1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
בשל תלונות של הורים לילדים בצהרוני חולון הוחלט על הסרת מנת ההמבורגר מהתפריט המוגש לילדים. הייתה זו המנה שעוררה בימים האחרונים את עיקר התלונות, אך מהתלונות נראה שלא מדובר בבעיה היחידה בתפריט.
"הילד שלי בכלל לא בעייתי בענייני מזון, אבל כבר מהשבוע הראשון הוא מגיע מורעב כל יום" מספרת אם לילד בגן חובה בחולון ומוסיפה: "שום דבר לא טעים לו. היית מצפה שבמשך השנה ימאס להם מהתפריט הקבוע, אבל אם כבר מהיום הראשון, כשהכל חדש ומרגש, הילדים כבר מרגישים חוסר השקעה במזון, זה אומר דרשני. כשראיתי שאני לא היחידה שמתלוננת, ושיש טענות על מנת הבשר הבנתי שזה לא עניין אישי אלא רחב יותר".
יש לציין שהאוכל המדובר נבדק וכי לא נמצא בו כל פגם, עם זאת בחברת הקייטרינג ביקשו לציין כי למרות שמדובר במוצר שאושר על ידי משרד הבריאות והוא חלק מהתפריט שסוכם, הם יסירו את ההמבורגר מהתפריט בתקופה הקרובה. עוד הובטח כי ייעשה ברור מה המזון שהילדים פחות מעדיפים, והוא יוחלף במנות התואמות את טעמם.
מי שגישר בין הצדדים הוא יו"ר ועד מזון בוועד ההורים העירוני, דימה ביטמן, שבימים אלה מנסה לאסוף אינפורמציה מגני העיר, ומסביר: "פנינו לחברה שמספקת את המזון הם היו מאוד קשובים לטענות של ההורים והציעו פתרונות. הם בדקו בעצמם את המזון, ואמרו שהכל תקין אבל כמובן שחשוב לנו שהילדים יאכלו ויהיו מרוצים, ולכן אנחנו בודקים בימים אלו את הנתונים בשטח, מה הילדים אוהבים לאכול ואילו מנות נשארות. מעבירים את המידע לחברה וכך נמצא פתרון שמקובל על כולם".
תגובת רשת קהילה ופנאי תתפרסם כשתתקבל.