בבתי הספר התיכונים בחולון מצאו דרכים חינוכיות יצירתיות על מנת ללמוד "אחרת", תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות. התלמידים פועלים ביישומונים ובמרחבים הווירטואליים, בעזרת רכזי התקשוב של בתי הספר.
1 צפייה בגלריה
קמפוס קרית שרת
קמפוס קרית שרת
קמפוס קרית שרת
(צילום: דוברות עיריית חולון)
בבית ספר נבון פתח "קיר שיתופי", שבו התלמידים משתפים בתחושות ובמחשבות, בבית ספר עתידים קידם את הלמידה הרב-תחומית בעזרת משימות משותפות בהיסטוריה ובאנגלית לתלמידי כיתות י'.
בנוסף, רכזת מגמת הצילום בתיכון נעמ"ת ביקשה מתלמידיה לשלוח תמונה יומית - "הקורונה שלי" כחלק מתיק העבודות לבחינת הבגרות, כך שתלמידי המגמה משתמשים במציאות גם לשם יצירה. במגמת הקולנוע בבית הספר הרצוג התניעו פרויקט גמר – סרטון עלילתי באורך 3 דקות, שמציג את אופי החיים של התלמיד בצל מגפת הקורונה.
בתיכון שמעון פרס תלמידי כיתה י' (אזרחות גלובלית ועיצוב) בנו שיעור אינטראקטיבי כחלק מפרויקט שעוסק במשברי פליטים והציגו פרזנטציות באמצעות למידת עמיתים מקוונת.
המחנכים בתיכון קרית שרת פתחו דפי אינסטגרם והם מעלים בהם מדי יום אתגרים יומיים ומשחקי משימות במרחב הביתי, כמו גם תחרות צילומים.
התלמידים בתיכון טומשין, שמשתתפים במיזם חברתי – "חבר טלפוני", בהובלת רכז המעורבות החברתית של בית הספר לא שוכחים את התושבים הוותיקים גם בתקופת משבר הקורונה. במסגרת המיזם מקיימים התלמידים שיחות טלפוניות עם גמלאים משכונת נאות רחל.
התלמידים דיווחו כי הגמלאים שמחים מאד לקבל את שיחות הטלפון ומשתפים אותם בנעשה עמם בימים אלה.
פורסם לראשונה: 13:23, 25.03.20