1 צפייה בגלריה
גן הרצל | צילום: קובי קואנקס
גן הרצל | צילום: קובי קואנקס
גן הרצל | צילום: קובי קואנקס
אדם החשוד כי תקף ארבע נשים בגן הרצל בחולון, ביניהן שתי נערות ואם עם ילדיה, נעצר ביום חמישי על ידי השיטור העירוני. "כל המקום חשוך ומפחיד, זה היה עניין של זמן עד שמישהו ינצל את המצב", טוענות הקורבנות שעדיין סובלות מכאבים.
בכל ערב נוהגת י' לבקר בגן הרצל על ילדיה הקטנים (3,6), הם מבלים את אחר הצהרים יחד בין מתקני המשחק ונהנים משעות אחרונות של אור. ביום רביעי האחרון ילדיה ביקשו להישאר עוד קצת בפארק ו- י' לא שיערה כי העיכוב הקל יסתיים בתקיפה.
"בדרך כלל אנחנו לא נשארים בשעות הלילה, אך הפעם הרשתי להם. כשאדם רכוב על אופניים חשמליים ניגש לכיון שלנו ביקשתי מהם לזוז, כי פחדתי שיפגע בהם. פתאום הרגשתי מכה חזקה. הוא נתן לי אגרוף והפיל לי את המשקפיים לרצפה. הילדים שלי היו עדים להכל. לרגע אני לא ראיתי כלום, מיד תפסתי את ילדיי וברחנו משם. עד עכשיו הלסת שלי כואבת. לילדיי אמרתי שזאת אומנם חוויה לא נעימה, אבל חייבים להתגבר. אסור להתעסק בזה יותר מידי. הלקח שלנו הוא לא להישאר בפארק אחרי שעות החשיכה. חבל שבעיר שלי אני צריכה לפחד מהחושך, אבל מוטב להיות זהירה. כשפנינו ללכת, הבנו שאנחנו לא הקורבנות היחידים שלו".
גם ד' שטיילה עם כלבתה בגן הרצל פגשה את החשוד באותו הערב והותקפה. "הוא רכב על אופניים חשמליים, כשהתקרב אמר 'סליחה רגע' ואני חשבתי שהוא רוצה לעבור. כשהוא שלח את ידו ,המחשבה הראשונה שלי היתה שהוא מנסה לגנוב לי את הנייד אבל אז הוא אחז בחזה שלי בכח רב. מיד זינקתי והתחלתי לצעוק עליו. הוא ברח ואני נותרתי המומה. אני אישה חזקה שאף פעם לא מהססת להגן על עצמה, אבל באותו רגע הייתי בשוק. התקשרתי למשטרה וביקשתי שישלחו ניידת בדחיפות כי לא ידעתי אם הוא יחזור".
מאוחר יותר שמעו שתי הנשים כי אותו אדם תקף על פי החשד גם שתי נערות בנות 13 ו- 14. לדברי המשטרה, הוא שאל אותן שאלות בעלות אופי מיני, חשף בפניהן את איבר מינו ונגע בגופה של אחת מהן. הילדות נמלטו ומיהרו להזעיק את המשטרה. "אני מרגישה נורא ולמרות שעדיין כואב לי אני יודעת שאתגבר. כשאני חושבת על הילדות הקטנות האלו שנאלצו להתמודד איתו, אני מרגישה זוועה. אין לי ספק שהוא השאיר להן טראומה איומה. כל הפארק הזה חשוך ומבודד. זה ממש כר פורה לאנשים כאלו. חייבים לטפל בזה, אני באופן אישי לא אחזור לשם לבד בשעות החשכה".
כאמור, ביום חמישי חזר החשוד לזירת הפשע, הפשיל את מכנסיו ונתפס על ידי השיטור העירוני של חולון שעצר אותו. מדוברות המשטרה נמסר כי במידה וקיימים קורבנות נוספים הם מתבקשים להגיש תלונה על מנת לסייע בחקריה.
מעיריית חולון נמסר: "התאורה בגנים הציבוריים בכל העיר נכבית בשעה 23:00 וזאת למניעת ונדליזם ויצירת רעש המפריעה לתושבים המתגוררים בסמוך לגנים. החלטה עירונית זו נתקבלה בעבר בעקבות פניות רבות של תושבים בנושא".