1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
תושבת האיזור המנהלת מספר גני ילדים ברחבי העיר, הגישה תביעת לשון הרע נגד אמא ששתי בנותיה התחנכו אצלה בגן. לדבריה, האמא הפיצה נגדה שקרים, פגעה בשמו הטוב של גן הילדים ובכך גרמה לה נזק גדול.
לדברי בעלת הגן, היא מפעילה מספר גני ילדים באיזור ובכולם היא משקיעה משאבים רבים כדי שיצליחו וישמרו על שמם הטוב. למשל היא מקפידה שהמבנים יהיו מרווחים, בכולם פועל מיזוג אוויר והם מציעים שורה של חוגי העשרה לרווחת הילדים.
באחד מגני הילדים האלה התחנכו גם שתי ילדות המתגוררות בבת ים. מדובר בגן שמורכב ברובו מעולי חבר העמים. לדבריה, יום אחד נודע לה כי האמא של שתי הילדות האלה כתבה פוסט בקבוצת הורים דוברי רוסית שנחשבת לפופולרית בקרב הורים בבת ים. מדובר בקבוצה המונה אלפי חברים שמחליפים רשמים על ענייני חינוך וביניהם גם בקשות לחוות דעת על מוסדות חינוך. לטענתה, באותו פוסט השמיצה אם הילדות את הגן, וכתבה כי הילדים נמצאים במרתף ועלולים ללכת לאיבוד בתוך קבוצה גדולה של ילדים. עוד היא הוסיפה כי מי שמעוניין לשמוע פרטים נוספים יכול ליצור איתה קשר באופן פרטי ובכך יצרה עננה סביב שמו הטוב של גן הילדים.
בעקבות כך, טוענת מנהלת הגן, הורים רבים שנחשפו לתוכן הפוסט, החליטו שלא לשלוח לגנים שלה את ילדיהם ונגרם לה נזק תדמיתי וכספי רב. בעקבות כל זאת החליטה הגננת להגיש תביעה נגד האמא בסך של 140 אלף שקלים.