נגיד יש רווקה, לא חשוב שמות, שרוצה להכיר גרוש. מה היא עושה? מתערבבת בקבוצות גרושות/ים. חברים סיפרו לי ממקלדת לעין על קבוצות כאלה והצלחתי אפילו להסתנן לאחת ולהישאר שם מתחת לרדאר לכמה חודשים טובים, עד שנתפסתי ברווקותי והועזבתי כלאחר כבוד.
3 צפייה בגלריה
ניסיתי הכל ולא הצליח
ניסיתי הכל ולא הצליח
ניסיתי הכל ולא הצליח
( צילום פרטי )

בשלב מאוחר יותר גיליתי שיש קבוצות של גרושות/ים שמקבלות לשורותיהן גם רווקות/ים, כמו הקבוצה שבה הכרתי את הקוסם שבסוף פוף נעלם בתירוץ הקסמים "לא יכול להכיל את המורכבות שלך". בזו הקבוצה גם ייסדתי את המונח לפיו אני מציגה שם את עצמי - רווקה שמזדהה כגרושה. ובקיצור - רשכ"ג. גם כן אני והקיצורים שלי.
ברגע ייאוש אחד, זימנתי מפייסבוק בכח המוחכוורת קבוצות של "גרושות/ים איכותיים". קיבלתי אחת רלוונטית ובעת מצוא, גם היא הפכה להיות עוד בית בפיד.
שם לא הסתמן אנטי לפוסטי היכרות אך שמעתי בעצת חכם, כלומר אחד מהחברים שהכיר לי את הקבוצה, שלדבריו עדיף לוותר על פוסט היכרות, להגיע לאירועים שלהם ולהיכנס לקבוצת הווטסאפ.
נכון לימינו, אני מעורבבת היטב בכמה קבוצות של גרושות/ים ויש לי אפילו חברות/ים חדשות/ים. בזה, הרשכ"ג שאני באמת ממש טובה.

3 צפייה בגלריה
רגע לפני שהגיעו התובנות, במסיבה בשבת
רגע לפני שהגיעו התובנות, במסיבה בשבת
רגע לפני שהגיעו התובנות, במסיבה בשבת
(צילום פרטי)

בינתיים, חברה מקסימה וגרושה החליטה לעזור לי ולפרסם בשמי פוסט היכרות בקבוצת גרושות/ים מהסוג הלא סבבה עם הכנסת רווקות/ים, ברוח הטרנד החולף אט אט. זה בכלל התחיל כשחברה אחרת סברה שלהכיר ביני לבין הגרוש של ההיא, יכול לעבוד. דיברנו קצת והתרשמנו שלא, והאחות בלב הציעה לפרסם בשמי פוסט. זרקתי עליה ניסוח, מיקס מפוסטים קודמים כמו תמיד פלוס העברה לגוף שלישי.
הפוסט המוצלח הביא כמה תוצאות רלוונטיות וכמה שהחברה חסכה ממני. כמו כל פוסט היכרות חדש או הקפצה של קיים, בהתחלה יש המון פניות, ובסוף פנייה וחצי בממוצע מתגלות כרלוונטיות. עם הרלוונטי התורן היו שלושה דייטים, ואחרי הדייט השלישי הוא סוגשל הודיע לי שלא קיבלתי את המשרה כי אני over qualified. וכמו שאף אחת לא ששה לקבל את התירוץ הזה בראיון עבודה, לא ששתי לקבל אותו גם מבחור. אם לקוסם היה עודף ביטחון, הפעם נפלתי על הצד השני של הסקאלה - חוסר ביטחון, ושניהם, איך נאמר, לא להיט.

3 צפייה בגלריה
ככה בטוח לא יגלו שאני רווקה
ככה בטוח לא יגלו שאני רווקה
ככה בטוח לא יגלו שאני רווקה
(צילום פרטי)

אפרופו הקוסם - בעודי מעורבבת בקבוצות הגרושות/ים, לא הופיעו מאז מציאות מלבבות. לא קרו קסמים. לכן, בייבי, עכשיו זה רשמי. עשיתי ככל יכולתי ומכאן נשאר באמת רק לנוח. לא לפרסם עוד פוסטי היכרות, לא ללכת לאירועי היכרויות, ואם יוצא לי ללכת לאירועים של הגרושות/ים, לא בציפייה שיצוץ לו פתאום קיוטי חלומותיי.
הגיע הזמן שאני אכתוב את זה בקול רם - כמות הפעמים שאמרתי שאני עושה פאוזה ו/או משחררת, וזה לא קרה באמת, is too damn high. הרי כולם, כולל אני לעצמי, אומרים "תשחררי וזה יבוא לבד". והפעם, להגיד את זה הרגיש כמו האמת, ולא כמו fake it till you make it, וזה אפילו בא עם נפילת אסימונים, אז עד הפסקה הבאה אתם יכולים לדמיין את הצליל של כסף קטן נופל בחלון הזה כשאתם משלמים בחניון במזומן.

קראו גם:

במסיבת טבע שהייתי בה בסופ"ש האחרון, ראיתי איזשהו חתיך, ואמרתי לעצמי שבא לי אותו במיטה שלי. שתיתי מספיק כדי אשכרה לגשת אליו, ואיכשהו יצא שהוא מתיישב בול בכמה מאפייני בסיס של הקיוטי המיוחל והמדרוב (גרוש+, כסוף וחובב מסיבות כמוני).
בהמשך, הבנתי שאם לא הייתי שתויה, התת מודע היה עוצר אותי מלהמשיך, כי חתיך מדויק שכזה לא קיים, או דוש או... בכלל לא מגיע לי. לא לא לא יעלי, מגיע לך. תעשי סוויץ'. ועל אף שהוא קיוטי בפוטנציה על הנייר, אני עכשיו יוצאת מהלחץ בויפרנד הזה והאנרגיה הרעה שבאה איתו, וזורמת עם החיים.
אם בא לי לשכב עם חתיך מדויק, אני אשכב איתו. אולי אחרי זה נרצה שוב ושוב ובעוד אי אלו חודשים הוא פתאום יתאהב בי - שני האקסים המוצלחים שלי התחילו כך... ואולי לא. אבל הסטייט אוף מיינד סוף סוף אחר. והו כמה בא לי ללכת לפסטיבל עם ממב"ז באפריל, שזו עוד סיבה טובה לשחרר.
לפיכך, אסיים בהכרזה על יציאה לפגרה לזמן לא מוגדר, גם כי צפוי חודש גדוש במעבר דירה, יום הולדת ושלל כיופים, ויותר מתמיד קם לו צורך במנוחה מההתעסקות בכמה ולמה אני רווקה. כיף, מתרגשת, ניצחתי כי אני פורשת. חייבת ציטוט של נונו, חייבת.