למרות ההישגים המרשימים באולימפיאדת טוקיו, תחום הספורט בישראל חטף מהלומה קשה במהלך השנה החולפת, וחלק משמעותי מפעילותו הוקפא עקב סגרים והגבלות.
1 צפייה בגלריה
הפגרה תמה
הפגרה תמה
הפגרה תמה
(המחשה: שאטרסטוק)
בעיצומו של המאבק לצמצום התחלואה, החליטה אגודת הספורט ירמיהו חולון לפתוח שש קבוצות כדורגל (בהתנדבות מלאה), שהיו מיועדות לשחקני כדורגל בגילאים שונים, ילדי חינוך מיוחד וגם אמהות. המטרה: לתת מענה לילדים ומשפחות שנותרו ללא מסגרות של חוגים.
מדובר באגודה מקצועית שבמקביל המשיכה להפעיל מספר קבוצות נערים וילדים במסגרות התחרותיות של ההתאחדות לכדורגל, כולל קבוצת הדגל, הבוגרת, בליגה א' מחוז דרום. "הקמנו את האגודה לפני שש שנים במטרה לקדם את הספורט בעיר ואנחנו עושים את זה גם בצל הקורונה", מסביר יו"ר מחלקת נוער ירמיהו חולון, מני כהן. "בזמן שקבוצות הליגה יכולות להתאמן, נותרו 120 ילדים, שרגילים להגיע לחוגי כדורגל בכל שבוע, ללא מענה. לכן כל המאמנים שלנו החליטו להמשיך לאמן שש קבוצות, שבהן משתתפים סה"כ 120 ילדים, בהתנדבות מלאה ובמטרה לשמור על רצף אימונים".
בימים אלה: כהן וחבריו לאגודה חלמו על הרגע שהמגרשים ישובו לפעילות מלאה, ומגייסים בימים אלה שחקנים חדשים לקבוצות הליגה. "כיף לחזור לשגרה", אומר כהן לקראת משחקי ליגה א' שייפתחו במהלך חגי תשרי, "נכון שתמיד יש חשש מבידודים וההנחיות משתנות, אבל אנחנו מזמינים לקבוצות שלנו את כל מי שרוצה להצטרף ויכול. התאחדנו עם 'עוצמה' חולון כך שהיום אנחנו ממש מובילים את הכדורגל בעיר, ואנחנו מקווים שרק נמשיך לצמוח ולהתפתח. לאחרונה ערכנו אירוע חגיגי והעלינו את קבוצת החינוך המיוחד לבמה, לקבל גביעים ותשואות. היה ממש מרגש. זאת קבוצה מדהימה וכיף לנו לקדם אותה על המגרש ומחוצה לו".