הפועל אזור תארח מחר (שישי) את הכח עמידר רמת גן למשחק קצוות, כשהיריבה נמצאת לא רק במרומי פסגת ליגה א' דרום, אלא גם כזו שמחזיקה בהישג נהדר: הקבוצה היחידה בליגה השלישית שעדיין לא נוצחה העונה.
אזור, לעומת זאת, רק במקום ה-12 בטבלה, חמש נקודות מעל הקו האדום. ועדיין, אם תשאלו את אנשי הכח מי היריבה שהכי הקשתה עליהם העונה - יאמרו שם שזו החבורה של ליאור ראובן. צחוק-צחוק, אבל אזור היתה הקבוצה שהכי קרובה להנחיל להכח־עמידר הפסד ראשון העונה, עוד בסיבוב הראשון.
1 צפייה בגלריה
ראובן. לא מתכוון להתבטל
ראובן. לא מתכוון להתבטל
ראובן. לא מתכוון להתבטל
(צילום: אבי מועלם)
היא הוליכה 2:3 נגד הסגולים עד הדקה ה-82, אבל נוצחה בסיום 4:3 משער עמוק בתוך תוספת הזמן.
באזור, למרות הפער הדו ספרתי בין הקבוצות, מאמינים שאפשר להשיג נקודות. "כשאתה מארח את המקום הראשון, אז המוטיבציה עולה", סבור היו"ר חיים אלגזי. "ננסה לנצח. אנחנו בכושר טוב מאוד לאחרונה והמיקום שלנו צריך להיות גבוה הרבה יותר יחסית ליכולת שאנחנו מציגים".
אלגזי ממש לא מעביר ביקורת על המאמן, ליאור ראובן, אלא בדיוק ההיפך. "הוא עושה עבודה מצוינת", מפרגן היו"ר. "גם החיזוקים שעשינו היו במקום. עם סגל השחקנים שלנו, אנחנו יכולים להתמודד שווה בשווה מול כל יריבה בליגה".
שלושה שחקני רכש הצטרפו לאזור בשבועות האחרונים: המגן נדב עמר, הקשר גיא עובדיה (שניהם הגיעו ממכבי אשדוד) ושחקן ההתקפה עופר אברה. באזור מתלהבים דווקא מירדן פינטו וגל ספיר, שהיו נהדרים גם ב-1:1 הדרמטי בשבוע האחרון אצל מכבי אשדוד. מאור חלבי השווה לאזור בדקה ה-90 ולטענת ראובן "היינו צריכים לסגור את הסיפור כבר במחצית הראשונה".
המאמן הוסיף: "יצאתי מהמשחק הזה ברגשות מעורבים. הגענו לארבעה-חמישה מצבים, שלטנו ובחצי השני העניינים קצת התהפכו. אם היינו כובשים, לא היינו צריכים להיות מרוצים בסוף המשחק רק מהתיקו".
ראובן התייחס גם למשחק הצפוי נגד המוליכה: "הכח־עמידר קבוצה חזקה מאוד, ולא סתם היא נמצאת במקום הראשון בטבלה. הם אמנם עדיפים עלינו, אבל בכדורגל במשחק אחד הכל יכול להיות. לא נבוא בשביל להתבטל".
אכזבה גדולה נרשמה בסוף השבוע דווקא אצל נציגת האזור השנייה בליגה א', מ.כ חולון 'ירמיהו', שהפסידה לראשונה מאז המחזור השלישי - 2:0 בחוץ לשמשון כפר קאסם. חולון ירדה למקום הרביעי עם 29 נקודות ותארח בשישי את מכבי אשדוד. "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה", טענו בקבוצה. "הפסדנו בצדק".