אחרי שחזר מלימודים בארה"ב, נכנס לעסק המיצים הוותיק של אביו בתל אביב והפך אותו ללהיט, החליט גל בן דין (26) לסגור מעגל משפחתי ולחזור לעיר הולדתו - חולון. הוא החליט להביא את בשורת הווייב הבריא גם אלינו - ובזכות טוויסט קטן המכירות זינקו בטירוף.
4 צפייה בגלריה
גל בן דין. "ג'ויסף" בחולון
גל בן דין. "ג'ויסף" בחולון
גל בן דין. "ג'ויסף" בחולון. חדש בעיר וכבר להיט
(צילום: פרטי)

אולי יעניין אתכם:

חדש בחולון: מיצים ירוקים, קערות מפנקות


ניחוח של פירות טריים ובריאות מתפשט בימים אלה בשדרות ירושלים 95 בחולון. מאחורי הדלפק של "ג'ויסף", בר המיצים והאסאי החדש, עומד גל בן דין, יזם צעיר ונמרץ בן 26, שסיפורו הוא סיפור חולוני קלאסי עם טוויסט בינלאומי.
ספר על עצמך
"נולדתי וגדלתי בקריית שרת החולון, בוגר תיכון ק"ש, שירתי כמש"ק לוגיסטיקה, ומשם המראתי ללימודי כלכלה וחשבונאות בקולג' בארצות הברית. אבא שלי החזיק בעסק מיצים בתל אביב קרוב ל-40 שנה. אבל בדיוק כשסיימתי את התואר וחזרתי לארץ, הוא עבר אירוע בריאותי. הרגשתי שזה סוג של גורל, שהייתי חייב לבוא ולעזור בעסק מיד עם חזרתי".

4 צפייה בגלריה
"ג'ויסף" בחולון
"ג'ויסף" בחולון
"ג'ויסף" בחולון. תופס תאוצה
(צילום: באדיבות העסק)

עשית תואר במכללה יוקרתית, וחזרת לעסק משפחתי?
"הכניסה לעסק המשפחתי לא הייתה רק עזרה טכנית. קיים פער בין עסק ותיק שההורים פתחו לפני 40 שנה לבין הטרנדים החדשים. הבנתי שהעסק שההורים שלי פתחו לא ממש מצליח להבין את העולם החדש של הצעירים. הצעירים של היום מחפשים מוצר בריא, מקום עם מודעות לבריאות, מיצים ירוקים, קערות מפנקות. החלטתי שאני רוצה לפתח את זה".
מה בעצם עשית?
"לקחתי את העסק הקיים, ושיפרתי, שדרגתי עסק קטן מאוד שהיה להם בתל אביב – ולהתאים אותו לקהל חדש. ההצלחה הייתה מסחררת: המכירות עלו פלאים. מכאן, החלטתי שאני הולך על דרך עצמאית ומביא את הבשורה הביתה – לחולון. זה היה טבעי, החלטתי שאני רוצה להקים עסק לדברים טבעיים בעיר נעוריי ומגוריי".

40 מ"ר, עשרה עובדים וטוויסט


"ג'ויסף" נפתח ממש לפני חודשיים בחולון, ומאז לשמחתי הוא הולך וצובר תאוצה", מספר גל, שלמעשה לקח את "דוכן המיצים הקלאסי" ועשה לו טוויסט לטרנד הבריאות ששוטף את העולם, כולל קערות שנחשבות לארוחה שלמה והן הרבה יותר ממיץ.

4 צפייה בגלריה
"ג'ויסף" בחולון
"ג'ויסף" בחולון
"ג'ויסף" בחולון
(צילום: יח"צ באדיבות העסק)

מה יש בעסק החדש בחולון?
"המקום, המשתרע על פני 40 מ"ר ומציע גם מקומות ישיבה, מעסיק כ-10 עובדים. רק עכשיו אנחנו מתחילים ממש לפעול ולהתרחב, ואנחנו מקימים מערך שליחויות עצמאי שיגיע לכל רחבי העיר".
ומה ההחולונים אוהבים?
"מיץ האסאי הוא הלהיט הגדול והפריט הנמכר ביותר, אך גם המיץ הירוק ('והמטורף' לטענתו ש.ש) - העשוי מתערובת עשבי תיבול, זוכה לפופולריות רבה. טווח המחירים נגיש ונע בין 15 שקלים ל'שוטים' בריאות מרוכזים (כמו ג'ינג'ר טהור למי שמרגיש לא טוב) ועד 45 שקלים לקערות אסאי, ספירולינה, חלבון או פיטאיה עשירות ומפנקות, שנחשבות לארוחה שלמה".

4 צפייה בגלריה
המיצים של "ג'ויסף" בחולון
המיצים של "ג'ויסף" בחולון
המיצים של "ג'ויסף" בחולון
(צילום: באדיבות העסק)

מה הסיבה לדעתך שהפכת כל כך מהר ללהיט?
"מעבר למיצים ולפירות, יש פילוסופיה: הכל אצלנו מדויק – מהמרקם של האסאי ועד הגובה שבו יוצא השוט. אנחנו מאמינים שכל פרט משנה – הצבע, הצלחת, הווייב, השירות, הקצב".