שיתוף פעולה חדש בין 'מעוף' (זרוע השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה) ועיריית חולון, יסייע לבעלי העסקים לחזור לשגרה. במסגרת שיתוף הפעולה יועברו סדרת הרצאות חינמיות ב'זום' מפי המומחים של מעוף בנושאים בוערים.
1 צפייה בגלריה
עסקים ברחוב סוקולוב בחולון
עסקים ברחוב סוקולוב בחולון
עסקים ברחוב סוקולוב בחולון
(צילום ארכיון: קובי קואנקס)
החזרת העסק לפעילות מקסימלית לאחר משבר הקורונה מחייבת לבחון את המצב בעסק מבחינה אסטרטגית, שיווקית ופיננסית. ההרצאה איך להחזיר את הלקוחות לעסק? תעזור לבעלי העסקים להתמודד עם האתגר.
בנוסף משבר הקורונה יצר במציאות שינויים רבים המשפיעים על העסקה וניהול העובדים כדי להגיע לפעילות אופטימלית בעסק. לכן ההרצאה ניהול עובדים ביציאה ממשבר הקורונה תסייע לבעלי העסקים להתמודד עם השינויים והאתגרים בהעסקת עובדים בתקופה זו.
ראש עיריית חולון, מוטי ששון: "אנו עושים כמיטב יכולתנו, בכל מה שבסמכותנו, על מנת להקל על מצוקת העסקים בחולון בתקופה הקשה. בין היתר, אנו מעניקים הטבות שונות וכן יצאנו בקמפיין שקורא לתושבי העיר לערוך את קניותיהם רק בחולון. גם שיתוף הפעולה המבורך עם מעוף הוא דרך נוספת לסייע ואני מקווה שהמהלך יהא לעזר לבעלי העסקים".
מנהל סניף מעוף חולון גלעד פולק: "בעלי העסקים בתקופה זו חווים קשיים רבים, ואנו במעוף עושים כל שביכולתנו על מנת לסייע להם לעבור את התקופה הזו עם הראש מעל המים.
"אנו שמחים על שיתוף הפעולה הפורה עם עיריית חולון לכל אורך השנים האחרונות ובמיוחד בתקופת משבר הקורונה, ויחד עם איילת כהן ממנהל המסחר והתעשיה, וחיה ששון מהאגף לרישוי עסקים ובסיוע מחלקות נוספות כמו המחלקה לקידום מעמד האישה והמרכז לצעירים אליעזר – קידמנו בזמן קצר את הפעילות הזו כדי להעניק לבעלי העסקים כלים להתמודד עם המצב".