בשורה מרגשת לכל חובבי השופינג: רשת מקס סטוק מתרחבת ופותחת את סניף הדגל החדש והמפואר ברחוב לח"י 14 בראשון לציון. הסניף החדש בנוי בשתי קומות המתפרסות על שטח בן 5,500 מ"ר. הסניף העצום נפתח להרצה אתמול (רביעי) לתקופה של כשבועיים. הפתיחה הרשמית תתקיים ב-18 באוקטובר.
2 צפייה בגלריה
סניף מקס סטוק החדש בראשון לציון
סניף מקס סטוק החדש בראשון לציון
סניף מקס סטוק החדש בראשון לציון
(צילום: מירו ממן)
אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק: "רשת מקס סטוק שמחה לפתוח את שערי סניף הדגל בראשון לציון ולחשוף ללקוחותינו את הסטנדרטים הגבוהים והחדשנות לצד המחירים הזולים בישראל ובכך לאפשר לציבור לקוחותינו ליהנות מחוויית קניה לכל המשפחה ולמקסם את קנייתם במקום אחד עם מגוון עצום של מוצרים ומחלקות. רשת מקס סטוק תמשיך להתחדש ולהשתדרג עבור לקוחותיה, חדשים וקיימים כאחד".
קראו גם:
הסניף החדש יתפרס כאמור על פני שתי קומות בשטח כולל של 5,500 מ"ר ויציע מבחר מורחב של כלל מחלקות הרשת: לצד המחלקות המוכרות והאהובות כגון ציוד לבית הספר, מחלקה לעיצוב הבית, מחלקת כלי בית ומטבח, מחלקת צעצועי ילדים לבנים ולבנות, מחלקת ספורט, מחלקת יצירה, מחלקת ביוטי ופארם, מחלקת קמפינג ודייג, מחלקת ימי הולדת ואירועים ועוד.
2 צפייה בגלריה
סניף מקס סטוק החדש בראשון לציון
סניף מקס סטוק החדש בראשון לציון
סניף מקס סטוק החדש בראשון לציון
(צילום: ג'וד מוסקוביץ)
בסניף הדגל נפתחות מחלקות ייחודיות וחדשות שמושקות לראשונה במקס סטוק: מחלקת ביגוד ילדים ייעודית: אתר האופנה "תלבושת" במתחם אופנה לכל המשפחה במודל SHOP IN SHOP הכוללת בגדים, נעליים, גרביים וכל מה שילדכם זקוק לו; מחלקת משקפי שמש שתציע שלושה זוגות ב-100 ש"ח, מחלקת תאורה ועוד.
בנוסף, הסניף החדש יכלול לראשונה קופות בשירות עצמי לרווחת הקונים, בסניף החדש המכיל למעלה מ-20,000 פריטים במגוון המחלקות השונות.
סניף הדגל בראשון לציון הוא הסניף ה-53 של הרשת והוא מצטרף לסניפים הנוספים הפרוסים ברחבי הארץ תחת שם המותג "מקס כאן קונים בכיף" ו-"מקס 20".
ברשת מקס שותפים כאלפיים עובדים מקצועיים, היא מתפרסת על פני 53 סניפים בכל רחבי הארץ, המחזיקים במגוון עצום של פריטים. 37 מהחנויות הן חנויות גדולות ומרווחות תחת שם המותג "מקס כאן קונים בכיף", הממוקמות באזורי תעשייה ובמרכזי קניות פתוחים, ו – 16 מתוכן חנויות קטנות "מקס 20" המוכרות פריטים עד 20 שקלים וממקומות במרכזי ערים.
הסניפים החדשים משתרעים על 2000-4000 מ"ר, חלק מהסניפים העתידיים יתפרסו על פני שני קומות כמו כן, בחלק מהסניפים החדשים צפויה הרשת לשלב ממכר מזון ומשקאות ומתחם ג'ימבורי לילדים. ברשת עוד מסבירים כי הבחירה היכן למקם את החנויות החדשות נעשתה מתוך בחינת ערי מסחר מרכזיות עם תוכניות מתאר להתפתחות דמוגרפית עתידית.