1 צפייה בגלריה
   סניף הקולה באיזור התעשיה, חולון | צילום: קובי קואנקס
   סניף הקולה באיזור התעשיה, חולון | צילום: קובי קואנקס
  סניף הקולה באיזור התעשיה, חולון | צילום: קובי קואנקס
אחד המוסדות הקולינריים שהכי מזוהים עם איזור התעשייה בחולון נסגר במהלך השבוע שעבר. מדובר בסניף הדגל של 'הקולה', ובו מאפייה, קונדיטוריה, מוצרים תוצרת הקולה, חמוצים במשקל, גלידות, מיצים טבעיים וכמובן פיצוחים ומתוקים. הלקוחות התקשו להישאר אדישים.
הסניף נמצא בבעלות חברת ה'קולה סחר', שלאחרונה הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לאשר הסדר נושים לאחר שנקלעה לחובות של מיליוני שקלים. בבקשה הסבירו עורכי הדין כי מדובר בחברה פעילה ורווחית שמפרנסת עשרות בתי אב, וכי יש סבירות גבוהה כי בתוך מספר שנים תצליח לפרוע את החובות. בית המשפט החליט לאשר את הבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד רמי קוגן ועו"ד בת חן רחמים.
"זה לא נתפס, בימי שישי אנשים היו עומדים כאן בתור במשך חצי שעה", מספרת לקוחה ותיקה. "אנשים מכל העיר לא היו מוותרים על המאפים והפיצוחים שלהם בשבת, הם ממש קלאסיקה".
כזכור, לפני כשנה נסגר הסניף ברחוב דב הוז בחולון ובמקומו נפתחה חנות דומה. "מאוד עצוב לראות סניף כזה נסגר", סיפרה עובדת בחנות ספורט סמוכה.
"הבעלים עובדים מאוד קשה על מנת לשקם את העסק", אומר עו"ד קוגן, "ההחלטה לסגור את הסניף בחולון התקבלה מתוך שיקול של רווחיות ועלויות שאינן מתאימות למצב הנוכחי. בשלב זה הבעלים מעדיף להתמקד בסניף בבת ים ובעתיד אם ייפתחו, סניפים כנראה יישמר המודל של חנויות יותר קטנות אך רווחיות".
יש לציין כי בשלב זה החנות של הקולה ברחוב החרושת 9 בבת ים ממשיכה לפעול כרגיל ומי שמתגעגע מוזמן לקפוץ לשם. עם זאת שאר הסניפים שממשיכים להיקרא 'הקולה', אינם שייכים לחברה.