היום (שישי, 16:00), ייצא לדרך פלייאוף הכדוריד עם סדרות רבע הגמר. שמונה הקבוצות הראשונות בדירוג בתום הליגה הסדירה (22 המחזורים) יתמודדו על אליפות המדינה.
מ.כ. חולון שסיימה את העונה הסדירה במקום השמיני תתארח באולם שבנחלת יהודה אצל מחזיקת גביע המדינה, הפועל ראשל"צ, שסיימה במקום הראשון. תפסנו את פיליפ קאלו שסוגר העונה עונה שביעית במועדון, ונחשב לאחד השחקנים הוותיקים בליגה, להכין אותנו לחזית נגד האדומים מעיר היין.
"אין ספק שהפועל ראשון לציון בפורמה נהדרת", אומר ה'שוטר' המתנשא לגובה שני מטרים בפתח דבריו. "והיא הראתה שהיא קבוצה חזקה".
חולון יכולה להפתיע בפלייאוף הזה?
"תמיד אנחנו מדברים על זה שאנחנו רוצים להתקדם לפחות מקום אחד מהעונה שעברה. אני באופן אישי אתן את הכל בשביל שזה באמת יקרה, ומאמין שאפשר לעבור את הפועל ראשון".
בעונה האחרונה די שברתם את המטוטולת ששמרה אתכם בתחתית.
"המאמן עומרי הוא מצוין. יש לנו, השחקנים קשר נפלא איתו. הוא מנסה כל הזמן לשנות, להשפיע ולעזור לקבוצה בכל מיני דרכים וגם לשחקנים באופן אישי. הרוח והמוטיבציה שלו משפיעה על כל הקבוצה וזה מדהים לראות את זה".
קאלו בן ה-31, הגיע למ.כ. חולון לפני שבע עונות בעקבות חברו פטריק אובינה שכבר שיחק במועדון שנתיים קודם. פיליפ עצמו מאד צנוע, רחוק מאור הזרקורים ועושה רושם שהתאהב מאד בארץ הקודש.
פיליפ, לא כל יום רואים חיבור כזה ארוך של שחקן זר בקבוצה ישראלית.
"עשיתי עם הקבוצה הזאת שנים מדהימות. אם לומר את האמת זה כמו בית בשבילי"
מה אתה חושב על העיר? על ישראל?
"חולון היא עיר נהדרת. אני מרגיש בישראל נוח מאד וזה חשוב בעיקר שאתה משחק בארץ זרה"
מה הלאה? נראה אותך גם בעונה הבאה בחולון?
"מבחינתי ההחלטה היא להישאר בחולון, אבל זו לא רק החלטה שלי. אם זה היה תלוי בי, הייתי שמח להישאר במועדון. אני בכל מקרה מרגיש כאן מאד בנוח, ובקבוצה ושאתה מרגיש בה כמו בבית, זה אומר הכל".