שחקן חדש הגיע לחולון, הידועה גם בכינוי עיר הילדים. נכון שרשתות צעצועים לא חסרות כאן, אבל החנות הזו מיוחדת במינה, היא בבעלות תושב העיר, ודווקא בימי מלחמה, חשוב לנו לפרגן לעסק מקומי חדש. קבלו הצצה למה שמחכה לכם שם.
3 צפייה בגלריה
חנות הצעצועים החדשה בחולון
חנות הצעצועים החדשה בחולון
חנות הצעצועים החדשה בחולון
(צילום: פרטי)

כל מי שיש לו ילדים קטנים ודאי מכיר את כל רשתות הצעצועים הגדולות והחנויות הוותיקות שכבר פועלות בחולון, רשימה חלקית: "הפיראט האדום" (המרכבה 40), "כפר השעשועים" (הפלד 7), "מגה-טויז" (קניון חולון) או "הקוסם" (משביר 1), ואפילו ברחוב סוקולוב בלבד יש שלוש חנויות צעצועים: "טובי טוי" (סוקולוב 108), "צעצועי שגיב" (סוקולוב 47) ו-"בלאגן" (סוקולוב 55). בסך הכל יש ברחבי העיר כ-17 חנויות צעצועים שונות, חלקן ממוקמות בתוך רשתות שיווק אחרות (כמו רמי לוי).
השחקן הכי טרי בשוק שינסה לתת פייט לכולן הוא שי משה (42), תושב שכונת חולון, שהחליט לפתוח חנות צעצועים קטנה ואינטימית בסגנון שכונתי, אולד-סקול, תחת השם "Balitov", או בעברית צחה: "בא לי טוב".

3 צפייה בגלריה
חנות הצעצועים החדשה בחולון
חנות הצעצועים החדשה בחולון
שי משה, יתן פייט לרשתות הגדולות
(צילום: פרטי)

משה מתגורר עם אשתו וארבעת ילדיו בשכונת נאות רחל, ומספר: "גדלתי בדרום תל אביב, ואחרי שהתחתנו עברנו להתגורר בחולון – ומאז אנחנו נהנים מכל רגע. יש לי ארבעה ילדים שלומדים במסגרות החינוך בעיר – בן בתיכון, שני ילדים ביסודי ועוד אחת בגן, וצעצועים זה החיים שלהם, ועכשיו גם שלי".

קראו גם:

בעבר עבד בחברת "מצברי שנף" בצומת אזור, אך בשל תאונת עבודה שעבר, החליט לשנות כיוון ומצא את הדבר שהכי מתאים לו: חנות צעצועים.
"החלטתי שאני פותח מקום קטן של צעצועים, סך הכל 20 מ"ר ברחוב חנקין – ממש מול פלאפל מוכר, אבל שיציע מבחר הפתעות ומתנות במחירים לכל כיס – בדיוק כמו שהיינו רואים בסרטים של פעם או בסדרות שעליהם גדלנו. אני מציע ממבחר של הפתעות בשקל, כלי כתיבה, צעצועי חשיבה, בלוני הליום וכמובן אביזרים לימי הולדת", הוא מספר.
מה מיוחד בחנות שלך?
"מאז שפתחתי, ממש לפני ימים בודדים, התחילו להגיע לפה הרבה מאוד מהשכונה, שמתעניינים דווקא בדברים הקטנים, המוזלים יותר, אבל כל אחד שמגיע מביא איתו את הסיפור שלו. זה כיף שאתה לא רק מוכר, אלא הופך לאחד שמכיר את אנשי וצעירי השכונה. הילדים הקטנים נהנים מהמשחקים בחנות, הקצת יותר בוגרים רוכשים מכוניות על שלט ברמה יותר גבוהה מהצעצועים הרגילים, או סירות קטנות שאפשר ממש להשיט בים. כל פעם אני מביא עוד דברים, ואם מגיע בן אדם ושואל אותי אם יש משהו כזה או אחר – אני מיד דואג להביא גם את זה, כדי תמיד להיות באופנה".

3 צפייה בגלריה
חנות הצעצועים החדשה בחולון
חנות הצעצועים החדשה בחולון
בא לי טוב. חנות קטנה ומיוחדת
(צילום: פרטי)

קונים גם מוצרים לימי הולדת?
"יש כאלו שקונים, אבל בגלל המצב עכשיו והמלחמה ברקע, יש הרבה פחות ימי הולדת ומסיבות מן הרגיל. הרבה מן ההורים במילואים או פשוט לא במצב רוח, ולכן מרבית המסיבות לילדים נדחות. כרגע, מה שהכי פופולרי זה מוצרים בעשרה שקלים – וזה כיף לראות את הילדים נהנים גם ממה שפשוט. אבל נראה מה יהיה בהמשך, כי אני רק בתחילת הדרך, ומקווה שאנשים יבואו בגלל שאני לא חנות ענקית, אלא יש פה יחס אישי לכל אחד, וזה נראה לי הכי חשוב".
רוצים לקפוץ לבקר? החנות "בא לי טוב" נמצאת ברחוב חנקין 62, פתוחה בימי ראשון עד חמישי משעה 09:30 ועד 19:00 וימי שישי עד 13:00. טלפון: 077-3356839.