אליצור חולון הודיעה השבוע על החתמתו לעונה נוספת - ושישית ברציפות - של מאמן הקבוצה רועי אייזנברג.
אייזנברג החל את דרכו בקבוצה בעונת 2013/2014. בשתי העונות האחרונות חזרה הקבוצה להוות חלק בלתי נפרד מחבורת הצמרת בליגת העל לנשים, עם שתי הופעות בחצי גמר הפלייאוף ושתיים רצופות בגמר הגביע.
חולון התחילה גם את מסע הרכש השבוע כשהחתימה את ג׳ורדן הופר בת ה-26, בוגרת מכללת נברסקה בשורותיה העמידה ממוצעים מרשימים של 20.3 נקודות למשחק, 9.5 ריבאונדים למשחק ו-36 אחוז מהשלוש.
נבחרה במקום ה-13 בדראפט ה-WNBA בעונת 2014 על ידי טולסה, במדיה העמידה ממוצעים של 5.8 נקודות למשחק וקרוב ל-40 אחוז מהשלוש, בהמשך שיחקה בדאלאס, שיקאגו ואטלנטה.
בחולון מרוצים מאד עם השארותן של שתי הישראליות הבכירות בעונה שעברה: הקפטן לימור פלג ( 33, 1.65 מטר) ונופר שלום (29, 1.78 מטר), אחרי שנתנו עונה מצויינת עם המספרים הטובים בקריירה שלהן.
רועי אייזנברג מאמן הקבוצה, אמר לאחר ההחתמות: אני יותר משמח על ההמשכיות עם לימור פלג ונופר שלום. מעבר לכך שהן שחקניות מצויינות, החיבור שלי איתן הוא מעבר לכדורסל. המחוייבות והאנרגיות החיובויות שהן מביאות לקבוצה לא בהכרח נמדדות תמיד בסטטיסטיקה.
"הנסיון שלהן ימשיך לתת לנו את האפשרות לצמצם פערים מול הקבוצות העשירות יותר. ג׳ורדן היא שחקנית שאני כבר מספר עונות מאד רוצה להביא אותה, ואני שמח שהעונה זה התאפשר. היא שחקנית ברמות הכי גבוהות , עם יכולת אתלטית, חוכמת משחק, ויד מצויינת מכל הטווחים".