סטודנטית תושבת חולון יצאה לבלות בהופעה של זמרת הפופ בריטני ספירס בפארק הירקון. על פי כתב התביעה שהגישה נגד רכבת ישראל, באמצעות עו"ד אושרת דרעי, בבואה להיכנס לקרון הרכבת בתחנת האוניברסיטה, החליקה רגלה של הצעירה למרווח שבין הרציף לקרון הרכבת, עקב העומס הרב שהיה בתחנה.
2 צפייה בגלריה
בריטני ספירס. ההופעה הסתיימה בטון צורם
בריטני ספירס. ההופעה הסתיימה בטון צורם
בריטני ספירס. ההופעה הסתיימה בטון צורם
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
כתוצאה מכך סבלה הצעירה משפשופים שגרמו לחתכים. מנהל המשמרת בתחנת הרכבת אף מילא דו"ח תאונה, ובו ציין כי בזמן העלייה לרכבת נדחפה הצעירה על ידי נוסע אחר, כתוצאה מהעומס על הרציף.
2 צפייה בגלריה
תחנת רכבת האוניברסיטה
תחנת רכבת האוניברסיטה
תחנת רכבת האוניברסיטה
(צילום: יובל חן)
לטענת הצעירה, בגלל הצפיפות במקום, לקח זמן רב לחובשים להגיע לרציף כדי להעניק לה טיפול ראשוני, כשהיא מדממת וכואבת. בהמשך, אמבולנס של מד"א פינה אותה לבית חולים איכילוב בתל אביב, שם אובחן כי היא סובלת משפשוף באורך 10 ס"מ. לאור מצבה היא נזקקה לתפרים ולדבריה נאלצה להפסיק זמנית את שגרת לימודיה באוניברסיטה.
הצעירה טענה כי בעקבות התאונה היא סובלת מכאבים רבים סביב הצלקות, וכל נגיעה בהן גורמת לכאב.
עו"ד דרעי הסבירה כי היקף הפגיעה מתבטא גם בפגיעה נפשית שהעצימה את חוסר הביטחון שלה ביצירת קשר עם המין השני, שכן עבורה הנכות האסתטית של הפציעה היא משמעותית ביותר. בשל כך דורשת הצעירה פיצוי עבור אובדן כושר השתכרות, זכויות סוציאליות ופנסיוניות, כאב וסבל, הוצאות רפואיות, הוצאות נסיעה והוצאות נלוות. לאחר משא ומתן בין הצדדים ובמסגרת הסכם פשרה הוחלט כי הנהלת הרכבת תשלם לצעירה פיצוי בסך 70 אלף שקל.
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות חולון