ביום שני (מחר) ייערך מפגש שיתוף ציבור בשכונת ג'סי כהן, זאת בהתאם להבטחה שנתן מנכ"ל העירייה יוסי סילמן, לעשות מהפכה בשכונה.
המפגש מתקיים בסימן 'התחדשות המרחב הציבורי' והמעוניינים להשתתף מתבקשים להירשם באתר העירייה. אך תושבי השכונה, שנכחו בכנס דומה רק לפני שלוש שנים, לא מבינים מדוע יש צורך במפגש נוסף.
"ב־2015 עשו מפגש, דיברו, הבטיחו ושום דבר לא זז", אומר יוסי דוידשווילי תושב השכונה. "אמרו לנו שכל מה שדיברנו ייכנס לתוכנית 'עתידים' ושאוטוטו הכל ישתנה. במציאות שום דבר לא זז. הכל נראה אותו הדבר.
"כנראה בגלל שאנחנו בשנת בחירות, העירייה רוצה להזכיר לנו כמה טוב היא יודעת להבטיח. חבל שהיא לא יודעת גם לעשות".
התוכנית שעליה מדברים התושבים היא תוכנית מתאר חולון 2030 שאושרה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה כבר ביולי 2016, אז מדוע יש צורך במפגש נוסף? לא ברור, ובינתיים כאמור ההודעה בעיקר מכעיסה את תושבי השכונה.
אחד מאותם תושבים הוא חבר המועצה לשעבר, עו"ד ניסן זכריה, המשמש כיו"ר ועד לא רשמי ופועל במסגרת המשמר החברתי בחולון. "כל המפגשים האלו לא תורמים דבר", הוא אומר. "הם רק מכעיסים. במקום לדבר ולהתיש את התושבים בהבטחות, שיתחילו לעבוד, זה יותר חשוב".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בניגוד לנאמר, יש לציין כי תכניות מתאר מטבען לא משנות באופן מיידי את חיי התושבים, ולכן הם חשים כאילו 'לא נעשה דבר'. ובכל זאת, נשמח מאוד לראות את התושבים במפגש הקרוב".