צביקה פיק נורית גלרון, להקת סקסטה, שולה חן, הכל עובר חביבי ועוד.
על ההפקה המוזיקלית של ההצגה אמון המוזיקאי טל בלכרוביץ' והלהיטים יבוצעו בשירה חיה על הבמה. "ילדיסקו", מגוללת את סיפורו של אורי משכונת "נווה גליקסמן", ילד שובב שיוצא לחופש הגדול עם חבריו ובאמתחתו שלל תעלולים. על אף שאורי לא טס לחו"ל כמו ילדים אחרים או נרשם לקייטנה, הוא נחוש להפוך את החופש הזה להכי כייפי שיש! אבל התעלולים שלו יוצאים מכלל שליטה...ורגע לפני שהחופש נהרס, עולה במוחו הברקה שיכולה להציל את המצב: הוא מחליט להפוך את הצריף הנטוש בקצה השכונה למועדון ילדים שווה במיוחד– "ילדיסקו".

1 צפייה בגלריה
ילדיסקו
ילדיסקו
ילדיסקו
(צילום: בני גם זו לטובה)

ההצגה מלווה בלהיטים הגדולים של פסטיבלי הילדים כגון: סיבה למסיבה, אין לי כסף אין לי, אמא, הופה היי, הסבון בכה מאוד, ילדים טובים ילדים רעים, שירי ילדות, שובב עם לב זהב, ילדיסקו, הבובה פסטי ועוד. ההצגה מתאימה לכל המשפחה (מגיל 5 ומעלה) והעלילה בעלת ערך מוסף כגון: אהבה למוסיקה, חזרה לפשטות ונוסטלגיה.
משתתפים: דן קיזלר, גל מלכה, רועי רביב, ליאור בן יהודה, ליז רביאן ויובל סטוניס.
הבכורה תתקיים ב- 8.2.20. מדיטק חולון גולדה מאיר 6 חולון (חניה חינם ללקוחות המדיטק). להזמנת כרטיסים:1800-20-29-30 או באתר המדיטק. מחיר: 75 שקלים.