בעידן המודרני, בו הרשתות החברתיות תופסות נדבך משמעותי בחייהם של אנשים רבים, הביקוש לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים הולך וגובר בקרב נשים ואף בקרב גברים.
2 צפייה בגלריה
"עכשיו גבר אחר ירוויח"
"עכשיו גבר אחר ירוויח"
"עכשיו גבר אחר ירוויח"
( צילום: shutterstock)
עקרת בית בשנות השלושים לחייה הייתה עסוקה במיוחד בשנים האחרונות בשיפוץ גופה ועברה שלל ניתוחים וטיפולים. את כל אלה מימן בעלה, שמפרנס את המשפחה משיפוץ בתים. אלא שטיפול נוסף אותו ביקשה לעבור היה ככל הנראה אחד יותר מדי.
בתוך שנים ספורות עברה האישה אינספור טיפולים וניתוחים פלסטיים בשווי מאות אלפי שקלים. בין היתר היא עברה ניתוחים בשפתיים ובעצמות הלחיים, ניתוח אף, הרמות, הגדלות, הזרקת חומצות ובוטוקסים, מתיחת פנים, תוספות שיער, שאיבת שומן ועוד. לאחרונה הגיעה האישה לבעלה וביקשה ממנו עשרות אלפי שקלים עבור שתלים בישבן "כדי להיראות כמו קים קרדשיאן", אך זה החליט "לסגור את הברז" ולשים סוף לקשר ביניהם.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"אני מתפרנס משיפוצים והיא מבזבזת על שיפוצים", אמר לי הבעל. "אני מבין שהיא דואגת לילדים שלנו, אבל זה בעיקר בזכות העובדה שאפשרתי לה להישאר בבית לאור הרווחים היפים שלי. לא מתאים לי שהיא מבזבזת את הכסף שלנו על ניתוחים וטיפולים למיניהם. איזו דוגמה היא נותנת לילדים?".

קראו גם:

האיש אף הטיח באשתו: "בשביל מה אני עובד? כדי שתזרקי את הכסף על שטויות? מה את חושבת, שזה יעזור לך?" וכאן הוא עבר להשמצות קשות במיוחד: "אף פעם לא היית יפה במיוחד ואת צריכה בכלל לומר לי תודה שהתחתנתי איתך. לא משנה מה תעשי בגוף שלך וכמה כסף תשלמי, אף אחד לא ירצה לקחת אותך. זה ממש מוגזם. יש לנו מזל שהילדים לא דומים לך".
האישה לא נותרה חייבת לנוכח הדברים המעליבים: "המון גברים היו מתחלפים איתך. עד עכשיו לא הייתה לך בעיה שאני גם דואגת לילדים וגם מטפחת את עצמי. לא מתאים לך עכשיו? אין בעיה. אני נראית מיליון דולר. אתה שילמת על כל היופי הזה ועכשיו גבר אחר ירוויח".
שוחחתי עם שניהם וכשראיתי שלא ניתן לגשר על הפערים ושאין מנוס מלפרק את החבילה, התחלתי לערוך עבורם הסכם גירושין.