אחד מהזמנים המרגשים ביותר בארגוני החתונה של כל זוג הוא הרגע שבו בוחרים את סלון הכלות, השמלה, המאפרת ועיצוב השיער. כלות רבות משקיעות סכומי כסף נכבדים עבור שמלת החלומות שלהן ורוצות להרגיש כמו מלכות ביום המיוחד בחייהן.
1 צפייה בגלריה
סלון הנסיכה מאדי
סלון הנסיכה מאדי
סלון הנסיכה מאדי
(צילום: פרטי)
כמובן שלצד השמלות המפוארות, חשוב במיוחד הקשר האישי שנוצר בין בעלי הסלון לבין הכלה עצמה. רגעים מבלבלים של המון חוסר החלטיות חייבים להיות מלווים על ידי אנשים בעלי סבלנות רבה שמעבר למבחר שהם מסוגלים להציע, חשוב שישרו נחת ורוגע על הלקוחה שלהם. בכל זאת, מלכה ליום אחד.
"באופי שלנו, אנחנו משפחה שאוהבת מאוד לשמח אנשים" מספרת מרגריטה אברמוב (70) מאשקלון. "אני תופרת עם ניסיון של 25 שנים בתחום ובעשור האחרון לקחתי את האהבה שלי תחום האופנה והטקסטיל וחיברתי עם הרצון לשמח אנשים. ככה יצא שבאופן טבעי הגעתי לתחום המיוחד הזה" היא מספרת.
רשת סלוני הכלות של אברמוב, 'הנסיכה מאדי' מתפרשת כיום על שלושה סניפים ברחבי הארץ. "הסלון המרכזי שלנו נמצא בחולון ובו אנחנו מציעים ספרית, מאפרת וטיפולי פנים" מסבירה מרגריטה. "חשוב לנו להכין את הכלה שלנו בצורה הטובה ביותר ליום הגדול שלה. מעבר לכך, שני סלונים נוספים נמצאים באשקלון ובירושלים, שם לקוחות יכולות להגיע, למדוד ולהתרשם ממבחר השמלות שאנו מציעות".
מבחר השמלות שמוצעות בסלון הכלות המיוחד של מרגריטה עונה על מגוון הצרכים והבקשות של הכלות השונות. "מבחינתנו, חוק ברזל הוא שלקוחה תיכנס לכאן ותמצא לפחות משהו בסגנון שהיא מחפשת. זה יכול להיות צנוע יותר או עם יותר חשוף- אבל אני והצוות שלי נעשה את המקסימום כדי שהמבחר יתאים" מסבירה התופרת הותיקה. "יש לנו כאן שמלות שאנו תופרות ממש מאפס והן על פי בקשת הלקוחה ובמקביל אני גם עובדת עם חברת pronuptia הצרפתית שבמשך שנים רבות מייצרת שמלות כלה. אפשר לקחת את השמלה כפי שהיא או לבצע לה תיקונים שיתאימו לבקשת הלקוחה".
"אני מאמינה מאוד שאת העבודה הזו עושים מכל הלב ובשמחה גדולה" מסבירה מרגריטה. "חשוב לי מאוד לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלי וכך אני גם בוחרת את הצוות שלי. צוות אדיב, נעים, יצירתי ומלא בשמחת חיים. גם אם קרה משהו לא טוב לאחד העובדים כאן, כשהוא מגיע לעבודה הוא חייב לדעת לעשות את ההפרדה ולבוא עם חיוך".
כמו רבים בענף האירועים, תקופת הקורונה לא הייתה פשוטה גם עבור אברמוב. "בין הסגרים לא היו הרבה אירועים ובטח לא באולמות. לכן היינו מתאימים את עצמנו לאירועים בבתים, מגיעים עם השמלות למדידות ובזמן הסגר הייתי שולחת לבתים של הכלות שמלות מוכנות מראש, מסבירה להן כיצד למדוד ועל מה להסתכל ולעדכן אותי" היא מסבירה. "עבדנו ככה במשך תקופה ועכשיו, כשמתחילים לראות את האור בקצה המנהרה, אני מקווה מאוד שנוכל לחזור ולשמח זוגות ביום המאושר שלהם".
"במהלך נגיף הקורונה פנתה אליי כלה שרצתה להזמין שמלה" נזכרת מרגריטה. "מעבר למחשבות על השמלה, הכלה בכלל לא ידעה האם יתקיים האירוע וזה השפיע עליה מאוד בלחץ שלה. היא רצתה שתי שמלות שאחת תהיה מיועדת לחתונה שאליה יוזמנו בני המשפחה והשניה לחתונה עם החברים. בגלל מגבלה רפואית כלשהי של אמא שלה, היא הגיעה למדידות בלעדיה" אומרת התופרת המנוסה בהתרגשות. "אבל לשמחתנו הטכנולוגיה באה לעזור לנו והאמא הייתה איתנו במדידות דרך שיחות זום וכך גם התאמנו לה את השמלה. ממש תפרנו שמלה מרחוק" היא אומרת וצוחקת.
במסגרת סלון 'הנסיכה מאדי', מציעות מרגריטה והצוות שלה שירותים נוספים למתחתנים. "יש לנו די.ג'יי לאירועים, אטרקציות משמחות שונות וכמובן שתמיד נשמח להמליץ על בעלי המקצוע הטובים ביותר" אומרת מרגריטה ומסכמת. "חשוב לנו להיות הוגנים, ישרים, אמינים ומעל הכל מקצוענים. בכל זאת, חתונה זה דבר של פעם בחיים".
ליצירת קשר: 058-6767103