אחרי שנתיים במ.כ ירמיהו חולון, מוטי עלפי החליט להאריך את החוזה שלו במועדון ובכך הפך לאחד השחקנים הוותיקים בנציגה הבכירה של העיר בכדורגל הישראלי.
2 צפייה בגלריה
עלפי (בצהוב) בפעולה | צילום: קובי קואנקס
עלפי (בצהוב) בפעולה | צילום: קובי קואנקס
עלפי (בצהוב) בפעולה | צילום: קובי קואנקס
המגן בן ה-28 מוערך מאד בירמיהו ונחשב לאחד מעמודי הטווח של הקבוצה בשנים האחרונות. לפני כשבועיים הוא החליט על המשך דרכו במועדון והוא מאמין שהעונה, שתתחיל מחר (ו', 12:00), במשחק החוץ נגד הפועל מחנה יהודה, תהיה אפילו יותר מרגשת מהקודמת.
הוא נולד בחולון וגדל במחלקת הנוער של צפרירים חולון בהמשך שיחק גם בנערים של הפועל תל אביב ובנוער של גדנ"ע.
אחרי עונה אחת בנוער של גדנ"ע, עבר עלפי וקפץ בשנת 2011 לליגה הלאומית שם שיחק במדי הכח רמת גן ובהמשך בקביליו יפו.
בעונה שחלפה, שותף עלפי ב-29 משחקים בליגה א' דרום, ולמעשה החמיץ משחק בודד העונה. כששואלים אותו על העתיד הוא בטוח שיהיה אפשר להגיע לליגה הלאומית עם חולון.
"הייתי צעיר", הוא אומר על הצ'אנס שלא מימש כשהיה בעבר בלאומית. "לא היה לי מספיק ביטחון ולא הייתי של. גם לא קיבלתי מספיק דקות ולא הרגשתי שם בבית, בהמשך עברתי לקבילו יפו ששם שותפתי בהרבה יותר משחקים וצברתי ביטחון".
אתה מאמין בכדורגל בחולון?
"חשוב להאמין. לראיה עשינו עונה יפה בעונה שעברה. אם קצת יותר מזל היינו עושים אפילו דברים גדולים יותר, אני לא יודע אם השנה זה יקרה אבל בעתיד, נוכל להגיע לליגה הלאומית".
כמה נושא החוסר קהל והתעניינות בקבוצה פוגע בכם כשחקנים?
"מצד אחד, יש איזשהו יתרון שיש פחות לחץ אבל מצד שני, לכל שחקן זה כייף גדול שיש קהל שדוחף וסוחף אותך. יש פוטנציאל לקהל בעיר. אפשר להסתכל על הכדורסל כדוגמה".
מדברים על פרויקט בירמיהו. אבל נדמה כשזה מגיע לרמות הגבוהות כמו השנה בפלייאוף, התקשתם ואתם מתקשים.
"השנה בפלייאוף הגענו במומנטום שלילי למשחק מול מכבי יבנה. זה ללא ממש תאם את היכולת שלנו במשך כל השנה וזה באמת היה חבל".
מה מיוחד בירמיהו?
"הבעלים נותנים לנו את כל התנאים להצליח. בית אחד גדול ומגובש, כייף להיות חלק מזה".
תעלו לליגה הלאומית?
"זה לא יהיה פשוט העונה, אני יכול לקוות שנעשה פלייאוף עליון, לפחות כמו שנה שעברה. צריך לזכור שליגה א' תהיה אפילו חזקה יותר השנה, אבל תמיד עושים בחולון קבוצה חזקה"
2 צפייה בגלריה
ירמיהו באימון | צילום: קובי קואנקס
ירמיהו באימון | צילום: קובי קואנקס
ירמיהו באימון | צילום: קובי קואנקס
ירמיהו חולון ממשיכה לעבוד לקראת העונה הבאה. בחולון העברות הנוכחי: רועי דיין חתם לעונה נוספת קבוצה. דיין יצטרף לשוער אברבנאל שכפי שפורסם במיינט חידש את חוזהו קבוצה. השניים יצטרפו גם למגן השמאלי יניב פינק, הקשר אורן יוסף ורונץ פרץ שהגיע מאזור ושחקני רכש שנוספים שהגיעו לקבוצה מהליגות הנמוכות.