הקיץ אמנם עדיין איתנו, אבל סימנים ראשונים של סתיו מתחילים לתת את אותותיהם. לא מעט חברות מנצלות את מזג האוויר כדי להוציא את העובדים לנופש משותף ולימי גיבוש. גבר מהאזור שיצא לנופש כזה עם חבריו לעבודה, חזר לאשתו עם "הפתעות" להן לא ציפתה, ששינו את חייהם.
2 צפייה בגלריה
הבעל, האשה והפריט המפליל
הבעל, האשה והפריט המפליל
הבעל, האשה והפריט המפליל
(צילום המחשה: Shutterstock)
"בתחילת הקיץ בעלי אמר לי שיש להם נופש מהעבודה לשלושה ימים שכוללים בין היתר טיולים ולינה בבית מלון", סיפרה לי האישה. "כמו כל אישה טובה פרגנתי לו ונשארתי עם הילדים. לרגע לא דמיינתי את מה שיקרה כשיחזור".
הבעל שיצא שמח וטוב לב, בילה עם חבריו וחזר כעבור שלושה ימים, אלא שאז הבחינה אשתו במשהו מוזר: סימנים אדומים עיטרו את צווארו וכתפיו. האישה שחשדה שמשהו לא כשורה אמרה לו: "זה נראה כמו היקי. יכול להיות שאתה בוגד בי?". מבלי להתבלבל ענה לה בעלה: "נראה לך?! היינו בשטח בחלק מהזמן וכנראה שנעקצתי. אני לא היחיד שחזר עם עקיצות. אין לזה שום הסבר אחר".
התירוצים של בן הזוג לא שכנעו את האישה. היא הניחה לו באותו רגע, אך המחשבות לא עזבו אותה והיא החלה לחפש אחר חוקר פרטי שתוכל לשכור את שירותיו. אלא שבטרם איתרה אחד כזה, היא מצאה משהו אחר בזמן שכיבסה את בגדיהם: לבני נשים שהוחבאו בכיס אחד ממכנסיו של בעלה.

קראו גם:

בשלב זה לא נותר לה מקום לספק והיא הבינה שבעלה בילה בנופש עם אישה אחרת יותר מכפי שבילה עם שאר חבריו. בעקבות ה"ראיות" שמצאה גם על גופו וגם בבגדיו, היא חזרה בה מהרעיון לשכור חוקר, המתינה לשובו של בעלה מן העבודה ועימתה אותו עם מה שמצאה. האיש ניסה להכחיש בהתחלה וטען כי אינו יודע מה פריט ההלבשה התחתונה עושה במכנסיו, אך כשבת זוגו התעקשה הוא התוודה בפניה: "יש לי מאהבת כבר כמה חודשים".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

אם לא די בכך, הוסיף הבעל: "אם היית אישה טובה היינו מקיימים יחסי מין מדי פעם, אבל בכל פעם שיזמתי סירבת מסיבה אחרת. כשביום בהיר אחד אותה בחורה התחילה איתי, היה לי קשה לסרב. גם היא הייתה בנופש והיה לנו זמן שבו יכולנו להיות יחד".
האישה הייתה המומה מהתשובה והרגישה שהקרקע נשמטת מתחת לרגליה. לאחר מכן פנתה לבעלה ואמרה לו: "אין לך מה לחפש פה יותר. קח את הדברים שלך ותעזוב את הבית". בן הזוג נענה לבקשה, יתכן שבשמחה, ובינתיים עבר לגור עם המאהבת. כיוון שלא נותרה ברירה, פתחתי עבורם בהליך גירושין.