2 צפייה בגלריה
ששון לפנות בוקר במטהו | צילום: קובי קואנקס
ששון לפנות בוקר במטהו | צילום: קובי קואנקס
ששון לפנות בוקר במטהו | צילום: קובי קואנקס
רביעי, 07:30: אחרי ספירת כל הקולות מוטי ששון ממשיך לשמור על כוחו עם כ-41 אחוז מקולות הבוחרים, ולמעשה ראש העירייה ממשיך לקדנציה שישית כראש עיריית חולון.
המאבק עם שי קינן נמשך צמוד אל תוך הלילה, לאחר שצבר כ-20,700 קולות (כ-9,000 פחות), ומורן ישראל סיים במקום השלישי עם 9,200 קולות. אחוז המצביעים עמד על כ-44 אחוז.
בכל הנוגע לסיעות, גם שם רשימתו של ששון (אמת) זכתה במירב הקולות 23.9 אחוז מהקולות. במקום השני חולון מתחדשת בראשות שי קינן עם 14.9 אחוז מהקולת, במקום השלישי ש"ס, עם כ-10 אלף מהקולות. כוח דומה גם ל'צעירים', בראשות מורן ישראל.
ובחלוקת מנדטים, נכון לעכשיו: אמת 6, ש"ס 4, חולון מתחדשת 4, צעירים 4, מצטיינים בחינוך-הבית היהודי 2, מחל 2, חולון ביתנו 1, יש עתיד 1, חולון בראש 1.
2 צפייה בגלריה
חלוקת הסיעות ע"פ משרד הפנים
חלוקת הסיעות ע"פ משרד הפנים
חלוקת הסיעות ע"פ משרד הפנים
יום שלישי, 11:00: הקלפיות בחולון נסגרו, והמתח במחנות גדול, כאשר על פי ההערכות מוטי ששון אמור להיות המנצח הגדול, אבל על חודו של אחוז.
73 אלף תושבים הצביעו עד השעה 22:00. מדובר ב-44 אחוז מבעלי זכות ההצבעה וב-12 אחוז יותר משיעור המצביעים בבחירות 2013 (הממוצע הארצי, אגב, עומד על 47 אחוז). 40.1 אחוז מתוכם, על פי ספירה ראשונית, תמכו בראש העירייה מוטי ששון לקדנציה שישית. שי קינן מדורג שני עם 29 אחוז. מורן ישראל שלישי עם 11.7 אחוז
נדמה שהעיר חולון לבשה חג ביום הבחירות, ובכל המתחמים בעיר בהן הוצבו קלפיות, הוקמו דוכנים, נתלו שלטים, פוזרו פלאיירים ואלפי פעילים מכל הקשת הפוליטית התפזרו לאורכה ולרוחבה של העיר, לבושים בחולצות הסיעות, ומלאי מרץ לשכנע כל תושב ותושב לבחור בראש העירייה בו הם מאמינים. מחוזקים בבלונים, מוזיקה, ילדים, הורים, סבים וסבתות, נראה שהיו מעט מאוד תושבים שחג הבחירות לא דבק בהם.
חגיגיות ושמחה נרשמה גם במתחמי הבילוי בעיר כאשר נראתה תנועה גדולה במרכזי עזיראלי, לה פארק ופארק פרס. מלבד תקרית חריגה במרכז לזרוס, שבסופה נעצרו שלושה אנשים, לא נרשמו תקריות חריגות, וניתן לומר שיום הבחירות עבר בשקט יחסי.