טקס אבן הפינה נתנה את האות להקמתו של המרכז הלוגיסטי "טכנו פארק" בחולון. המתחם שממקום ברחוב הלהב באזור התעשייה יכלול עסקים מתחום התעשייה הקלה והלוגיסטיקה. המקום תוכנן כמבנה בסגנון מודרני על ידי משרד האדריכלים בר לוי אדריכלים, ושטחו יהיה כ 36,000 מ"ר.
2 צפייה בגלריה
טקס הנחת אבן הפינה | צילום: שמוליק חזן
טקס הנחת אבן הפינה | צילום: שמוליק חזן
טקס הנחת אבן הפינה | צילום: שמוליק חזן
מדובר במרכז לוגיסטי בו יוכלו בעלי מלאכה ומשקיעים לרכוש שטחים המיועדים למלאכה, לאחסנה וללוגיסטיקה באמצעות קבוצת רכישה. עלות הקמת הפרויקט כולו הסתכם בכ-250 מיליון שקל ועל פי הצפי המקום יאוכלס בעוד כשנתיים.
השבוע נערך טקס הנחת אבן הפינה למתחם, בטקס נכחו ראש עיריית חולון, מוטי ששון וראשי קבוצת סופרין וקבוצת וייס שיזמו את הקמת המתחם. מהחברות נמסר כי קבוצת סופרין, העוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים ומסחר, וקבוצת וייס העוסקת בין השאר בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם, ארגנו בתקופת זמן קצרה קבוצת רכישה במסגרתה הציעו שטחי תעשייה ומסחר לבעלי עסקים בתחום ולמשקיעים, באומדן עלות רכישת שטחים לפי החל מ- 7,950 שקלים למ"ר.
2 צפייה בגלריה
ששון וסופרין | צילום: שמוליק חזן
ששון וסופרין | צילום: שמוליק חזן
ששון וסופרין | צילום: שמוליק חזן
"זיהינו את הביקוש לרכישת נכס מסוג זה לשימוש עצמי מאחר ואין במטרופולין גוש דן פתרון מודרני, זמין ונגיש. עבור אותו קהל מדובר ברכישת נכס מודולרי שיכלול את כל המערכות הנדרשות לרבות אפשרויות של פריקה והטענה, נשיאת עומסים וגמישות בחלוקת שטחי העבודה והאחסון" אמר יו"ר קבוצת וייס, רוני וייס וששון הוסיף: "הקמתו של המרכז הלוגיסטי 'טכנו פארק' מהווה ביטוי נוסף לעובדה, שאזור התעסוקה של חולון הפך בעשור האחרון לבסיס עסקים חשוב במטרופולין ומבוקש על ידי יזמי נדל"ן.
"עשרות חברות חדשות נקלטו בו, ואלפי עובדים חדשים מגיעים מדי יום לאזור. חברות נוספות נמצאות בתהליך מעבר וחברות קיימות מגדילות את שטח פעילותן באזור. מדובר בתרומה כלכלית משמעותית ביותר לעיר חולון ולתושביה".