שכונת ח' 300 במזרח העיר חולון, שקיבלה את השם קריית איילון על שמו של ראש העיר המיתולוגי פנחס איילון, הפכה כבר מזמן לאחת השכונות המבוקשות בעיר.
הוכחה לכך היא מכירה של כל יחידות הדיור בפרויקט חדש של חברת 'שמשון זליג' הנבנה בשטח השכונה, ותוכנן על ידי דני מורן ויוסי דיק.
1 צפייה בגלריה
הפרויקט בח־300. "מסירת היחידות - בקרוב" | צילום: קובי קואנקס
הפרויקט בח־300. "מסירת היחידות - בקרוב" | צילום: קובי קואנקס
הפרויקט בח־300. "מסירת היחידות - בקרוב" | צילום: קובי קואנקס
בחול המועד פסח הודיעו נציגי החברה כי מכרו את הדירה האחרונה מבין כל הדירות: דירת ארבעה חדרים על שטח של 114 מ"ר ועוד 34 מ"ר מרפסת שנמכרה במחיר של 2.56 מיליון שקל.
פירוט עסקאות המכירה של שאר יחידות הדיור בפרויקט שנמכרו, רובן הגדול, תוך מספר חודשים מאז החל קמפיין השיווק, משקף בהחלט את המחיר הממוצע באיזור המרכז ובשכונה זאת לדירות בגדלים של מארבעה ועד חמישה חדרים ודירות גג.
דירות הגג בפרויקט, המשתרעות על פני שטח של 160 מ"ר בתוספת 80 מ"ר של מרפסות פתוחות נמכרו במחיר של קצת מעל ל־4 מיליון שקלים. דירת חמישה חדרים באחת מקומות הבניין, בשטח של 129 מ"ר ועוד מרפסת בגודל של 13 מ"ר נמכרה ב־2.86 מיליון שקלים. דירות גן בפרויקט, הכוללות חצר בגודל עשרות מ"ר נמכרו במחיר של כ־3.3 מיליון שקל.
"מסירת יחידות הדיור בפרויקט, שתתבצע ממש בקרוב, מצרפת את הפרויקט שלנו לפעילות נדל"נית עניפה של החברה במקומות שונים ברחבי הארץ", אומרת המנכ"לית המשותפת וסמנכ"לית השיווק של 'שמשון זליג', יונית כספי־זליג. "בחרנו את הפרויקט הספציפי הזה בשכונת קריית איילון בחולון משום שאנחנו מאמינים מאוד בשכונה, המושכת אליה אוכלוסייה מבוססת ואיכותית".