במסגרת פרויקט העסקים של רשת mynet ו-Google ישראל, נפגשנו עם בעלי עסקים שכבר השתתפו בקורס, והצליחו לבנות ולהקים ברשת דף עסקי בחינם.
תמי, מ"מכון רנטגן פנו סיטי", חושבת שלכל מי שיש עסק או עובד בעסק צריך לקחת חלק בסדנא: "קיבלתי כל כך הרבה טיפים איך לקדם את העסק. החל מהשלב של השיווק בתוך גוגל ועד לחלק בו הוסבר לי איך לעשות שימוש נכון במצלמת הטלפון לצורך צילום שיווקי.
3 צפייה בגלריה
סדנת גוגל לעסקים | צילום: נחום סגל
"עכשיו, ממש בכמה נגיעות קלות, אני יכולה לעשות בטלפון שימוש נכון לצרכים שלי. התוכן הוסבר בצורה מסודרת ומובנת, אני כבר ממש רואה איך אני יכולה לרוץ עם זה הלאה".
גם אמיל, מ"תיווך אמיל אקספרס", מרגיש כי למד דברים חדשים על עולם השיווק באינטרנט בזכות הסדנה: "עשיתי כבר עמוד עסקי בגוגל, ואני חושב, שגם אנשים שכבר מפרסמים במקומות אחרים, צריכים לבוא וללמוד את הכלים האלו".
3 צפייה בגלריה
סדנת גוגל לעסקים | צילום: נחום סגל
מירי עקיבא, מ"מירי גלריה" הרגישה שהסדנא ממש נועדה עבורה: "הרמה היתה מאוד גבוהה. כל הדברים שדיברו עליהם הם דברים שממש חשובים לי ולעסק שלי. גם הקידום בגוגל וגם החלק המעשי של צילום לצורכי שיווק. ההסברים היו ממוקדים ונהדרים, ואני חושבת שכל בעלי העסקים חייבים לפנות לעצמם כמה שעות ולהגיע לסדנא".
רוצים ללמוד איך לבנות עמוד עסקי בגוגל לעסק שלכם? הסדנאות של mynet ו-Google מתקיימות ב-13 ערים ברחבי הארץ, ומיועדות לעסקים קטנים-בינוניים שרוצים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ברשת. להרשמה לסדנה הקרובה אליכם - כנסו כאן.
3 צפייה בגלריה
סדנת גוגל לעסקים | צילום: נחום סגל