תושבים מוחים נגד הקמת גדר חדשה, שמקיפה את בית ספר 'אריאל שרון'. כל זאת משום שאת אותה הגדר מעטרת תמונתו של ראש העירייה מוטי ששון.
בסוף חודש ינואר הכריז שר החינוך נפתלי בנט שחולון זכתה בפרס החינוך היישובי לשנת תשע"ז. בימים שקדמו להכרזה הסתובב צוות מטעם משרד החינוך במספר מוסדות חינוך בעיר.
עיריית חולון, שידעה מראש על הביקורים, הקפידה באופן טבעי לטפח את המקומות המיועדים לביקור. בין היתר היה בית ספר אריאל שרון, שבו לומדים ילדי שכונת פנחס איילון.
פעילים חברתיים טענו כי לא ייתכן שהוועדה מבקרת דווקא בבית ספר חדש בשכונה יוקרתית ולא בבתי הספר הישנים. כעת מתברר כי במסגרת ההכנות המוקדמות שנעשו, גודרו גני ילדים שנמצאים בתוך שטחו, שממתינים זמן רב לגדר קבועה.
על אותן גדרות מתנוססת תמונתו של ראש העירייה מוטי ששון, שצולמה במסגרת ביקור באחד הגנים בעיר. המחאות על כך לא איחרו לבוא.
לטענת פעילים חברתיים, פרסום תמונה של ששון בכניסה לבית ספר, דווקא בשנת בחירות, הוא בחזקת תעמולה שמנוגדת לחוק הרשויות המקומיות.
"ידענו על הביקור ואני באמת חושבת שבית הספר ראוי לקבל הערכה, כי הוא בית ספר מעולה", סיפרה עובדת באריאל שרון, "אבל למרוח את הפרצוף של ראש העירייה בכניסה? זה כבר ממש מוגזם".
מהעירייה נמסר בתגובה: "באחת מהתמונות בפוסטר אכן מופיע ראש העירייה. על אף שאין בכך תעמולה בעת הזאת, והוראות החוק מדברות על חצי שנה לפני מועד הבחירות (החל מ־30 באפריל), התמונה תוסר".