דווקא בימים שרובנו מעדיפים להתכרבל בבית מול החימום ועם כוס תה חם, עובדי העירייה נמצאים בשטח ומגיעים למוקדי ההצפה ואזורים בהם הגשם גרם לנזקים. אחד מהם הוא ניסן לוי.
2 צפייה בגלריה
ניסן לוי
ניסן לוי
ניסן לוי. "אני אדם של חורף"
(צילום באדיבות העירייה)
לוי, מנהל רובע מרכז-דרום באגף שפ"ע בעיריית חולון, אומנם אוהב את העונה הגשומה אך מודה כי מדובר באתגר לא קל. "אני עובד עירייה כבר 25 שנה, מתוכם 23 שנה בפיקוח והשיטור העירוני ושנתיים באגף שפ"ע ואין ספק שהימים הגשומים הם בין הימים היותר אינטנסיביים שלנו בעבודה".
קראו עוד >>>
"בימים הגשומים הפעילות היא על בסיס כוננים של מנהלי רובע כשיש לנו צוותי בשטח, 2 סיירות במוקדים מועדים להצפות, 2 רכבי טיאוט, גדול וקטן שנותנים למענה בעת הצורך וכמובן עובדים רבים שמבצעים עבודות הכנה כולל ניקוי קולטים, גיזום עצים ועוד. הם כמובן עושים את זה לפני ובמהלך הימים הגשומים והקרים".
2 צפייה בגלריה
מנקים את הרחובות בגשם
מנקים את הרחובות בגשם
לא עוצרים בגשם
(צילום באדיבות העירייה)
לא מתחשק לך לפעמים להישאר בבית?
"בניגוד לרבים אחרים, הקור לא מפריע לי, להיפך, אני אדם של חורף, בקיץ אני הופך למנומנם ובחורף אני נהנה מהאוויר הנקי ומרגיש הרבה יותר מלא חיים וערני. אני לובש חולצה קצרה ומעיל בימים גשומים וזה מספיק לי, כמעט אף פעם לא קר לי.
"כמובן שאני רואה עובדים אחרים בשטח מתמודדים עם הקור, לכן ציידנו אותם בבגדי עבודה תקינים ומחממים, מגפים נגד המים ולבוש זוהר על מנת לשמור עליהם בשעות החשיכה. אבל אם לומר בכנות, אני גם אדם של בית, זה כמובן לא קל להיות בחוץ בשיא הסערה, אם אני לא בעבודה אני בדרך כלל אוהב להיות בבית ובחורף להתפנק עם תה או מרק חם.
"למרות זאת, אנחנו מבינים שצריכים אותנו בחוץ ועושים הכל כדי מלכתחילה למנוע כל בעיה. אם בכל זאת יש קריאה התושבים תמיד מקבלים אותנו בשמחה, המשטרה מקדימה וחוסמת צירים במקרה הצורך ואנחנו כמובן עושים הכל כדי לשמור על העובדים שלנו גם בימים הסוערים ביותר".
לכל העדכונים - חדשות חולון