1 צפייה בגלריה
אאוטלט פרימיום סנטר בחולון | צילום: יח"צ
אאוטלט פרימיום סנטר בחולון | צילום: יח"צ
אאוטלט פרימיום סנטר בחולון | צילום: יח"צ
מרכז האאוטלט "פרימיום סנטר" בחולון נערך לשנת 2020. לאחרונה הצטרפו למרכז, שנתפס כאאוטלט הגדול באזור חולון, גם חנויות ה-אאוטלט (עודפים) של המותגים פומה, רנואר, ו-ML.
לדברי איה לוי, מנהלת "אאוטלט פרימיום סנטר": "אנו מתרגשים להתחדש במותגים נחשקים ומובילים, ולהמשיך להציע למבקרינו חווית קניה ובילוי אטרקטיבית. מבקרי המתחם יודעים שבכל ביקור שלהם באאוטלט הם ימצאו מציאות ויחזרו הביתה עם חיוך גדול, כי אצלנו לא צריך לחכות למבצעים מיוחדים של סוף עונה, יום הרווקים הסינים והבלאק פריידיי, אצלנו המחירים נמוכים בכל ימות השנה".
חנות האאוטלט של מותג האופנה פומה משתרעת על שטח של כ-100 מ"ר והיא מציעה פריטי הנעלה וביגוד לגברים, נשים וילדים. בחנות ניתן למצוא מבצעי כסאח ייחודיים כמו זוגות נעליים לנשים ולגברים ב-149.90 שקלים, נעלי ילדים ב-100 שקלים ועוד.
רשת האופנה הישראלית רנואר משיקה את חנות האאוטלט הראשונה שלה בחולון, המשתרעת על שטח של כ-250 מ"ר והיא מציעה פריטים לנשים ולגברים. בין המציאות שאפשר למצוא בחנות: ג'ינסים לנשים ב-80 שקלים, ג'ינסים לגברים ב-100 שקלים,חולצות ארוכות לנשים ב-30 שקלים ועוד.
רשת האופנה הישראלית למידות גדולות ML פותחת גם היא את חנות האאוטלט הראשונה שלה בחולון, ועל סניף בגודל של כ-100 מ"ר היא מציעה פריטי עודפים לנשים (במידות 40-50) ולגברים (במידות 44-58). בחנות מבצעים אטרקטיביים המתעדכנים חדשות לבקרים, כיום למשל מחירי כל הפריטים נעים בין 50-100 שקלים.
ב"אאוטלט פרימיום סנטר" תמצאו גם חנויות עודפים של מותגי הנעליים המובילים בארץ ובעולם, כמו ניין ווסט, גלי, Reebok, מגה ספורט, S. Wear, סטיב מאדן Nyou shoes, Lady Comfort, ארנקי עמנואל ועוד. במרכז גם חנויות עודפים מתחום האופנה: הגרה, אייס קיוב, ארנקי עמנואל, זמש, ברנדז (שם ניתן למצוא את מותגי טימברלנד, נאוטיקה, קנת' קול, ראלף לורן ועוד), הלבשה תחתונה פמינה לצד חנות של נעמן, למטייל, הום סטייל והקוסם.
במתחם פועלות גם מסעדות כמו רולדין, סנדביצ'יית סוויט בוקס והשניצליה.
כתובת: רחוב המשביר 1, אזור התעשייה חולון.