הבוקר (שלישי) דווח לגימנסיה קציר על הימצאות תלמיד חולה קורונה נוסף בבית הספר, אשר לומד באותה הכיתה עם התלמיד המאומת הראשון. התלמיד הראשון, מדגישים בעיריית חולון, נמצא בבידוד מאז פרסום תוצאות בדיקתו, ב -30.5. בעקבות המקרה בית הספר ייסגר רשמית עד הודעה חדשה.
1 צפייה בגלריה
גימנסיה קציר, חולון
גימנסיה קציר, חולון
גימנסיה קציר, חולון
(צילום: קובי קואנקס)
כזכור, במהלך השבת התקבלה הודעה רשמית ממשרד הבריאות על תלמיד שכבת ז' בבית הספר שאובחן כחולה בקורונה. תלמידי ארבע כיתות וחלק ממורי הכיתות התבקשו להיבדק ולהיכנס לבידוד עד תאריך 9.6.20. עד עתה, מתוך 12 מורים שנכנסו לבידוד, 8 קיבלו תשובות שליליות ול-4 טרם התקבלו תשובות. 81 תלמידים קיבלו תשובות שליליות ו-64 תלמידים נוספים שנבדקו ממתינים עדיין לתוצאות. ישנם תלמידים ספורים שטרם נבדקו ובית הספר מנהל מעקב בנושא.
כבר ביום ראשון הודיע ועד ההורים על השבתת הלימודים ב"קציר" עד לקבלת כלל התוצאות. "עד שלא נקבל תמונה מלאה על מספר הנדבקים לא נחדש את הלימודים", מסרו אז ההורים.
בעקבות אבחון התלמיד השני, הנחה כאמור ראש העירייה, מוטי ששון, בתיאום עם משרד החינוך, לסגור בשלב זה את בית הספר ולהיערך ללמידה מרחוק. "הנהלת בית הספר מעדכנת באופן שוטף את ההורים ואת התלמידים בהתפתחויות", נמסר מטעם העירייה.